Triumph Speed Twin 1200 - Test

Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε νέο hardware, αφού το ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ της KYB αντικαθιστά ένα 43χλστ της Marzocchi, ενώ και τα διπλά αμορ

Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε νέο "hardware", αφού το ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ της KYB αντικαθιστά ένα 43χλστ της Marzocchi, ενώ και τα διπλά αμορτισέρ πίσω προέρχονται επίσης από την ιταλική εταιρεία, έχουν ξεχωριστό δοχείο αζώτου και ρυθμιζόμενη προφόρτιση.

Οι διαδρομές τους είναι στα 120 και 116χλστ αντίστοιχα και παρά το γεγονός ότι δεν προσφέρουν ιδιαίτερη δυνατότητα ρύθμισης, κάνουν εξαιρετικά τη δουλ

Οι διαδρομές τους είναι στα 120 και 116χλστ αντίστοιχα και παρά το γεγονός ότι δεν προσφέρουν ιδιαίτερη δυνατότητα ρύθμισης, κάνουν εξαιρετικά τη δουλειά τους