Triumph Speed Twin 1200 - Test

Τα «σωθικά» του Speed Twin 1200, έχουν παραμείνει κατά κύριο λόγο ίδια, με τις μικρές διαφορές που δέχονται όμως να δίνουν κάποια σημαντικά κέρδη.

Τα «σωθικά» του Speed Twin 1200, έχουν παραμείνει κατά κύριο λόγο ίδια, με τις μικρές διαφορές που δέχονται όμως να δίνουν κάποια σημαντικά κέρδη.

Φυσικά ο κινητήρας είναι δικύλινδρος εν σειρά, οκταβάλβιδος, με 1 επικεφαλής εκκεντροφόρο στα 1.197 κυβικά εκατοστά, με διαστήματα ανάφλεξης 270°, στο

Φυσικά ο κινητήρας είναι δικύλινδρος εν σειρά, οκταβάλβιδος, με 1 επικεφαλής εκκεντροφόρο στα 1.197 κυβικά εκατοστά, με διαστήματα ανάφλεξης 270°, στοιχείο που του προσδίδει λειτουργία παρόμοια με αυτή κινητήρων V2 διάταξης και έναν βαθύ ήχο που μοιάζει με βρυχηθμό.

Χάρη στους νέους εκκεντροφόρους, τις εισαγωγές και τα σώματα ψεκασμού, η μέγιστη ισχύς του φτάνει πλέον στα 103,5 άλογα (105PS) στις 7.750σαλ, με ροπή

Χάρη στους νέους εκκεντροφόρους, τις εισαγωγές και τα σώματα ψεκασμού, η μέγιστη ισχύς του φτάνει πλέον στα 103,5 άλογα (105PS) στις 7.750σαλ, με ροπή στα ίδια 112 Nm, αλλά πιο χαμηλά πλέον στις 4.250σαλ.