Οι δαγκάνες των φρένων είναι νέες και έχουν την υπογραφή της Brembo.

Από την WP προέρχονται οι αναρτήσεις.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα έχει παραμείνει στη νέα γενιά των Tiger, καθώς έχει αποδείξει την αξία του και δεν υπήρχε λόγος να αλλάξει η πετυχημένη συνταγή. Δεν ισχύει όμως το ίδιο για τις αναρτήσεις. Το πιρούνι της Showa έδωσε τη θέση του σε ένα ανεστραμμένο 43 χιλιοστών της WP, το οποίο δίνει τη δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, με τη διαδρομή να βρίσκεται στα 220 χιλιοστά. Στο πίσω μέρος το αμορτισέρ είναι επίσης της WP, διαθέτει ξεχωριστό δοχείο λαδιού και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, ενώ δίνει διαδρομή 215 χιλιοστά. 

Αλλαγές έχουμε και στον τομέα των φρένων, με την εμπρός δαγκάνα της Nissin να μας αποχαιρετά και τη θέση της να παίρνουν δύο διπίστονες που φέρουν την υπογραφή της Brembo, η οποία συνεργάζεται με δίσκους 305 χιλιοστών. Πίσω δεν υπάρχει διαφοροποίηση με τη μονοπίστονη δαγκάνα της Nissin να συνδυάζεται με δίσκο 255 χιλιοστών. Το ABS ανήκει φυσικά στον στάνταρ εξοπλισμό και μπορεί να απενεργοποιηθεί. Η έκδοση XCx «πατάει» σε ακτινωτούς τροχούς 21 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, που φορούν ελαστικά Bridgestone Battlewing σε διαστάσεις 90/90-21 και 150/70-17.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Γιώργος

    Είμαστε με τα καλά μας ρε παιδιά..; Ας πούμε ότι το μηχανάκι είναι τέλειο.. 13.500 για 800 κυβικά;; Έχουμε ξεφύγει τελείως.. Στο κάτω κάτω της γραφής δίνεις 1.500 παραπάνω και παίρνεις το Africa Twin.. (και πάλι τραγικό..)

      4