Ο τρικύλινδρος κινητήρας προστατεύεται από κάγκελα και ποδιά αλουμινίου.

    Κινητήρας

    O κινητήρας των 800 κυβικών του Tiger αποδίδει 95 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 8 κιλά ροπής στις 8.050 σ.α.λ., νούμερα που χαρίζουν άκρως ικανοποιητικές επιδόσεις και επιταχύνσεις. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό πολλαπλών σημείων για βελτιωμένη απόκριση και χαμηλή κατανάλωση. Η έκδοση XCx διαθέτει 5 riding modes (Road, Rain, Sport, Off-Road και Off-Road Pro) τα οποία διαφοροποιούνται ως προς την απόκριση του γκαζιού, την παρέμβαση του traction control και του ABS, ενώ ο αναβάτης μπορεί και από μόνος του να επέμβει και να παραμετροποιήσει τα επιμέρους συστήματα σε κάθε mode. Συνεργάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων μέσω υγρού, πολύδισκου συμπλέκτη με την πρώτη ταχύτητα να είναι πιο κοντή σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, που προσφέρει βελτιωμένη επιτάχυνση, καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης στο χώμα. 

    Ο κινητήρας είναι ελαστικός, αν και έχει κάπως τραχιά λειτουργία. Πάντως, δεν εμφανίζει ενοχλητικούς κραδασμούς και σε αποζημιώνει με τη δύναμή του και τον απολαυστικό ήχο που απελευθερώνει το επανασχεδιασμένο, ελαφρύτερο και πιο ελεύθερο τελικό της εξάτμισης, που εναρμονίζεται με τις Euro 4 προδιαγραφές ρύπων. Φυσικά, δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι η μοτοσυκλέτα διαθέτει και cruise control που κάνει εύκολη υπόθεση την «κατανάλωση» των χιλιομέτρων της εθνικής. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Γιώργος

      Είμαστε με τα καλά μας ρε παιδιά..; Ας πούμε ότι το μηχανάκι είναι τέλειο.. 13.500 για 800 κυβικά;; Έχουμε ξεφύγει τελείως.. Στο κάτω κάτω της γραφής δίνεις 1.500 παραπάνω και παίρνεις το Africa Twin.. (και πάλι τραγικό..)

        4