• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η βελτιωμένη απόδοση στις χαμηλές στροφές γίνεται αμέσως αισθητή, όπως και η καλύτερη απόκριση του γκαζιού σε όλη την κλίμακα των στροφών.

Κινητήρας/Κιβώτιο: Αναβαθμισμένος στα σημεία

Το γνωστό από την προηγούμενη γενιά δικύλινδρο μοτέρ των 649 κ.εκ. με τις τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, κάνει την εμφάνισή του και στο νέο ER-6n. Έχει αλλάξει όμως στα σημεία, ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα της λειτουργίας του αλλά και η αξιοπιστία. Ανασχεδιασμένο κύκλωμα ψύξης, τοποθέτηση μπεκ που ψεκάζουν με λάδι το πίσω μέρος των πιστονιών και νέου τύπου φλάντζα, είναι οι σημαντικότερες μηχανικές βελτιώσεις. Το φίλτρο του αέρα είναι πλέον χάρτινο, ενώ νέο είναι και το τελικό της εξάτμισής που έχει μεγαλώσει σε όγκο και επανασχεδιαστεί εσωτερικά.
Στα ηλεκτρονικά του μοτέρ, νέα είναι η χαρτογράφηση του ψεκασμού με στόχο τη φιλικότερη απόδοση αλλά και την αύξηση της ροπής και της ισχύος στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Για την πιο ομοιογενή απόδοση σε αυτή την περιοχή, έχουν γεφυρωθεί και οι λαιμοί της εξάτμισης.
Στην πράξη, ο κινητήρας αποδεικνύεται εύστροφος και δυνατός από το πρώτο κιόλας άνοιγμα του γκαζιού. Η απόδοση της ισχύος είναι απόλυτα γραμμική και η ενίσχυση της ροπής, ιδιαίτερα χαμηλά, γίνεται αμέσως αντιληπτή. Η επιτάχυνση είναι μεστή ακόμη και με τελευταία ταχύτητα στο κιβώτιο και λίγες στροφές, ενώ η απόκριση είναι γλυκιά και θυμίζει αρκετά καρμπυρατέρ. Αυτό που γίνεται επίσης αισθητό είναι και η παντελής έλλειψη των κραδασμών υψηλής συχνότητας που έφταναν, ειδικά στα πόδια του αναβάτη, στην προηγούμενη γενιά. Τέλος, το κιβώτιο είναι μαλακό και σαφές στη λειτουργία του, ενώ ο συμπλέκτης είναι αρκούντως μαλακός.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