LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Στο δρόμο

Διαβάστηκε από 1.489 αναγνώστες (04/12/2025)
Γυρνώντας το κλειδί της και θέτοντας σε λειτουργία τον 1200άρη δικύλινδρο κινητήρα, το μπάσο γουργουρητό του θα ζωγραφίσει ένα χαμόγελο πίσω από τη ζελατίνα του κράνους σου.
4 Φωτογραφίες »

Γυρνώντας το κλειδί της και θέτοντας σε λειτουργία τον 1200άρη δικύλινδρο κινητήρα, το μπάσο γουργουρητό του θα ζωγραφίσει ένα χαμόγελο πίσω από τη ζελατίνα του κράνους σου.

Στην κατηγορία των ρετρό μοτοσυκλετών θα λέγαμε πως η Triumph κρατάει τα ηνία, αφού καταφέρνει περίτεχνα να συνδυάσει το κλασικό με το μοντέρνο στις σύγχρονες μοτοσυκλέτες. Έτσι και το Speed Twin, είναι ένα μοντέλο που στόχο έχει να σου προσφέρει απλόχερα την αυθεντική απόλαυση οδήγησης μοτοσυκλέτας, φέρνοντας όμως στο παρασκήνιο και την τεχνολογία που θα σε κρατήσει ασφαλή σε όλες τις συνθήκες. Γυρνώντας το κλειδί της και θέτοντας σε λειτουργία τον 1200άρη δικύλινδρο κινητήρα, το μπάσο γουργουρητό του θα ζωγραφίσει ένα χαμόγελο πίσω από τη ζελατίνα του κράνους σου. Η εργονομία της μοτοσυκλέτας είναι αρκετά φιλική σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, όχι όμως όσο και το αφρώδες υλικό της σέλας, κάτι απολύτως λογικό αφού δεν έχουμε να κάνουμε με μία τουριστική κατασκευή. Το κατεξοχήν πεδίο δράσης της δεν είναι σίγουρα η πόλη, καθώς ειδικότερα τους καλοκαιρινούς μήνες, θα νιώσεις αρκετά την ζέστη του κινητήρα σε πυκνή κίνηση όπου εναλλάσσεις συνεχώς 1η-νεκρά. Ταυτόχρονα, το μικρό κόψιμο του τιμονιού, απαιτεί από εσένα πιο μελετημένους υπολογισμούς στις μανούβρες και τη διήθηση. Παρόλα αυτά όμως, οι μικρές διαστάσεις της μοτοσυκλέτας διευκολύνουν το έργο σου, όπως επίσης και το χαμηλό κέντρο βάρους, παρά τα υπολογίσιμα 216 κιλά πλήρης υγρών. Ο συμπλέκτης υποβοήθησης, έχει μία πολύ ελαφριά αίσθηση στη μανέτα και δεν κουράζει το χέρι του αναβάτη, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει φυσικά και quickshifter, το οποίο εξαλείφει την ανάγκη χρήσης του παρά μόνο στην εκκίνηση. Το κιβώτιο κουμπώνει «γλυκά» τις ταχύτητες, ενώ η απόκριση του γκαζιού όταν το ανοίγεις από το ρελαντί φαίνεται να μην είναι τόσο άμεση όσο θα περιμέναμε από μία ντίζα, λόγω του Ride by Wire και των Euro5+ προδιαγραφών.


Ο συμπλέκτης υποβοήθησης, έχει μία πολύ ελαφριά αίσθηση στη μανέτα και δεν κουράζει το χέρι του αναβάτη, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει φυσικά και quickshifter, το οποίο εξαλείφει την ανάγκη χρήσης του παρά μόνο στην εκκίνηση.

Ο συμπλέκτης υποβοήθησης, έχει μία πολύ ελαφριά αίσθηση στη μανέτα και δεν κουράζει το χέρι του αναβάτη, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει φυσικά και quickshifter, το οποίο εξαλείφει την ανάγκη χρήσης του παρά μόνο στην εκκίνηση.

Στον ανοιχτό δρόμο το Speed Twin θα ξυπνήσει όλες σου τις αισθήσεις. Μπορείς άνετα να οδηγείς με μία σχέση "πάνω", ή απλώς να γεμίζεις την κάθε ταχύτητα, απολαμβάνοντας  την αφθονία ροπής που προσφέρει ο κινητήρας. Στις μετρήσεις μας χρειάστηκε μόλις 4,1 δευτερόλεπτα για το 0-100 και 5 για το 60-120 με 4η στο κιβώτιο. Η δύναμη του κινητήρα από χαμηλά και η γραμμικότητά του μέχρι τον κόφτη, σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο, προσφέρουν μία εξαιρετική συμπεριφορά στη μοτοσυκλέτα όταν κινείσαι σε σπορ ρυθμούς. Οι νέες αναρτήσεις στέκονται στο ύψος των περιστάσεων ακόμα και στην γρήγορη οδήγηση. Και αυτό γιατί η Triumph έχει βρει την ιδανική λύση ώστε τα διπλά αμορτισέρ να σε κρατάνε στο δρόμο,  αλλά παράλληλα να μην είναι κούτσουρα σε αίσθηση. Πολύ καλά τα Metzeler Sportec M9 RR, τα οποία προσφέρουν την απαραίτητη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Τα φρένα είναι δυνατά και προοδευτικά, με τις τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin να ακινητοποιούν το Speed Twin 1200 σε μόλις 41,7 μέτρα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Το Speed Twin 1200 είναι μία μοτοσυκλέτα που θα θες να «βγάλεις» συνεχώς για βόλτα. Είναι γρήγορο, άνετο, και εύκολο για all day χρήση, ενώ σου δίνει την αίσθηση πως οδηγείς ένα αυθεντικό ρετρό roadster, που παντρεύει μοναδικά το παρελθόν με σήμερα.
 

Το κιβώτιο κουμπώνει «γλυκά» τις ταχύτητες, ενώ η απόκριση του γκαζιού όταν το ανοίγεις από το ρελαντί φαίνεται να μην είναι τόσο άμεση όσο θα περιμέναμε από μία ντίζα, λόγω του Ride by Wire και των Euro5+ προδιαγραφών.

Το κιβώτιο κουμπώνει «γλυκά» τις ταχύτητες, ενώ η απόκριση του γκαζιού όταν το ανοίγεις από το ρελαντί φαίνεται να μην είναι τόσο άμεση όσο θα περιμέναμε από μία ντίζα, λόγω του Ride by Wire και των Euro5+ προδιαγραφών.

Σελίδα 1Triumph Speed Twin 1200 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά