Το KawasakiER-5 ήταν ο ορισμός της commuter μοτοσικλέτας. Ένα μοντέλο φτιαγμένο για καθημερινή κίνηση, αξιόπιστο και με χαμηλές απαιτήσεις σε συντήρηση και χρήση. Τελεία. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο να πει κανείς για αυτό και είμαι σίγουρος ότι ακόμη και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία αναβάτες, το έχουν ξεγράψει από τη μνήμη τους. Οι λόγοι, απλοί και συγκεκριμένοι. Συντηρητική σχεδίαση, απλά ικανοποιητικές επιδόσεις και οδηγική συμπεριφορά. Τίποτα που να φτιάχνει τον αναβάτη και να τον κάνει να…θέλει ένα. Προς τη δύση της μακράς σταδιοδρομίας του, η Kawasaki πρέπει να κοιτάχτηκε πολύ καλά στον καθρέπτη για το μοντέλο που θα διαδεχόταν το ER-5. Δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς ήταν αυτό που σκέφτηκε, αλλά για να καταλήξει σε μία τόσο διαφορετική προσέγγιση παρουσιάζοντας την πρώτη γενιά του ER-6n, το 2005, βάζω στοίχημα ότι ήταν κάτι εξαιρετικό!Το ιαπωνικό μοντέλο κατάφερε να ξεχωρίσει από την πρώτη κιόλας στιγμή χάρη στην προσεγμένη και ιδιαίτερη αισθητική του που δεν έμενε στα λιγοστά πλαστικά του μέρη, αλλά προχωρούσε και στο μέταλλο, στη σχεδίαση του ρεζερβουάρ, του πλαισίου και του ψαλιδιού. Τα χαρίσματά του δεν τελείωναν εκεί, αλλά συνέχιζαν και στα μηχανικά του μέρη με το δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα και τη μεστή απόδοσή του να ξεχωρίζουν και να δίνουν στο ER-6n ακόμη πιο ζωντανό χαρακτήρα. Την ίδια φιλοσοφία ακολούθησε η ιαπωνική εταιρεία κατά την ανανέωση του, τρία περίπου χρόνια αργότερα. Η σχεδίαση ανανεώθηκε ελαφρά, ενώ μικρές αλλαγές πραγματοποιήθηκαν και στον πολύ καλό δικύλινδρο κινητήρα με στόχο να γίνει πιο φιλικός στον αρχάριο αναβάτη.
Yamaha Tricity 300 2025: Νέοι χρωματισμοί, Standing Assist και χειρόφρενο
Suzuki Meet the 8: Έρχεται νέο μοντέλο και μας ιντριγκάρει
Ενισχυμένη αμόλυβδη: Αξίζει ή όχι;
Test Jet κράνος Beon B-120: Μπορείς να το φοράς όλη μέρα!
Ηλεκτρική Honda Fireblade για Le Mans: Φοιτητική ομάδα από τη Γαλλία χτίζει ηλεκτρική superbike
Τροχαία: «Μηδενική ανοχή» στη μη χρήση κράνους – Καταιγίδα ελέγχων από σήμερα
Έφοδος στα Νότια Προάστια το ΣΚ : Πάνω από 1.000 έλεγχοι και 266 παραβάσεις
Ξεκίνησε η απεργία στα συνεργεία : «Φρένο» λόγω του Ψηφιακού Πελατολογίου
Suzuki V-Strom 800DE: Με κινητήρα που μασάει σίδερα και φρένα που γονατίζουν!
EK 520 SRX2/120L αλυσίδα κόκκινη
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr