Honda CBR 650R E-Clutch - Test
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2024
Αλλαγές ταχυτήτων με ή χωρίς τη χρήση συμπλέκτη
Τετρακύλινδρος με 95 ίππους και 64 Nm ροπής
Αλλαγές ταχυτήτων με ή χωρίς τη χρήση συμπλέκτη
Τετρακύλινδρος με 95 ίππους και 64 Nm ροπής
- Δικύλινδρος κινητήρας με 70 ίππους και κατανάλωση 4,7 λτ/100χλμ
- TFT οθόνη με Phone mirroring
• Τριχρωμία βασισμένη στην 750 F1 του 1984 και μόνο σε 1000 κομμάτια
• Ακόμα ελαφρύτερη και μάλιστα στους τροχούς
- 175 ίπποι με τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις
- Aκτινικές τετραπίστονες δαγκάνες Βrembo Stylema με Cornering ABS
Premium αισθητική με Rally χαρακτήρα
Πιρούνι KYB με διαδρομή 250mm, αναρτήσεις πλήρως ρυθμιζόμενες μπροστά και πίσω
Νέος κινητήρας βελτιωμένης απόδοσης και σημαντικές αλλαγές σε επίπεδο σχεδίασης και οδικής συμπεριφοράς χαρακτηρίζουν τη νέα γενιά V7, με την έκδοση Special Edition να αναδεικνύει με μοναδικό τρόπο τον εμβληματικό ρετρό χαρακτήρα που αποπνέει μια γνήσια Moto Guzzi.
• Μαύρη (και κίτρινη) ειδική έκδοση χωρίς περιορισμό κομματιών
• Κινητήρας V4 1.158 κ.εκ. με 168 ίππους και σέρβις κάθε 60.000 χλμ
- Κινητήρας 895cc που αποδίδει 95,2 ίππους και έχει 4 Riding Modes.
- Αναρτήσεις Kayaba με πλήρεις δυνατότητες ρυθμίσεων και φρένα Brembo.
• Επετειακό μοντέλο σε 150 κομμάτια
• Μοναδικός χρωματικός συνδυασμός μαύρου και χρυσού
• Τετρακύλινδρος 948 κ.εκ. με 111 ίππους και 10 kgm ροπή
• Τεχνολογικά εξοπλισμένη με KTRC και μονόδρομο συμπλέκτη
• Ευρωπαϊκές σχεδιαστικές επιρροές με πληθώρα ηλεκτρονικών αξεσουάρ
• Δικύλινδρος εν σειρά 321 κ.εκ. με 39 ίππους και traction control
• Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι και απενεργοποιήσιμο ABS
• Εύκολη στο χειρισμό με ύψος σέλας 770 mm και βάρος 165 κιλών
• Τρεις εκδόσεις: V2, V2 S και V2 S Travel
• Κινητήρας V2 890 κ.εκ. με 115 ίππους
- Νέος ισχυρός, πιο οικολογικός κινητήρας 11 ίππων
- Φωτισμός LED, οθόνη LCD και θύρα USB
• Σαν το Fiat 500e αλλά με δύο τροχούς
• Αυτονομία 110 χλμ και αποσπώμενη μπαταρία
• Γκάζια από Ευρώπη και Ιαπωνία για να προλάβουν την Κίνα
• Τετρακύλινδρος κινητήρας 475 κ.εκ. με 76 ίππους και τελική 220 χλμ/ώρα
• Δεύτερη γενιά του πρωτοτύπου με τροχό 21 ιντσών και σχεδιαστικές αλλαγές
• H απαγόρευση μοντέλων μέχρι 150 κ.εκ. αιτία των επενδύσεων στην ηλεκτροκίνηση
• Ανασχεδιασμένο και ελαφρύτερο πλαίσιο και νέα αεροδυναμική
• Κινητήρας V4 1.103 κ.εκ. με 214 ίππους και 12 kgm ροπής
- Εμφάνιση που μαγνητίζει τα βλέμματα
- Ροπάτος τρικύλινδρος CP3 κινητήρας 119 ίππων
• Η Kawasaki GPZ900R από τη δεκαετία του 1980: αξιόπιστη βάση για το project
• Υπερκυβισμός κινητήρα στα 958 κ.εκ. με εξαγωγή τιτανίου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr