Το KawasakiER-5 ήταν ο ορισμός της commuter μοτοσικλέτας. Ένα μοντέλο φτιαγμένο για καθημερινή κίνηση, αξιόπιστο και με χαμηλές απαιτήσεις σε συντήρηση και χρήση. Τελεία. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο να πει κανείς για αυτό και είμαι σίγουρος ότι ακόμη και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία αναβάτες, το έχουν ξεγράψει από τη μνήμη τους. Οι λόγοι, απλοί και συγκεκριμένοι. Συντηρητική σχεδίαση, απλά ικανοποιητικές επιδόσεις και οδηγική συμπεριφορά. Τίποτα που να φτιάχνει τον αναβάτη και να τον κάνει να…θέλει ένα. Προς τη δύση της μακράς σταδιοδρομίας του, η Kawasaki πρέπει να κοιτάχτηκε πολύ καλά στον καθρέπτη για το μοντέλο που θα διαδεχόταν το ER-5. Δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς ήταν αυτό που σκέφτηκε, αλλά για να καταλήξει σε μία τόσο διαφορετική προσέγγιση παρουσιάζοντας την πρώτη γενιά του ER-6n, το 2005, βάζω στοίχημα ότι ήταν κάτι εξαιρετικό!Το ιαπωνικό μοντέλο κατάφερε να ξεχωρίσει από την πρώτη κιόλας στιγμή χάρη στην προσεγμένη και ιδιαίτερη αισθητική του που δεν έμενε στα λιγοστά πλαστικά του μέρη, αλλά προχωρούσε και στο μέταλλο, στη σχεδίαση του ρεζερβουάρ, του πλαισίου και του ψαλιδιού. Τα χαρίσματά του δεν τελείωναν εκεί, αλλά συνέχιζαν και στα μηχανικά του μέρη με το δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα και τη μεστή απόδοσή του να ξεχωρίζουν και να δίνουν στο ER-6n ακόμη πιο ζωντανό χαρακτήρα. Την ίδια φιλοσοφία ακολούθησε η ιαπωνική εταιρεία κατά την ανανέωση του, τρία περίπου χρόνια αργότερα. Η σχεδίαση ανανεώθηκε ελαφρά, ενώ μικρές αλλαγές πραγματοποιήθηκαν και στον πολύ καλό δικύλινδρο κινητήρα με στόχο να γίνει πιο φιλικός στον αρχάριο αναβάτη.
EMOOV JSM1: GT ηλεκτρικό scooter με 110χλμ/ώρα τελική και αυτονομία 200 χλμ.
REPSOL λιπαντικό 10w40 Smarter Sport Semi synthetic MA2 4L
Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;
BMW C400 GT & C400 X: Με premium εξοπλισμό και τεχνολογία FlexCase
JD Stunts: Νέο παγκόσμιο ρεκόρ “highchair” wheelie με 204 χλμ/ώρα!
Ηλεκτροκίνηση ή υδρογόνο: Ποιο είναι το μέλλον στις μοτοσυκλέτες και τα scooter;
Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test
QJMOTOR MTX 125 ABS / TCS: Με Top Box 33 λίτρων και κάμερα καταγραφής
Yamaha στο Japan Mobility Show 2025: Από AI που “μαθαίνει να οδηγεί” μέχρι υδρογονοκίνητα scooters!
Yamaha Ténéré 700 Rally - Test
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.