
Aprilia SR GT 200 - Test
Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου 2025
Επιθετικός σπορ σχεδιασμός
GT θέση οδήγησης και μεγάλα μαρσπιέ συνεπιβάτη...

Επιθετικός σπορ σχεδιασμός
GT θέση οδήγησης και μεγάλα μαρσπιέ συνεπιβάτη...

V-Twin 997 cc με 89 ίππους και πλούσιος ηλεκτρονικός εξοπλισμός.
TFT οθόνη 7 ιντσών με συνδεσιμότητα και θερμαινόμενες χούφτες και σέλα....

Νέο ρετρό σχεδιασμός με στρογγυλό φανάρι και ρεζερβουάρ δάκρυ.
Ο τετρακύλινδρος των 948 κυβικών με νέο σύστημα ψεκασμού για τις ψηλές....

Κινητήρας 798cc 113 ίππων με Assisted Shift για αλλαγές χωρίς συμπλέκτη.
Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi και μονό αμορτισέρ της Sachs με φρένα Bre...

Νέος κινητήρας 798cc με 113 ίππους , στρόφαλο twist-forged και έμβολα υψηλής συμπίεσης.
Ανεστραμμένο πιρούνι και ρυθμιζόμενο monoshock Showa....

Τετρακύλινδρο 77 ίππων και με ram-air αγγιζει τους 80
Screaming Effect και κόφτης στις 16.000σ.αλ ...

Αφιξη στην Ελληνική αγορά με 41 άλογα, premium εξοπλισμό και τιμή 4.690 ευρώ.
TFT οθόνη 5 ιντσών με συνδεσιμότητα και τρία riding modes....

Νέα custom πρόταση της QJ Motor στην EICMA 2025.
V κινητήρας 385 cc με 35,4 ίππους και ανεστραμμένο πιρούνι....

Η πρώτη Honda με κινητήρα V3 και ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή.
900 cc V3 κινητήρας με ηλεκτρικό turbo και 100+ ίππους....

Με νέες σχεδιαστικές αλλαγές στο μούτρο
Y-AMT κιβώτιο ταχυτήτων και μεγάλος ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας...
Cornering ABS Pro και Dynamic Traction Control για μεγαλύτερη ασφάλεια
Έξτρα πρακτικότητα με μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο και πιο χαμηλή σέλα
...

Spy photos αποκαλύπτουν τη νέα εποχή της DesertX.
Νέος κινητήρας V2 890 cc με 120 ίππους....

Νέα πρόταση της Morbidelli στην κατηγορία adventure-touring.
Δικύλινδρος κινητήρας 486 cc με 47 ίππους και 18 λίτρα ρεζερβουάρ....

Νέα εποχή για το NMAX 155 με την ηλεκτρική μετάδοση YECVT.
Δύο προγράμματα οδήγησης και λειτουργία “Downshift” για σπορ αίσθηση....
Κινητήρας με 12,2 ίππους με σπιρτόζικο χαρακτήρα και 0-50 σε 4,2 δευτερόλεπτα
Πραγματική κατανάλωση 2,8 λίτρα/100χλμ...

Τρικύλινδρο με 111 άλογα , quickshifter και πολυεπίπεδο traction control.
Όλες οι νέες εξελίξεις έγιναν στη βάση του 800 MT-X....

3-κύλινδρος κινητήρας κατευθείαν απο τη Moto 2 με 120 ίππους
Αναρτήσεις Showa SFF-BP και τετραπίστονες Brembo M4.32...

Παρουσιάστηκε στην online εκδήλωση της Kawasaki το νέο KLE500.
Δικύλινδρος κινητήρας με 45 ίππους από το Ninja 500....

Κινητήρας με 5 riding modes και 145 άλογα.
Σύστημα Dynamic Chassis Adaption που αλλάζει τη γεωμετρία....

Η πέμπτη γενιά της Monster συνεχίζει την κληρονομιά του 1992.
Ανεστραμμένο πιρούνι Showa και μονό αμορτισέρ....
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.