Προηγουμένως, μίλησα για τη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά του «R» σε σχέση με το «απλό» Nuda. Που βρίσκεται η καίρια διαφορά; Κατά τη γνώμη μου, το κλειδί στην σαφώς καλύτερη συμπεριφορά του «R» κάτω από πίεση, βρίσκεται όχι μόνο στις διαφορετικές και πιο ποιοτικές αναρτήσεις, αλλά ιδιαίτερα στο στήσιμο, αφού οι τεχνικοί της εταιρείας είχαν δώσει ύψος στο πίσω αμορτισέρ της Ohlins (ρυθμίζεται και καθ’ ύψος), με συνέπεια να χαμηλώσει το μπροστινό, να αλλάξει η γεωμετρία, να πέσει περισσότερο βάρος στον μπροστινό τροχό, και να πατάει καλύτερα η μοτοσικλέτα. Όπως και να έχει, η οδήγηση του «R» στην όμορφη πίστα του Mores, ήταν αποκαλυπτική. Σταθερότατη παντού, όμως πλέον πιο ευέλικτη σε σχέση με την απλή Nuda, και πολύ πιο διασκεδαστική, αφού το «R» διαθέτει κοντύτερο γρανάζωμα. Δοκιμάζοντας να τσιμπήσω το συμπλέκτη με τρίτη στο κιβώτιο, ο μπροστινός τροχός αποχαιρετά την άσφαλτο, και η σούζα έρχεται φυσικά, και με απολαυστικό έλεγχο. Λαμβάνοντας υπ’ όψη πως η άσφαλτος στην πίστα του Mores είχε πιο πολλά μπαλώματα κι από σκοτσέζικο κιλτ, μαζί με το γεγονός πως τα «R» φορούσαν τα σκληρά Metzeler Sportec, κουρασμένα και φθαρμένα μάλιστα από δύο(!) προηγούμενα γκρουπ, το Nuda «R» ήταν απλά απίθανο, μέσα στην αρένα. Γύρο με το γύρο, η εμπιστοσύνη μου μεγάλωνε, παρά τα ελεγχόμενα γλιστρήματα λόγω κακών ελαστικών και μέτριας ποιότητας ασφάλτου, ώσπου κάποια στιγμή άρχισα να ξύνω γόνατο και μαρσπιέ, γουστάροντας αφάνταστα με την κατάσταση.







EMOOV JSM1: Ηλεκτρικό GT scooter 200 km αυτονομίας με μπαταρία CATL και τιμή 5.890 ευρώ
Τα πιο προσιτά Adventure από 650-900κ. εκ με μπροστινό τροχό 21 ιντσών
Νέα μοντέλα Flat track & cafe racer: Η Triumph επεκτείνει δυναμικά τη γκάμα 400 για το 2026
Test μπουφάν IXON Eddas: Έχει πάνω, την μάνα του και τον πατέρα του
Ταξινομήσεις παπιών Νοεμβρίου: 297 στο σύνολο με μάχη Daytona – Yamaha για την κορυφή
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Νοεμβρίου: Τα 30 μοντέλα που κράτησαν το 61% της αγοράς
Τέλος στην πλήρη απαγόρευση: Η Ε.Ε. επιτρέπει τελικά τους θερμικούς κινητήρες και μετά το 2035
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Νοεμβρίου: Στις 1.126 μονάδες η αγορά – Το Top 10 των μοντέλων
Ταξινομήσεις scooter Νοεμβρίου: Piaggio πρώτη, Honda κοντά στην κορυφή και ακολουθεί SYM με Yamaha
Ταξινομήσεις Νοεμβρίου ανά μάρκα – Top 10
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.