Η επιστροφή στο ξενοδοχείο μετά το μεσημεριανό φαγητό ήταν ελεύθερη, δίνοντας έτσι άπλετο χρόνο για να θαυμάσει κανείς το τοπίο, να αποσυμπιεστεί και να βγάλει ήρεμα και ήσυχα τα πρώτα ασφαλή συμπεράσματα για την τελευταία γενιά του δημοφιλούς ER-6n.
Το νέο μοντέλο εμφανίζεται βελτιωμένο και πιο ολοκληρωμένο σε όλους τους τομείς έναντι του προκατόχου του. Αφήνοντας στην άκρη την εμφάνιση, που υπόκειται άλλωστε σε υποκειμενικά κριτήρια, κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τη δουλειά που έχει γίνει από τους μηχανικούς της εταιρείας σε κάθε σημείο της μοτοσικλέτας ξεχωριστά. Δουλειά που οδήγησε σε ένα πιο φιλικό, πιο άνετο, πιο εύχρηστο και πιο πολιτισμένο ER-6n που θα τα καταφέρει εξαιρετικά στους δρόμους της πόλης και την καθημερινή μετακίνηση. Παράλληλα, συνεχίζει την πορεία των προκατόχων του και δεν θα πει όχι ούτε σε δρόμο με στροφές παρουσιάζοντας μία άκρως διασκεδαστική συμπεριφορά. Πάνω στο Kawasaki, ο αρχάριος αναβάτης θα χτίσει την αυτοπεποίθησή του, ο έμπειρος θα εκμεταλλευτεί απόλυτα τις δυνατότητές του και όλοι θα μείνουν ικανοποιημένοι από μία καθημερινή μοτοσικλέτα που δεν ξέχασε τον παράγοντα διασκέδαση και καταφέρνει να ξεφύγει από την λογική της απλής μετακίνησης. Οι άνθρωποι της Kawasaki έκαναν λόγο για συγκράτηση του κόστους στα ίδια επίπεδα με το απερχόμενο μοντέλο. Αν αυτό τελικά πραγματοποιηθεί, τότε έχουμε να κάνουμε με μία από τις πιο ολοκληρωμένες entry level μοτοσικλέτες που δεν κάνουν παραχωρήσεις στους τομείς της ευχρηστίας και της πρακτικότητας και ακόμη πιο σημαντικά σε αυτούς του στιλ και της συνολικής απόδοσης.
Yamaha Tricity 300 2025: Νέοι χρωματισμοί, Standing Assist και χειρόφρενο
Suzuki Meet the 8: Έρχεται νέο μοντέλο και μας ιντριγκάρει
Ενισχυμένη αμόλυβδη: Αξίζει ή όχι;
Test Jet κράνος Beon B-120: Μπορείς να το φοράς όλη μέρα!
Ηλεκτρική Honda Fireblade για Le Mans: Φοιτητική ομάδα από τη Γαλλία χτίζει ηλεκτρική superbike
Τροχαία: «Μηδενική ανοχή» στη μη χρήση κράνους – Καταιγίδα ελέγχων από σήμερα
Έφοδος στα Νότια Προάστια το ΣΚ : Πάνω από 1.000 έλεγχοι και 266 παραβάσεις
Ξεκίνησε η απεργία στα συνεργεία : «Φρένο» λόγω του Ψηφιακού Πελατολογίου
Suzuki V-Strom 800DE: Με κινητήρα που μασάει σίδερα και φρένα που γονατίζουν!
EK 520 SRX2/120L αλυσίδα κόκκινη
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr