Γυρνώντας το κλειδί της και θέτοντας σε λειτουργία τον 1200άρη δικύλινδρο κινητήρα, το μπάσο γουργουρητό του θα ζωγραφίσει ένα χαμόγελο πίσω από τη ζελατίνα του κράνους σου.
Ο συμπλέκτης υποβοήθησης, έχει μία πολύ ελαφριά αίσθηση στη μανέτα και δεν κουράζει το χέρι του αναβάτη, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει φυσικά και quickshifter, το οποίο εξαλείφει την ανάγκη χρήσης του παρά μόνο στην εκκίνηση.
Το κιβώτιο κουμπώνει «γλυκά» τις ταχύτητες, ενώ η απόκριση του γκαζιού όταν το ανοίγεις από το ρελαντί φαίνεται να μην είναι τόσο άμεση όσο θα περιμέναμε από μία ντίζα, λόγω του Ride by Wire και των Euro5+ προδιαγραφών.