Προηγουμένως, μίλησα για τη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά του «R» σε σχέση με το «απλό» Nuda. Που βρίσκεται η καίρια διαφορά; Κατά τη γνώμη μου, το κλειδί στην σαφώς καλύτερη συμπεριφορά του «R» κάτω από πίεση, βρίσκεται όχι μόνο στις διαφορετικές και πιο ποιοτικές αναρτήσεις, αλλά ιδιαίτερα στο στήσιμο, αφού οι τεχνικοί της εταιρείας είχαν δώσει ύψος στο πίσω αμορτισέρ της Ohlins (ρυθμίζεται και καθ’ ύψος), με συνέπεια να χαμηλώσει το μπροστινό, να αλλάξει η γεωμετρία, να πέσει περισσότερο βάρος στον μπροστινό τροχό, και να πατάει καλύτερα η μοτοσικλέτα. Όπως και να έχει, η οδήγηση του «R» στην όμορφη πίστα του Mores, ήταν αποκαλυπτική. Σταθερότατη παντού, όμως πλέον πιο ευέλικτη σε σχέση με την απλή Nuda, και πολύ πιο διασκεδαστική, αφού το «R» διαθέτει κοντύτερο γρανάζωμα. Δοκιμάζοντας να τσιμπήσω το συμπλέκτη με τρίτη στο κιβώτιο, ο μπροστινός τροχός αποχαιρετά την άσφαλτο, και η σούζα έρχεται φυσικά, και με απολαυστικό έλεγχο. Λαμβάνοντας υπ’ όψη πως η άσφαλτος στην πίστα του Mores είχε πιο πολλά μπαλώματα κι από σκοτσέζικο κιλτ, μαζί με το γεγονός πως τα «R» φορούσαν τα σκληρά Metzeler Sportec, κουρασμένα και φθαρμένα μάλιστα από δύο(!) προηγούμενα γκρουπ, το Nuda «R» ήταν απλά απίθανο, μέσα στην αρένα. Γύρο με το γύρο, η εμπιστοσύνη μου μεγάλωνε, παρά τα ελεγχόμενα γλιστρήματα λόγω κακών ελαστικών και μέτριας ποιότητας ασφάλτου, ώσπου κάποια στιγμή άρχισα να ξύνω γόνατο και μαρσπιέ, γουστάροντας αφάνταστα με την κατάσταση.
Ποιο είναι το «δέκα το καλό» κάθε εταιρίας;
Honda CB1300SF/SB Final Edition: Ανακοινώθηκαν τα στολίδια της τελευταίας έκδοσης
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Αντικραδασμικοί άξονες: Το μυστικό στην βουτυρένια λειτουργία των σύγχρονων κινητήρων
Όλα τα scooter Piaggio, Vespa και Aprilia με 4 χρόνια εγγύηση
Η Bridgestone θα υποστηρίξει πέντε ομάδες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής FIM 2025
Από δω και πέρα πρόστιμα στα ηλεκτρικά πατίνια μέχρι 200 ευρώ
ΚΤΕΟ: Γίνεται ετήσιο· θα ελέγχονται και τα ηλεκτρικά
Triumph Tiger Sport 800: Με τρικύλινδρο κινητήρα 115 ίππων
Κράνος Pilot Road II SV πράσινο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr