|
Με νέα εμφάνιση, περισσότερη δύναμη, μειωμένο βάρος και προηγμένο εξοπλισμό, το ΜΤ-09 δεν ανανεώνεται απλώς αλλά μας ξανασυστήνεται έτοιμο να βάλει φωτιά στην κατηγορία και να γεμίσει με νέες σελίδες το ημερολόγιο των επιτυχιών του.
Όταν το 2013 η Yamaha παρουσίασε το ΜΤ-09 για πρώτη φορά ξεχώρισε αμέσως, αφού αυτή η μοτοσυκλέτα ήταν ουσιαστικά ο δημιουργός της κατηγορίας των hypernaked για την Ιαπωνική εταιρία που σήμερα μετρά 8 συνολικά μοντέλα, από τα 125 μέχρι τα 1000 κυβικά. Έχοντας πρωτοποριακή εμφάνιση και έναν εξαιρετικό τρικύλινδρο κινητήρα, το sport σύνολο συνδύαζε ιδανικά τις επιδόσεις με την ευχρηστία και πάνω σε αυτόν τον άξονα εξελίχθηκε και στη δεύτερη του γενιά, βάζοντας το δικό του λιθαράκι, στην επιτυχία της σειράς ΜΤ.
Yamaha MT-09 2021: Test
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Yamaha MT-09 2021: Test
Yamaha MT-09 2021: Test
Yamaha MT-09 2021: Test
Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρίας περνά και στο MT-09 αναδεικνύοντας ακόμη περισσότερο το sport DNA του.
Το ΜΤ-09 εισήγαγε εξαρχής το μινιμαλιστικό ιαπωνικό στυλ Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρίας περνά και στο MT-09 αναδεικνύοντας ακόμη περισσότερο το sport DNA του.
Τα χρώματα δεν θα μπορούσαν να μην ανανεωθούν και έτσι στοκλασσικό μπλέ της Yamaha και στο ¨σκοτεινό μαύρο¨ προστέθηκε το νέο Storm Fluoσυνδυάζοντας το ανθρακί με τις κόκκινες πινελιές στις ζάντες και στααυτοκόλλητα, δίνοντας έτσι μια πιο φρέσκια νότα που ταιριάζει απόλυτα στο στυλτου ΜΤ-09. Φυσικά τα αξεσουάρ δεν θα μπορούσαν να λείπουν αφού όπως σε όλα ταμοντέλα η Yamaha προσφέρει πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης για τημοτοσυκλέτα.
Η σέλα είναι ευρύχωρη και βρίσκεται μόλις 5χιλ ψηλότερα από την προηγούμενη γενιά επιτρέποντας σε κάθε αναβάτη να πατήσει τα πόδια του στο έδαφος. Παράλληλα το αφρώδες της επαρκεί για πολύωρη χρήση.
Η συνταγή στην εργονομία των ΜΤ είναι γνωστή και
Το νέο MT-09 διαθέτει TFT οθόνη. Οι 3,5 ίντσες διαγωνίου δεν εντυπωσιάζουν οπτικά, είναι όμως ευανάγνωστη χωρίς να αλλοιώνει τη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας. Το μενού της είναι πλήρες και η περιήγηση σε αυτό γίνεται μόνο από τους διακόπτες στο τιμόνι.
Η νέα γενιά αφήνει στην άκρη την LCD οθόνη αφού τη θέση τηςπαίρνει μια έγχρωμη TFT θυμίζοντας αυτή που είδαμε αρχικά στο R1. Η Yamahaφαίνεται ότι δεν ήθελε να εντυπωσιάσει τους gadgetάκηδες τοποθετώντας ένα τάμπλετστη θέση των παραδοσιακών οργάνων, και αντί αυτού επέλεξε τις 3,5 ιντσών για τηδιαγώνιο της που αρκούν για να δεις όλες τις πληροφορίες που θες, χωρίς ναπροεξέχει χαλώντας τη σχεδίαση της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας. Μην περιμένετεεντυπωσιακά χρώματα στο φόντο, αφού σύμφωνα με τους ανθρώπους της Yamaha αποσπούν το βλέμμα τουαναβάτη. Έτσι έγχρωμη είναι μόνο η μπάρα των στροφών, καθώς επιλέχθηκε το μαύρομε τα λευκά ψηφία, θυμίζοντας έντονα το R1. Το μενού είναι εύκολο και με τους διακόπτες μπορείς ναεπέμβεις στις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας, αφού σε αντίθεση με την προηγούμενηγενιά, όλες οι λειτουργίες γίνονται χωρίς να πρέπει να αφήσεις τα χέρια σου απότο τιμόνι. Επιπλέον η γνωστή εφαρμογή MyRide για iOS και android είναιδιαθέσιμη και για το νέο ΜΤ-09, επιτρέποντας στους αναβάτες να καταγράφουνδεδομένα όπως η απόσταση που έχει καλυφθεί, η γωνία κλίσης, η επιτάχυνση, ημέγιστη ταχύτητα κ.ά και να τα μοιράζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
O δημοφιλής CP3 κινητήρας έγινε ακόμη καλύτερος αγγίζοντας πλέον τα 889 κυβικά. Παρότι είναι δυνατότερος και πιο ροπάτος, έχει πιο γλυκιά απόκριση, με αποτέλεσμα να είναι πιο ευχάριστος σε όλες τις συνθήκες. Το QuickShifter ανήκει πλέον στον βασικό εξοπλισμό.
Ο γνωστός και αγαπημένος τρικύλινδρος κινητήρας CP3παρέμεινε ίδιος μόνο στο όνομά του, αφού σχεδόν τα πάντα στο εσωτερικό τουέχουν αλλάξει. Αιτία δεν ήταν οι προδιαγραφές Euro5, αυτό ήταν ένα εμπόδιο πουθα μπορούσε εύκολα να ξεπεραστεί. Σκοπόςήταν η ολοκληρωτική αναγέννησή του, ξεκινώντας από τον κυβισμό που αυξήθηκε απότα 847 στα 889 κυβικά χάρη στη μεγαλύτερη διαδρομή (από 59,1 στα 62,1 χιλ), μετην ιπποδύναμη να σκαρφαλώνει παράλληλα στους 119 ίππους. Η Yamaha βέβαια δενκυνήγησε μόνο τα απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης, αφού η γεμάτη απόδοση ήταν αυτήπου έκανε ανέκαθεν την MT-09 να ξεχωρίζει. Επικεντρώθηκε λοιπόν και στη ροπήαυξάνοντάς τη κατά 0,6 χλγμ (από 8,9 στα 9,5χλγμ), αλλά το σημαντικότερο είναιότι κατάφερε τα μέγιστα νούμερά της να αποδίδονται στις 7.000 σ.α.λ δηλαδή1.500 σ.α.λ νωρίτερα από το προηγούμενο μοντέλο.
Για να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω χρειάστηκαν φυσικά πολλέςαλλαγές, οπότε συναντάμε νέα έμβολα, μπιέλες (κατασκευάζονται με τη μέθοδοFracture split), στρόφαλο, κάρτερ και εκκεντροφόρους, τα οποία ανασχεδιάστηκανμε σκοπό την αυξημένη αντοχή αλλά και το χαμηλότερο βάρος. Έτσι παρά τονμεγαλύτερο κυβισμό και τις προδιαγραφές Euro 5, το σύνολο είναι κατά 1.7 κιλάελαφρύτερο από το προηγούμενο αλλά ταυτόχρονα και πιο φιλικό προς το περιβάλλον.Μεγάλο μέρος αυτής της δίαιταςοφείλεται στη νέα εξάτμιση, η οποία είναι κατά 1.4 κιλά ελαφρύτερη από τηνπροηγούμενη με σχεδίαση που φέρνει το μεγαλύτερο μέρος της μάζας της στο κέντροτης μοτοσυκλέτας. Εκτός από την εξαγωγή άλλαξε και η εισαγωγή του αέρα, μεανασχεδιασμένο φιλτροκούτι και μια νέα διάταξη τριών αεραγωγών, με διαφορετικήδιατομή και μήκος.
Οι αλλαγές συνεχίζονται στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμουαφού τα μπεκ έχουν πλέον τοποθετηθεί στασώματα ψεκασμού από την πλευρά της πεταλούδας και όχι απευθείας στηνκυλινδροκεφαλή. Έτσι ο ψεκασμός του καυσίμου γίνεται στο πίσω μέρος τωνβαλβίδων εισαγωγής με σκοπό την καλύτερη καύση, ελαττώνοντας παράλληλα τηνπροσκόλληση καυσίμου στα τοιχώματα της εισαγωγής.
Η απόκριση στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού ήταν ένα από ταμελανά σημεία του προηγούμενου κινητήρα, αφού ακόμα και στον ηπιότερο χάρτη Βπαρέμενε αρκετά απότομη. Μπορεί να μην αποτελούσε ουσιαστικό πρόβλημα, όμωςεφόσον η λύση σε αυτό ήταν έτοιμη από το R1 του 2020 επέλεξαν να τηνακολουθήσουν και στο ΜΤ-09. Ο λόγος για το ηλεκτρονικό γκάζι (YCC-T) το οποίοσυνδυάζεται πλέον με το νέο ελαφρύτερο σύστημα APSG (Accelerator PositionSensor Grip) διαθέτοντας ελατήριο ώστε να προσομοιώνει σε μεγαλύτερο βαθμό τηναίσθηση της συμβατικής γκαζιέρας, την ώρα που μέσω ενός μαγνήτη και ενόςαισθητήρα στέλνει το κατάλληλο σήμα στο YCC-T για την θέση του γκριπ.
Με τα νούμερα της ιπποδύναμης και της ροπής να αυξάνονταισημαντικά, το κιβώτιο έπρεπε να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Οι δύο πρώτεςσχέσεις είναι πλέον πιο μακριές, ενώ ο συμπλέκτης ολίσθησης χρησιμοποιεί νέαυλικά τριβής για μεγαλύτερη αντοχή. Κερασάκι στην τούρτα, το σύστημαQuickShifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων που πλέον είναι διαθέσιμοκαι στη βασική έκδοση του μοντέλου.
Για μια ολοκληρωτική ανανέωση δεν αρκούν φυσικά αλλαγές μόνοσε μηχανικό επίπεδο. Το νέο MT-09 είναι η πρώτη γυμνή μοτοσυκλέτα της Yamahaπου διαθέτει μονάδα IMU 6 αξόνων, όμοια με αυτή της R1 που για πρώτη φοράείδαμε το 2015, μικρότερη όμως κατά 50% και ελαφρύτερη κατά 40%. Ανανεωμέναφυσικά είναι και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που συνεργάζονται με αυτή, ώστε νασυμβαδίζουν με το υπόλοιπο σύνολο μιας και το 2021 ένα ¨απλό¨ traction controlφαντάζει λίγο για την κατηγορία. Εκτός λοιπόν από τα 4 προγράμματα απόκρισηςτου κινητήρα D-MODE, το ηλεκτρονικό πακέτο περιλαμβάνει traction control μεευαισθησία ως προς την κλίση που συνεργάζεται με σύστημα ελέγχου ολίσθησης(SCS) όμοιο με του R1, καθώς και το LIF που αποτρέπει τις άσκοπες σούζες κατάτην επιτάχυνση. Όλα τα παραπάνω διαθέτουν τρία επίπεδα παρεμβατικότητας (1,2και manual) και αν το επιθυμείς μπορούν να απενεργοποιηθούν. Αντίστοιχα για τοφρενάρισμα το cornering ABS συνεργάζεται με το σύστημα BC 2 επιπέδων το οποίορυθμίζει ανεξάρτητα την πίεση στο εμπρός και πίσω φρένο.
Η ακτινική τρόμπα της Nissin βελτίωσε την απόδοση και την αίσθηση των φρένων, τα οποία πλέον εφοδιάζονται και με cornering ABS
Αφού έχουμε να κάνουμε με μια ουσιαστικά ολοκαίνουργιαμοτοσυκλέτα, το πλαίσιο δεν θα μπορούσε να παραμείνει ίδιο. Έτσι η Yamahaσχεδίασε εξαρχής ένα νέο πλαίσιο Deltabox το οποίο ξεχωρίζει άμεσα έχονταςεμφανώς μεγαλύτερες δοκούς, με λεπτότερο όμως προφίλ (17χιλ) από όλα τα χυτάπλαίσια της Yamaha, χάρη σε μια νέα πατενταρισμένη μέθοδο χύτευσης. Έτσι είναιελαφρύτερο κατά 800γρ από το προηγούμενο, έχοντας παράλληλα μεγαλύτερη πλευρικήακαμψία κατά 50%. Η Yamaha άλλαξε επίσης τη θέση του κινητήρα στο πλαίσιογυρνώντας τον πιο οριζόντια κατά 5ο αλλά και την γεωμετρία με σκοπόνα φορτίσει περισσότερο το μπροστινό μέρος, χαμηλώνοντας τον λαιμό του τιμονιούκατά 30χιλ.
Νέο είναι και το υποπλαίσιο που κατασκευάζεται πλέον απόαλουμίνιο εξοικονομώντας ακόμα 1,5 κιλό, όπως και το ψαλίδι που σχεδιαστικάσυνεχίζει τη νοητή γραμμή του πλαισίου, καταργώντας το σχήμα μπανάνας πουσυναντούσαμε στη δεξιά πλευρά. Φυσικά και αυτό με τη σειρά του είναι πιοάκαμπτο και ελαφρύτερο κατά 250γρ, έχοντας νέα θέση για τον άξονα στο πλαίσιο.
Στον τομέα των αναρτήσεων η Yamaha επέλεξε και πάλι την KYBεφοδιάζοντας την MT-09 με ένα νέο (κοντύτερο κατά 39χιλ) ρυθμιζόμενοανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ και ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ, τα οποία έχουνμικρότερες διαδρομές (130 και 120 χιλ) κατά 7 και 8 χιλ αντίστοιχα σε σχέση μετην προηγούμενη γενιά. Σημαντική αλλαγή συναντάμε και στα φρένα, καθώς ηδιάμετρος των δίσκων μπορεί να παρέμεινε στα 298 και 245χιλ για το εμπρός καιπίσω μέρος αντίστοιχα, όμως πλέον το MT-09 ακολουθεί τα χνάρια του R1 και σεαυτό τον τομέα, αφού εκτός από το cornering ABS 9.1MP εφοδιάζεται και μεακτινική τρόμπα της Nissin. Όσον αφορά το μη αναρτώμενο βάρος, η Yamaha γνωρίζειτη μεγάλη σημασία του στη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας και το απέδειξε με τησχεδίαση των νέων τροχών. Εκτός λοιπόν από την αισθητική ανανέωση, οι νέες ζάντεςεξοικονομούν ακόμη 700γρ. συμβάλλοντας με τον τρόπο τους ώστε το συνολικό βάροςτης μοτοσυκλέτας να ανέρχεται στα 189 κιλά (πλήρης), 4 κιλά λιγότερα σε σχέσημε το απερχόμενο μοντέλο.
Ακόμα και με το σύστημα LIF ενεργοποιημένο στην πιο παρεμβατική θέση, οι μικρές σούζες επιτρέπονται ώστε να διασκεδάζεις με ασφάλεια. Η πραγματική χαρά όμως έρχεται όταν το απενεργοποιήσεις…
Έχοντας ακούσει τόσα πολλά από τους υπεύθυνους της Yamaha Ακόμα και με το σύστημα LIF ενεργοποιημένο στην πιο παρεμβατική θέση, οι μικρές σούζες επιτρέπονται ώστε να διασκεδάζεις με ασφάλεια. Η πραγματική χαρά όμως έρχεται όταν το απενεργοποιήσεις…
Πόσο χρόνο χρειαστήκαμε για να καταλάβουμε ότι αυτό δενείναι το MT-09 που γνωρίζαμε; Πραγματικά ελάχιστο. Η ομαλότερη απόκριση τουγκαζιού γίνεται αισθητή άμεσα (¨παίζοντας¨ με το D-Mode, απορρίψαμε την θέση 4 που ενδείκνυται για βροχή αφαιρώντας19 ίππους και καταλήξαμε στη θέσεις 2 ή 3 αφού προσφέρουν όλη την ιπποδύναμη μεγλυκό τρόπο), ενώ από τα πρώτα μέτρα ξεχωρίζει ο πιο ροπάτος χαρακτήρας τουκινητήρα. Ακόμη πιο ελαστικός και με βελούδινη λειτουργία, σε ξαφνιάζειευχάριστα κάθε φορά που βλέπεις στην οθόνη ότι έχεις επιλεγμένη την επόμενησχέση από αυτή που νόμιζες και αποδεικνύει πριν καν τον πιέσεις ότι έχειεξελιχθεί σημαντικά σε κάθε τομέα, ακόμα και αν αυτό ακούγεται δύσκολο για τονήδη εξαιρετικό CP3.
