Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε νέο "hardware", αφού το ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ της KYB αντικαθιστά ένα 43χλστ της Marzocchi, ενώ και τα διπλά αμορτισέρ πίσω προέρχονται επίσης από την ιταλική εταιρεία, έχουν ξεχωριστό δοχείο αζώτου και ρυθμιζόμενη προφόρτιση.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του Speed Twin 1200, έρχεται αυτούσιο από το προηγούμενο μοντέλο, που χρησιμοποιούσε ως βάση αυτό της Thruxton, με νέο όμως υποπλαίσιο και ανοδιωμένο αλουμινένιο ψαλίδι. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε νέο "hardware", αφού το ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ της KYB αντικαθιστά ένα 43χλστ της Marzocchi, ενώ και τα διπλά αμορτισέρ πίσω προέρχονται επίσης από την ιταλική εταιρεία, έχουν ξεχωριστό δοχείο αζώτου και ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Οι διαδρομές τους είναι στα 120 και 116χλστ αντίστοιχα και παρά το γεγονός ότι δεν προσφέρουν ιδιαίτερη δυνατότητα ρύθμισης, κάνουν εξαιρετικά τη δουλειά τους. Κρατώντας το κόστος σε χαμηλότερα επίπεδα για την βασική έκδοση, οι Brembo δαγκάνες εμπρός έχουν αντικατασταθεί με Nissin 4 εμβόλων, με τους ίδιους δίσκους 320χλστ και πίσω υπάρχει ένας δίσκος 220χλστ με διπίστονη δαγκάνα της Nissin. Παρά την αλλαγή αυτή όμως η πέδηση έχει βελτιωθεί όπως διαπιστώσαμε στις μετρήσεις μας. Δίπλα στην βασική έκδοση, προστίθεται για το 2025 και η έκδοση RS, η οποία αποκτά Brembo Stylema monoblock δαγκάνες εμπρός και πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Öhlins πίσω με διαδρομή 123χλστ. Το Cornering ABS λειτουργεί εξαιρετικά, κρατώντας τον αναβάτη ασφαλή ακόμα και με τη μοτοσυκλέτα σε κλίση, ενώ οι αλουμινένιες 17άρες ζάντες, ντύνονται με τα Metzeler Sportec M9 RR, σε διαστάσεις 120/70-17 εμπρός και 160/60-17 πίσω. Το βάρος της μοτοσυκλέτες πλήρης υγρών παραμένει στα 216 κιλά και το μεταξόνιό της στα 1.413χλστ (+1 για την έκδοση RS).
Οι διαδρομές τους είναι στα 120 και 116χλστ αντίστοιχα και παρά το γεγονός ότι δεν προσφέρουν ιδιαίτερη δυνατότητα ρύθμισης, κάνουν εξαιρετικά τη δουλειά τους