Το ER-6n δεν έγινε δημοφιλές μόνο για την ξεχωριστή του σχεδίαση. Η εργονομία του που ταιριάζει γάντι στην καθημερινή μετακίνηση αποτελούσε ένα από τα δυνατά του σημεία και εκτιμήθηκε δεόντως από όλους τους αναβάτες. Οι άνθρωποι της Kawasaki έκαναν λόγο για βελτιώσεις στα σημεία και αυτές γίνονται αντιληπτές με το που κάτσει κάποιος πάνω στο νέο ER-6n. Η άνεση που προσφέρει η νέα σέλα γίνεται αμέσως αντιληπτή και επαληθεύει γρήγορα τα λεγόμενα των ανθρώπων της Kawasaki για σαφώς περισσότερο αφρώδες και μεγαλύτερη επίπεδη επιφάνεια. Το τιμόνι είναι φαρδύτερο κατά 20 χλστ., βρίσκεται κοντά στον αναβάτη και δημιουργεί μία όρθια θέση οδήγησης…λουκούμι για την κίνηση στους δρόμους των πόλεων. Στους καρπούς δεν πέφτει καθόλου βάρος, τα πόδια φτάνουν κάτω πανεύκολα και ένας αναβάτης μέσου ύψους δεν θα νιώσει ποτέ τη σχετική ανασφάλεια. Το νέο πλαίσιο είναι αρκετά στενότερο στην περιοχή της σέλας και δεν αφήνει τα πόδια να ανοίξουν παρά ελάχιστα, 100 χλστ. λιγότερο σε σχέση με πριν. Τα μαρσπιέ συνεχίζουν να είναι αρκετά ψηλά τοποθετημένα και αυτό είναι το μόνο σημείο που θα κάνει του ψηλόσωμους αναβάτες να νιώσουν λίγο στριμωγμένοι, με τα γόνατά τους να σχηματίζουν μικρότερες γωνίες από το ιδανικό. Ο συνεπιβάτης κάθεται λίγο ψηλότερα από τον αναβάτη, η θέση των μαρσπιέ δεν θα τον κουράσει και έχει στη διάθεσή του και πρακτικές χειρολαβές. Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσαν τα σημεία στήριξης στη μεταλλική βάση της πινακίδας που έδειχνε αρκετά στιβαρή. Αυτά θα φανούν σίγουρα χρήσιμα στην περίπτωση που θελήσετε να δέσετε με ασφάλεια ένα μικρό σάκο στη θέση του συνεπιβάτη με χταπόδια.
5 300άρια scooter με την χαμηλότερη κατανάλωση
Keeway: Το XDV 125 EVO PRO έφτασε μαζί του και το ανανεωμένο Vieste 125 E5+
QJMOTOR SRT 600SX 2025: Ήρθε πλήρως εξοπλισμένο με τιμή 5.695 ευρώ
Αγοράζω με κλειστά μάτια ή περιμένω να βγάλει κουσούρια;
Daytona Invador 125: Φρένα ABS, Traction control και κάμερα καταγραφής
Voge SR16 ACC με νέες προσθήκες στον εξοπλισμό του
Επένδυση 25 εκατ. ευρώ για live κλήσεις στους δρόμους
Η Honda χτύπησε το απόλυτο ρεκόρ παραγωγής με 500 εκατομμύρια
Daytona Monster 125: «Tέρας» αυτονομίας με 18.8 λίτρα χωρητικότητας καυσίμου
Voge DS525X: Πιο «ροπάτο» στις χαμηλές και με νέα LCD οθόνη
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr