Το KawasakiER-5 ήταν ο ορισμός της commuter μοτοσικλέτας. Ένα μοντέλο φτιαγμένο για καθημερινή κίνηση, αξιόπιστο και με χαμηλές απαιτήσεις σε συντήρηση και χρήση. Τελεία. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο να πει κανείς για αυτό και είμαι σίγουρος ότι ακόμη και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία αναβάτες, το έχουν ξεγράψει από τη μνήμη τους. Οι λόγοι, απλοί και συγκεκριμένοι. Συντηρητική σχεδίαση, απλά ικανοποιητικές επιδόσεις και οδηγική συμπεριφορά. Τίποτα που να φτιάχνει τον αναβάτη και να τον κάνει να…θέλει ένα. Προς τη δύση της μακράς σταδιοδρομίας του, η Kawasaki πρέπει να κοιτάχτηκε πολύ καλά στον καθρέπτη για το μοντέλο που θα διαδεχόταν το ER-5. Δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς ήταν αυτό που σκέφτηκε, αλλά για να καταλήξει σε μία τόσο διαφορετική προσέγγιση παρουσιάζοντας την πρώτη γενιά του ER-6n, το 2005, βάζω στοίχημα ότι ήταν κάτι εξαιρετικό!Το ιαπωνικό μοντέλο κατάφερε να ξεχωρίσει από την πρώτη κιόλας στιγμή χάρη στην προσεγμένη και ιδιαίτερη αισθητική του που δεν έμενε στα λιγοστά πλαστικά του μέρη, αλλά προχωρούσε και στο μέταλλο, στη σχεδίαση του ρεζερβουάρ, του πλαισίου και του ψαλιδιού. Τα χαρίσματά του δεν τελείωναν εκεί, αλλά συνέχιζαν και στα μηχανικά του μέρη με το δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα και τη μεστή απόδοσή του να ξεχωρίζουν και να δίνουν στο ER-6n ακόμη πιο ζωντανό χαρακτήρα. Την ίδια φιλοσοφία ακολούθησε η ιαπωνική εταιρεία κατά την ανανέωση του, τρία περίπου χρόνια αργότερα. Η σχεδίαση ανανεώθηκε ελαφρά, ενώ μικρές αλλαγές πραγματοποιήθηκαν και στον πολύ καλό δικύλινδρο κινητήρα με στόχο να γίνει πιο φιλικός στον αρχάριο αναβάτη.
Yamaha Ténéré 700 Rally - Test
MV Agusta Enduro Veloce 2026: Με 5ετή εγγύηση , 124 ίππους και premium ηλεκτρονικά
Παρουσίαση λιπαντικό αναρτήσεων IP: Σταθερή απόσβεση και προστασία που διαρκεί
Panther Racing του ΑΠΘ: Παγκόσμια πρωταθλήτρια στο MotoStudent 2025!
«Ψηφιακός»ΚΟΚ: Τα έσοδα από τα πρόστιμα αντί στους δήμους θα πηγαίνουν στα ταμεία της αστυνομίας!
Σλοβακία: Όριο ταχύτητας 6 χλμ./ώρα για όσους κινούνται στα πεζοδρόμια!
Μείωση στις παραβάσεις για μη χρήση κράνους κατά 25% δηλώνει η Τροχαία
Honda EICMA 2025: Νέα συλλογή ρούχων που ενώνει μόδα και μοτοσυκλέτα
Στην SP MOTORS θα βρεις το Kawasaki Versys 1100 με δώρο εξοπλισμό αξίας 800 ευρώ
Test Μεταχειρισμένου: Honda CB 500X (2019-2022)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.