Ξεκινώντας από την πόλη της Βαρκελώνης διαπιστώσαμε αυτό πουπεριμέναμε. Παρά την επιθετική του εμφάνιση, το MT-09 μπορεί κάλλιστα ναεκτελέσει χρέη commuter, αφού εκτός απότον κινητήρα, έχεις σύμμαχο το χαμηλό βάρος, τον ελαφρύ συμπλέκτη και φυσικά τηθέση οδήγησης, στοιχεία που το κάνουν ιδιαίτερα χρηστικό για τις καθημερινέςμετακινήσεις. Όλα κυλούν όπως ακριβώς θα περίμενες από τη μοτοσυκλέτα πουθέλεις στο γκαράζ σου, μιας και η εποχή των διαφορετικών μοτοσυκλετών για κάθε χρήση έχει παρέλθει γιατους περισσότερους. Ευτυχώς το MT-09 μπορεί να γεμίσει αυτό το κενό καιπαρακάτω θα δούμε το γιατί.
Βγαίνοντας από την πόλη διανύσαμε μερικά χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομοτα οποία αρκούσαν για να μας δείξει και πάλι τον καλό του εαυτό. Σίγουρα δενμπορεί να συγκριθεί με μια touring στο επίπεδο της άνεσης, όμως η ποιότητακύλισης δεν έχει τίποτα να ζηλέψει μέχρι τουλάχιστον ο αέρας να αρχίσει να σεενοχλεί. Ο κινητήρας κρατά ξεκούραστα ταχύτητες ταξιδίου120-140χλμ/ώρα(ελάχιστοι κραδασμοί γίνονται αισθητοί όταν κινείσαι κοντά στο φάσμα των6.000-7.000σ.α.λ και φυσικά δεν ενοχλούν) ενώ σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού έχεις πλούσια αποθέματα δύναμης για ναστείλεις αβίαστα το κοντέρ πάνω απο τα 200χλμ/ώρα. Φυσικά όποιος αγοράζει μια σπορ γυμνή δενέχει ως προτεραιότητα τα ταξίδια, οπότε σύντομα κατευθυνθήκαμε προς το ορεινόκομμάτι της περιοχής, εκεί όπου τις περισσότερες φορές η μεγαλύτερη ευθείαμετρούσε μόνο μερικά μέτρα.
Παρότι η υγρασία της απερχόμενης βροχής μας έκανε αρχικά διστακτικούς,η εκπληκτική άσφαλτος της Ισπανίας έχει τον τρόπο να σου φτιάχνει τη διάθεση γιαγρήγορη οδήγηση, ακριβώς όπως και το ΜΤ-09 που έδειχνε να βρίσκεται στο στοιχείοτου. Το πιο στιβαρό πλαίσιο συνεργάζεται σωστά με τις αναρτήσεις παρέχονταςακρίβεια και σωστή πληροφόρηση σε κάθε στροφή ανεξάρτητα τα χιλιόμετρα πουκουβαλάς, ενώ παράλληλα δείχνει πιο πρόθυμο στις εισόδους.
Χωρίς να είναι απόλυτο στη συμπεριφορά του προβάλλεισυνολικά μια πιο σπορ εικόνα πουεπιτρέπει να κινείσαι γρήγορα ξύνοντας γόνατα χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Καιγια ακόμα μια φορά ο κινητήρας έχει το δικό του μερίδιο σε αυτό. Καθώς οιστροφές ανεβαίνουν ο ήχος της εισαγωγήςσου χαϊδεύει τα αφτιά (εκεί καταλαβαίνεις γιατί οι τεχνικοί της Yamaha ξόδεψαντόσες ώρες, με περισσότερες από 50 δοκιμές μέχρι να καταλήξουν στον σχεδιασμότης) ώσπου να αλλάξεις στην επόμενη σχέση με τέρμα γκάζι χάρη στο quickshifter πουλειτουργεί εξαιρετικά και στο θετικό κιβώτιο το οποίο έχει και πιογλυκιά-αθόρυβη λειτουργία σε σχέση με πριν.
Η ποιότητα της ασφάλτου σπάνια άφηνε το traction control ναεπέμβει αλλά όταν αυτό γινόταν διαπίστωνες ακόμη μια μεγάλη διαφορά σε σχέση μετο προηγούμενο μοντέλο. Τα απότομα κοψίματα αποτελούν παρελθόν, αφού τοtraction control συνεργάζεται ιδανικά με το scs και σε ¨κόβει¨ γλυκά ακόμα καιστην λιγότερο παρεμβατική επιλογή, κάτι που δίνει πολύτιμους πόντους στον τομέα της ασφάλειαςκαι φυσικά της οδηγικής ευχαρίστησης. Μιλώντας για ευχαρίστηση και ΜΤ-09, δενμπορείς να μην σκεφτείς τις σούζες για τις οποίες ανέκαθεν διακρινόταν. Τώρα μεπιο ροπάτο κινητήρα και ομαλότερη απόκριση στο γκάζι, απλώς ξεχνάς νακατεβάσεις τον τροχό στο έδαφος...
Στα στεγνά κομμάτια της διαδρομής ο ρυθμός φυσικά αυξανόταν,όπως και τα χιλιόμετρα που μαζεύονταν πιο γρήγορα πριν από κάθε στροφή. Εκείχρειάζονται τα φρένα και αυτά ήταν κάθε στιγμή στη διάθεσή μας με σωστή αίσθησηκαι δυνατό αρχικό δάγκωμα, αποδεικνύοντας με τη σειρά τους οτι κάθε αλλαγή στονέο ΜΤ-09 είχε στόχο μια συνολικά καλύτερη μοτοσυκλέτα. Ένας στόχος που σύμφωνα με τις πρώτες μας εντυπώσεις,επετεύχθη στο 100%.
Το νέο ΜΤ-09 κράτησε μόνο το όνομα από τον προκάτοχό του,καθώς πρόκειται για μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα, η οποία χωρίς αμφιβολίαείναι καλύτερη σε κάθε τομέα. Έτσι η Yamaha δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης,παρέχοντας ένα ολοκληρωμένο πακέτο από κάθε άποψη, ικανό να προσφέρει ευχρηστίακαι μεγάλες δόσεις οδηγικής ευχαρίστησης που μπορούν να καλύψουν ακόμη καιπρώην κατόχους supersport μοντέλων. Η τιμή του αναμένεται να μην ξεπερνά σημαντικά τοπροηγούμενο μοντέλο, κάτι που θα το κάνει ακόμη πιο ελκυστικό, συνεχίζοντας τηνπαράδοση των MT-09 που πάντα είχαν το Value for money σε πρώτο πλάνο.
Εξοπλισμός αναβάτη
Κράνος : X-Lite X-803UC (Μπαξεβάνης)
Μπουφάν :Macna Ripper (Moto Market)
Παντελόνι:MacnaLectriq (Moto Market)
Μπότες: Forma Freccia dry (Moto Market)
Γάντια:Clover Aquazone (Μπαξεβάνης)
Κινητήρας | |
Τύπος | 3Κ, 4T, Υ/Ψ |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 889 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 78.0x62.1 |
Συμπίεση (:1) | 11,5 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 119/10.000 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 9,5/7.000 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 14 |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο, σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Ανεστρ.πιρούνι 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 130 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ, AE, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 122 |
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ, 298χλστ., δαγκάνες 4Ε |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ, 245 χλστ., δαγκάνα 1Ε |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 120/70-17 |
Ελαστικό Π | 180/55-17 |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 2085 |
Πλάτος (χλστ.) | 795 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1430 |
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 825 |
Βάρος (κιλά πλήρες) | 189 |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | N |
Τraction Control / Ρυθμ. | N |
Στροφόμετρο | N |
Immobilizer | N |
Yπολογιστής ταξιδιού | N |
Μερικός χιλιομετρητής | N |
Ένδειξη βενζίνης | Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας | N |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ν |
Ζελατίνα / Ρυθμ. | O |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | N |
Πλάγιο σταντ | N |
Κεντρικό σταντ | O |
Χειρολαβές / Σχάρα | N |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | N/N |
No more pages to load
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Αγαπητέ κ Christo,εγώ θα πάρω το lx 300 της voge, γιατί θέλω χωματερή μηχανάκι με 21/18 τροχούς,τα μηχανάκια που αναφέρετε δεν έχουν σχάση με σοβαρό χώμα,Επίσης καλό είναι να γνωρίζεται ότι η loncin που φτιάχνει τα voge είναι από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες εταιρείες στη κατασκευή μικρών κινητήρων και ηλεκτροπαραγωγών ζευγών.Επισης κατασκευάζει και μηχανάκια ευρωπαϊκών εταιριών.