Τα «σωθικά» του Speed Twin 1200, έχουν παραμείνει κατά κύριο λόγο ίδια, με τις μικρές διαφορές που δέχονται όμως να δίνουν κάποια σημαντικά κέρδη. Χάρη στους νέους εκκεντροφόρους, τις εισαγωγές και τα σώματα ψεκασμού, η μέγιστη ισχύς του φτάνει πλέον στα 103,5 άλογα (105PS) στις 7.750σαλ, με ροπή στα ίδια 112 Nm, αλλά πιο χαμηλά πλέον στις 4.250σαλ. Φυσικά ο κινητήρας είναι δικύλινδρος εν σειρά, οκταβάλβιδος, με 1 επικεφαλής εκκεντροφόρο στα 1.197 κυβικά εκατοστά, με διαστήματα ανάφλεξης 270°, στοιχείο που του προσδίδει λειτουργία παρόμοια με αυτή κινητήρων V2 διάταξης και έναν βαθύ ήχο που μοιάζει με βρυχηθμό. Έχοντας ήδη σύστημα Ride by Wire για τον έλεγχο του γκαζιού από το 2024, στην φαρέτρα της προστίθεται τώρα και η αδρανειακή μονάδα IMU, προσδίδοντας λειτουργία Cornering στο Traction Control και το ABS. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, μετρήσαμε την μέση του κατανάλωση στα 5,7λ/100χλμ ένα απόλυτα λογικό νούμερο για τα κυβικά αυτά, ενώ σε συνθήκες ταξιδιού αυτή θα πέσει στα 4,8. Έτσι, με το ρεζερβουάρ 14,5 λίτρων, η αυτονομία του κυμαίνεται στα 250-300 χιλιόμετρα, αρκετή για κάθε σενάριο χρήσης.
Φυσικά ο κινητήρας είναι δικύλινδρος εν σειρά, οκταβάλβιδος, με 1 επικεφαλής εκκεντροφόρο στα 1.197 κυβικά εκατοστά, με διαστήματα ανάφλεξης 270°, στοιχείο που του προσδίδει λειτουργία παρόμοια με αυτή κινητήρων V2 διάταξης και έναν βαθύ ήχο που μοιάζει με βρυχηθμό.
Χάρη στους νέους εκκεντροφόρους, τις εισαγωγές και τα σώματα ψεκασμού, η μέγιστη ισχύς του φτάνει πλέον στα 103,5 άλογα (105PS) στις 7.750σαλ, με ροπή στα ίδια 112 Nm, αλλά πιο χαμηλά πλέον στις 4.250σαλ.