Θα ξεκινήσουμε από το πιο σημαντικό στοιχείο αυτού του τομέα που δεν είναι άλλο από το ABS. Το νέο ER-6n θα εφοδιάζεται με τη νέα μονάδα της Bosch, M9, η οποία είναι σαφώς μικρότερη σε διαστάσεις και βάρος από την προηγούμενη διαθέτοντας παράλληλα ταχύτερο επεξεργαστή. Για τα φρένα, η Kawasaki έχει χρησιμοποιήσει δύο δίσκους διαμέτρου 300 χλστ. για τον εμπρόσθιο τροχό που συνδυάζονται με διπίστονες δαγκάνες δύο εμβόλων, ενώ τον πίσω τροχό φρενάρει ένας δίσκος 220 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα.
Τα μοντέλα που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε δεν είχαν το εν λόγω σύστημα στον εξοπλισμό τους, κάτι που μας άφησε να αξιολογήσουμε την αίσθηση αλλά και τη δύναμη που προσφέρουν σε καλοστρωμένο οδόστρωμα. Ακόμη και στη βασική έκδοση μπορούμε να πούμε ότι, τα αποτελέσματα είναι άκρως θετικά. Αρχικό δάγκωμα δεν υπάρχει, το οποίο ίσως και να φόβιζε τον αρχάριο αναβάτη, η επιβραδυντική δύναμη όμως, ρέει άφθονη και έρχεται με άκρως γραμμικό τρόπο. Η αίσθηση θα μπορούσε να πιο ακριβής, αλλά και έτσι όπως είναι, δε θα ενοχλήσει τον αναβάτη και θα τον αφήσει να εκμεταλλευτεί το σύστημα πέδησης στο έπακρο. Στα θετικά σημεία του συστήματος πέδησης περιλαμβάνεται και η διάρκεια στην απόδοση, αφού δεν έδειξε να κουράζεται με παρατεταμένη χρήση.



Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!
Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας
ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;
Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ
Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος
Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα
Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.