LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Ανεση - Εργονομία

Διαβάστηκε από 1.502 αναγνώστες (04/12/2025)
Στο σημείο όπου η σέλα συναντά το ρεζερβουάρ μάλιστα, είναι αρκετά λεπτή σε σημείο που κάνει εντύπωση το γεγονός ότι είναι μία 1.200άρα μοτοσυκλέτα.
4 Φωτογραφίες »

Στο σημείο όπου η σέλα συναντά το ρεζερβουάρ μάλιστα, είναι αρκετά λεπτή σε σημείο που κάνει εντύπωση το γεγονός ότι είναι μία 1.200άρα μοτοσυκλέτα.

Η Triumph Speed Twin, δημιουργήθηκε όχι μόνο για να αποδίδει φόρο τιμής στο βαρύ της όνομα, αλλά και για να είναι πολυχρηστική, χωρίς να περιορίζει τον αναβάτη της. Η άνετη εργονομία με τα ελαφρώς σπορ γονίδια, επιβεβαιώνει αυτή την επιδίωξη, καθώς το χαμηλό κέντρο βάρους της, η απόσταση από το έδαφος στα 805 χιλιοστά και οι μαζεμένες της διαστάσεις, με το μέγιστο πλάτος στα μόλις 792χλστ, την καθιστούν αρκετά ευκολοδήγητη και φιλική προς τον αναβάτη. Στο σημείο όπου η σέλα συναντά το ρεζερβουάρ μάλιστα, είναι αρκετά λεπτή σε σημείο που κάνει εντύπωση το γεγονός ότι είναι μία 1.200άρα μοτοσυκλέτα. Χάρη στη μετακίνηση του τιμονιού λίγο ψηλότερα και πιο μπροστά, το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη έχει βελτιωθεί, ενώ και ο συνεπιβάτης θα κάτσει με σχετική άνεση για τα δεδομένα της κατηγορίας, χάρη στο πλούσιο αφρώδες υλικό του τμήματος της σέλας που του αναλογεί. Η γωνία που σχηματίζουν τα γόνατά του λόγω της θέσης των μαρσπιέ, είναι βέβαια λίγο πιο κουραστική σε μεγάλες αποστάσεις, σε μία μονοήμερη εκδρομή 400+ χιλιομέτρων όμως, καταπολεμήθηκε με λίγες παραπάνω στάσεις για ξεκούραση.


Διαθέτει δυνατότητα συνδεσιμότητας με την προσθήκη του τεχνολογικού πακέτου My Triumph, πλοήγηση στροφή προς στροφή, θύρα φόρτισης USB στην αριστερή πλευρά του πίνακα οργάνων και ένα κιτ Cruise Control ως μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού.

Διαθέτει δυνατότητα συνδεσιμότητας με την προσθήκη του τεχνολογικού πακέτου My Triumph, πλοήγηση στροφή προς στροφή, θύρα φόρτισης USB στην αριστερή πλευρά του πίνακα οργάνων και ένα κιτ Cruise Control ως μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού.

Μπορεί το νέο κυκλικό όργανο να χάνει σε πόντους ρετρό αίσθησης, κερδίζει όμως στον τομέα λειτουργικότητας και της ευχρηστίας, καθώς χάρη στους νέους διακόπτες στο αριστερό μέρος του τιμονιού, μπορείς να ρυθμίσεις πολύ εύκολα τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας και να «παίξεις» με την συνδεσιμότητα. Στις απεικονίσεις περιλαμβάνεται η θερμοκρασία περιβάλλοντος, όλες οι απαραίτητες για την μοτοσυκλέτα πληροφορίες ανάμεσα στις οποίες και τα διαστήματα συντήρησης, ενώ το Traction Control μπορεί να απενεργοποιηθεί και υπάρχουν 3 Riding Modes, Sport, Street και Rain, με την αντίστοιχη απόκριση. Διαθέτει δυνατότητα συνδεσιμότητας με την προσθήκη του τεχνολογικού πακέτου My Triumph, πλοήγηση στροφή προς στροφή, θύρα φόρτισης USB στην αριστερή πλευρά του πίνακα οργάνων και ένα κιτ Cruise Control ως μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού.
 

Μπορεί το νέο κυκλικό όργανο να χάνει σε πόντους ρετρό αίσθησης, κερδίζει όμως στον τομέα λειτουργικότητας και της ευχρηστίας, καθώς χάρη στους νέους διακόπτες στο αριστερό μέρος του τιμονιού, μπορείς να ρυθμίσεις πολύ εύκολα τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας και να «παίξεις» με την συνδεσιμότητα.

Μπορεί το νέο κυκλικό όργανο να χάνει σε πόντους ρετρό αίσθησης, κερδίζει όμως στον τομέα λειτουργικότητας και της ευχρηστίας, καθώς χάρη στους νέους διακόπτες στο αριστερό μέρος του τιμονιού, μπορείς να ρυθμίσεις πολύ εύκολα τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας και να «παίξεις» με την συνδεσιμότητα.

Σελίδα 1Triumph Speed Twin 1200 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά