Το γνωστό από την προηγούμενη γενιά δικύλινδρο μοτέρ των 649 κ.εκ. με τις τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, κάνει την εμφάνισή του και στο νέο ER-6n. Έχει αλλάξει όμως στα σημεία, ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα της λειτουργίας του αλλά και η αξιοπιστία. Ανασχεδιασμένο κύκλωμα ψύξης, τοποθέτηση μπεκ που ψεκάζουν με λάδι το πίσω μέρος των πιστονιών και νέου τύπου φλάντζα, είναι οι σημαντικότερες μηχανικές βελτιώσεις. Το φίλτρο του αέρα είναι πλέον χάρτινο, ενώ νέο είναι και το τελικό της εξάτμισής που έχει μεγαλώσει σε όγκο και επανασχεδιαστεί εσωτερικά.
Στα ηλεκτρονικά του μοτέρ, νέα είναι η χαρτογράφηση του ψεκασμού με στόχο τη φιλικότερη απόδοση αλλά και την αύξηση της ροπής και της ισχύος στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Για την πιο ομοιογενή απόδοση σε αυτή την περιοχή, έχουν γεφυρωθεί και οι λαιμοί της εξάτμισης.
Στην πράξη, ο κινητήρας αποδεικνύεται εύστροφος και δυνατός από το πρώτο κιόλας άνοιγμα του γκαζιού. Η απόδοση της ισχύος είναι απόλυτα γραμμική και η ενίσχυση της ροπής, ιδιαίτερα χαμηλά, γίνεται αμέσως αντιληπτή. Η επιτάχυνση είναι μεστή ακόμη και με τελευταία ταχύτητα στο κιβώτιο και λίγες στροφές, ενώ η απόκριση είναι γλυκιά και θυμίζει αρκετά καρμπυρατέρ. Αυτό που γίνεται επίσης αισθητό είναι και η παντελής έλλειψη των κραδασμών υψηλής συχνότητας που έφταναν, ειδικά στα πόδια του αναβάτη, στην προηγούμενη γενιά. Τέλος, το κιβώτιο είναι μαλακό και σαφές στη λειτουργία του, ενώ ο συμπλέκτης είναι αρκούντως μαλακός.
Μεσαία Sport Touring με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Διάφανη, φιμέ ή φωτοχρωμική ζελατίνα
KTM 990 RC R: Στην παραγωγή τον Οκτώβριο του 2025 με νέα γενιά μοντέλων
OXFORD Mint & βούρτσες: Πλήρης καθαρισμός μοτοσυκλέτας-εξοπλισμού
Βαλβίδες: Ο ταχύρυθμος παλμός του κινητήρα κάθε μοτοσυκλέτας
Έσκασε η πρώτη καταγραφή παράβασης με κάμερα ΑΙ στη Θεσσαλονίκη
Χωρίς πινακίδες η Αττική: Έλλειψη τσίγκου «παγώνει» την κυκλοφορία νέων οχημάτων
Ταξινομήσεις Αύγουστος 2025: 8 στους 10 αναβάτες επέλεξαν scooter
LETBE: Δώρο βαλίτσα SHAD SH33 σε όλη τη γκάμα των scooter
Kawasaki Ninja H2 SX SE και 1100SX: Όλες οι αλλαγές για το 2026
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.