• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Tiger σε κερδίζει εύκολα με τον οδηγικό του χαρακτήρα.

Το Tiger σε κερδίζει εύκολα με τον οδηγικό του χαρακτήρα.

Το Tiger σε κερδίζει εύκολα με τον οδηγικό του χαρακτήρα.

Οδηγώντας

 

Αφού σκαρφαλώσεις στην ψηλή σέλα, βολεύεσαι αμέσως στην αρχοντική θέση που τοποθετείται το σώμα. Βάζεις σε λειτουργία τον κινητήρα και κατά την εκκίνηση σε εκπλήσσει ευχάριστα το γεγονός ότι μόλις αφήσεις τον συμπλέκτη, οι στροφές ανεβαίνουν αυτόματα και βοηθούν στο να μη σβήσει. Η ρύθμιση των αναρτήσεων έχει γίνει με γνώμονα το χώμα, οπότε είναι αρκετά μαλακές και χάρη στις μεγάλες διαδρομές «καταβροχθίζουν» με ευκολία τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Μέσα στην πόλη η μεγάλη απόσταση της σέλας από το έδαφος μπορεί να προβληματίσει υπό προϋποθέσεις, αλλά το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και η ακρίβεια του ψεκασμού κάνουν εύκολη την κίνηση με χαμηλές ταχύτητες ανάμεσα στα αυτοκίνητα, οπότε δύσκολα θα εγκλωβιστείς. 


Η δύναμη του κινητήρα μπορεί εύκολα να «σπάσει» την πρόσφυση του πίσω τροχού σε γλιστερό δρόμο, αλλά το traction control είναι πάντα έτοιμο να επέμβει και μάλιστα το κάνει διακριτικά. Στον ανοιχτό δρόμο, το Tiger νιώθει σαν στο σπίτι του και το μεταφέρει και στους επιβάτες. Η στιβαρή του αίσθηση εμπνέει εμπιστοσύνη και παραμένει σταθερό ανεξάρτητα από την ένδειξη του ταχυμέτρου, ενώ η καλή προστασία από τον αέρα συμβάλει στην άνεση του αναβάτη. Η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί κάπως αργή, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να κινηθεί γρήγορα σε επαρχιακό στροφιλίκι. Τα φρένα δεν αφήνουν περιθώρια για παράπονα, αφού δεν έχουν απότομο αρχικό δάγκωμα, είναι προοδευτικά, έχουν καλή αίσθηση και φυσικά ακινητοποιούν άμεσα και αποτελεσματικά τα 205 κιλά της μοτοσυκλέτας. 


Στο χώμα τα καταφέρνει περίφημα. Τα φαρδιά μαρσπιέ και το ψηλό τιμόνι ευνοούν όταν κάποιος αποφασίσει να σηκωθεί όρθιος και η κίνηση σε βατούς χωματόδρομους είναι απολαυστική. Οι αναρτήσεις φιλτράρουν αποτελεσματικά ενώ τα προγράμματα Off-Road και Off-Road Pro, ρυθμίζουν (ή απενεργοποιούν εντελώς στη δεύτερη περίπτωση) τα ηλεκτρονικά ανάλογα με τις ορέξεις και τις ικανότητες του αναβάτη. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας μετρήσαμε κατανάλωση 5,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε μεικτές συνθήκες, που είναι ένα απόλυτα λογικό νούμερο.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

  • Γιώργος

    Είμαστε με τα καλά μας ρε παιδιά..; Ας πούμε ότι το μηχανάκι είναι τέλειο.. 13.500 για 800 κυβικά;; Έχουμε ξεφύγει τελείως.. Στο κάτω κάτω της γραφής δίνεις 1.500 παραπάνω και παίρνεις το Africa Twin.. (και πάλι τραγικό..)

      4