Η ακτινική τρόμπα της Nissin βελτίωσε την απόδοση και την αίσθηση των φρένων, τα οποία πλέον εφοδιάζονται και με cornering ABS

    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

    Αφού έχουμε να κάνουμε με μια ουσιαστικά ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα, το πλαίσιο δεν θα μπορούσε να παραμείνει ίδιο. Έτσι η Yamaha σχεδίασε εξαρχής ένα νέο πλαίσιο Deltabox το οποίο ξεχωρίζει άμεσα έχοντας εμφανώς μεγαλύτερες δοκούς, με λεπτότερο όμως προφίλ (17χιλ) από όλα τα χυτά πλαίσια της Yamaha, χάρη σε μια νέα πατενταρισμένη μέθοδο χύτευσης. Έτσι είναι ελαφρύτερο κατά 800γρ από το προηγούμενο, έχοντας παράλληλα μεγαλύτερη πλευρική ακαμψία κατά 50%. Η Yamaha άλλαξε επίσης τη θέση του κινητήρα στο πλαίσιο γυρνώντας τον πιο οριζόντια κατά 5ο αλλά και την γεωμετρία με σκοπό να φορτίσει περισσότερο το μπροστινό μέρος, χαμηλώνοντας τον λαιμό του τιμονιού κατά 30χιλ.

    Νέο είναι και το υποπλαίσιο που κατασκευάζεται πλέον από αλουμίνιο εξοικονομώντας ακόμα 1,5 κιλό, όπως και το ψαλίδι που σχεδιαστικά συνεχίζει τη νοητή γραμμή του πλαισίου, καταργώντας το σχήμα μπανάνας που συναντούσαμε στη δεξιά πλευρά. Φυσικά και αυτό με τη σειρά του είναι πιο άκαμπτο και ελαφρύτερο κατά 250γρ, έχοντας νέα θέση για τον άξονα στο πλαίσιο.

    Στον τομέα των αναρτήσεων η Yamaha επέλεξε και πάλι την KYB εφοδιάζοντας την MT-09 με ένα νέο (κοντύτερο κατά 39χιλ) ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ και ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ, τα οποία έχουν μικρότερες διαδρομές (130 και 120 χιλ) κατά 7 και 8 χιλ αντίστοιχα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Σημαντική αλλαγή συναντάμε και στα φρένα, καθώς η διάμετρος των δίσκων μπορεί να παρέμεινε στα 298 και 245χιλ για το εμπρός και πίσω μέρος αντίστοιχα, όμως πλέον το MT-09 ακολουθεί τα χνάρια του R1 και σε αυτό τον τομέα, αφού εκτός από το cornering ABS 9.1MP εφοδιάζεται και με ακτινική τρόμπα της Nissin. Όσον αφορά το μη αναρτώμενο βάρος, η Yamaha γνωρίζει τη μεγάλη σημασία του στη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας και το απέδειξε με τη σχεδίαση των νέων τροχών. Εκτός λοιπόν από την αισθητική ανανέωση, οι νέες ζάντες εξοικονομούν ακόμη 700γρ. συμβάλλοντας με τον τρόπο τους ώστε το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας να ανέρχεται στα 189 κιλά (πλήρης), 4 κιλά λιγότερα σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

    • Γιαννης

      Αγαπητέ κ Christo,εγώ θα πάρω το lx 300 της voge, γιατί θέλω χωματερή μηχανάκι με 21/18 τροχούς,τα μηχανάκια που αναφέρετε δεν έχουν σχάση με σοβαρό χώμα,Επίσης καλό είναι να γνωρίζεται ότι η loncin που φτιάχνει τα voge είναι από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες εταιρείες στη κατασκευή μικρών κινητήρων και ηλεκτροπαραγωγών ζευγών.Επισης κατασκευάζει και μηχανάκια ευρωπαϊκών εταιριών.