Τα «σωθικά» του Speed Twin 1200, έχουν παραμείνει κατά κύριο λόγο ίδια, με τις μικρές διαφορές που δέχονται όμως να δίνουν κάποια σημαντικά κέρδη.
Φυσικά ο κινητήρας είναι δικύλινδρος εν σειρά, οκταβάλβιδος, με 1 επικεφαλής εκκεντροφόρο στα 1.197 κυβικά εκατοστά, με διαστήματα ανάφλεξης 270°, στοιχείο που του προσδίδει λειτουργία παρόμοια με αυτή κινητήρων V2 διάταξης και έναν βαθύ ήχο που μοιάζει με βρυχηθμό.
Χάρη στους νέους εκκεντροφόρους, τις εισαγωγές και τα σώματα ψεκασμού, η μέγιστη ισχύς του φτάνει πλέον στα 103,5 άλογα (105PS) στις 7.750σαλ, με ροπή στα ίδια 112 Nm, αλλά πιο χαμηλά πλέον στις 4.250σαλ.