Το γνωστό από την προηγούμενη γενιά δικύλινδρο μοτέρ των 649 κ.εκ. με τις τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, κάνει την εμφάνισή του και στο νέο ER-6n. Έχει αλλάξει όμως στα σημεία, ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα της λειτουργίας του αλλά και η αξιοπιστία. Ανασχεδιασμένο κύκλωμα ψύξης, τοποθέτηση μπεκ που ψεκάζουν με λάδι το πίσω μέρος των πιστονιών και νέου τύπου φλάντζα, είναι οι σημαντικότερες μηχανικές βελτιώσεις. Το φίλτρο του αέρα είναι πλέον χάρτινο, ενώ νέο είναι και το τελικό της εξάτμισής που έχει μεγαλώσει σε όγκο και επανασχεδιαστεί εσωτερικά.
Στα ηλεκτρονικά του μοτέρ, νέα είναι η χαρτογράφηση του ψεκασμού με στόχο τη φιλικότερη απόδοση αλλά και την αύξηση της ροπής και της ισχύος στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Για την πιο ομοιογενή απόδοση σε αυτή την περιοχή, έχουν γεφυρωθεί και οι λαιμοί της εξάτμισης.
Στην πράξη, ο κινητήρας αποδεικνύεται εύστροφος και δυνατός από το πρώτο κιόλας άνοιγμα του γκαζιού. Η απόδοση της ισχύος είναι απόλυτα γραμμική και η ενίσχυση της ροπής, ιδιαίτερα χαμηλά, γίνεται αμέσως αντιληπτή. Η επιτάχυνση είναι μεστή ακόμη και με τελευταία ταχύτητα στο κιβώτιο και λίγες στροφές, ενώ η απόκριση είναι γλυκιά και θυμίζει αρκετά καρμπυρατέρ. Αυτό που γίνεται επίσης αισθητό είναι και η παντελής έλλειψη των κραδασμών υψηλής συχνότητας που έφταναν, ειδικά στα πόδια του αναβάτη, στην προηγούμενη γενιά. Τέλος, το κιβώτιο είναι μαλακό και σαφές στη λειτουργία του, ενώ ο συμπλέκτης είναι αρκούντως μαλακός.
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
Προστατευτικά ψαλιδιού Polisport Off Road
Μichelin Anakee Road 110/80-19 & 150/70-17
Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
Best Moto by LS2 - Motul: Τα καλύτερα λιπαντικά της χρονιάς
Yamaha XMAX 125 & 300 με δώρο 200 ευρώ σε κιτ γνήσιων αξεσουάρ
2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
Α2 Adventure που κοστίζουν κάτω από 6.000 ευρώ
Ευρωπαϊκά Vs Ιαπωνικά: Έχουν διαφορές ή όλα έχουν γίνει ίδια;
Εξοπλισμός αναβάτη και μοτοσυκλέτας
Best Moto by LS2 - SHOEI: Τα καλύτερα κράνη της χρονιάς
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr