Παπί όπως το περιμένεις αποδεικνύεται το Velos, με ισορροπημένη συμπεριφορά στα πλαίσια της κατηγορίας.

Παπί όπως το περιμένεις αποδεικνύεται το Velos, με ισορροπημένη συμπεριφορά στα πλαίσια της κατηγορίας.

Στο δρόμο

Τι θέλεις από ένα παπί; Ευελιξία, οικονομία, ευκολία χρήσης. Το Velos είναι εδώ, θέτει «στόχους» και θέλει να τους πετύχει στο κίτρινο κυκλάκι των 10 πόντων. Πως όμως τα καταφέρνει στην πράξη; Ξεκινώντας την οδήγηση παίρνεις γεύση από τον ελαστικό χαρακτήρα του κινητήρα των 125 κυβικών. Το φυγοκεντρικό εμπλέκει άμεσα και ο κινητήρας έχει μπόλικη διαθέσιμη ροπή στις χαμηλομεσαίες στροφές, «σωτήριο» προσόν όταν φιλτράρεις την κίνηση και όταν κινείσαι σε χαλαρούς ρυθμούς. Το σύστημα πλαισίου-αναρτήσεων προσφέρει ισορροπημένη οδηγική συμπεριφορά, με το Velos-R να αποδεικνύεται πολύ ευέλικτο και ευκολοδήγητο διατηρώντας παράλληλα την σταθερότητά του σε κάθε περίπτωση. Ως αποτέλεσμα, η αστική χρήση αποτελεί εύκολη υπόθεση για το Velos-R, το οποίο θα ξεγλιστρήσει ανάμεσα στα αυτοκίνητα σαν νερό. Οι χυτές ζάντες και τα tubeless ελαστικά του μοντέλου προσθέτουν τόσο στην αμεσότητα απόκρισης, όσο και στην σταθερότητα πορείας, ακόμα και αν αντιμετωπίζεις ανώμαλο οδόστρωμα. Εκεί, οι αναρτήσεις καλούνται σε δράση. Η λειτουργία τους κρίνεται πολύ ικανοποιητική: Στις αστικές ταχύτητες, οι περισσότερες οδηγικές ανωμαλίες απορροφώνται αποτελεσματικά και ο αναβάτης απολαμβάνει υψηλά επίπεδα άνεσης, τηρουμένων των αναλογιών της κατηγορίας. Ακόμα και σε συνθήκες πολύ έντονων κακοτεχνιών που θα «περάσουν» στον αναβάτη, ο τελευταίος δεν θα νιώσει σε καμία περίπτωση δυσφορία.

Αλλάζοντας σχέσεις στο σκληρό πλην σαφέστατο σασμάν, μπορείτε να κινηθείτε με ευκολία μέχρι και τα 80 χιλιόμετρα την ώρα, τα οποία αποτελούν την μέγιστη «ιδανική» ταχύτητα για το Velos-R. Από εκεί και πάνω η κλιμάκωση του κιβωτίου οδηγεί τον κινητήρα σε υψηλές στροφές λειτουργίας στις οποίες η ισχύς του φτάνει στην κορύφωση της, αλλά και εμφανίζονται κραδασμοί αρκετά αισθητοί στα μαρσπιέ αναβάτη και συνεπιβάτη. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι το Velos-R δεν μπορεί να κινηθεί σε αυτοκινητόδρομο: Κάθε άλλο, απλά θέτει τα δικά του όρια, τα οποία δεν είναι επισφαλή και είναι λογικά για ένα παπί. Τα φρένα του Velos-R είναι ένα από τα δυνατά του χαρτιά, όπως είπαμε και παραπάνω. O μεγάλος εμπρός δίσκος δηλώνει βροντερά το «παρών» σε συνδυασμό με την 3πίστονη δαγκάνα. Εμφανίζει μεγάλη ισχύ και κατά συνέπεια προσφέρει πλεονέκτημα, όταν φρενάρεις έντονα ειδικά σε καλή άσφαλτο. Για κάθε άλλη περίπτωση, η λειτουργία του CBS συστήματος είναι επαρκής, καθώς το πεντάλ διαμοιράζει ιδανικά την ισχύ πέδησης επιτρέποντας στον αναβάτη, να φρενάρει αποκλειστικά με αυτό, αν το θέλει. Εν κατακλείδι, αξίζει να σημειώσουμε ότι με ένα ζευγάρι καλύτερα ελαστικά, από αυτά της πρώτης τοποθέτησης, η καλή συμπεριφορά του Velos-R μπορεί πραγματικά να απογειωθεί, ειδικά στους τομείς της αίσθησης στις στροφές και του φρεναρίσματος.
 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

  • Στέφανος

    17 Iουνίου 2019. Του Αγίου Πνεύματος σήμερα και ο αρθρογράφος εργάζεται για να μας πει ότι τη φαρέτρα την ...οπλίζουμε.

      23
    • Mototriti

      Απάντηση: Όταν γεμίζεις την φαρέτρα με βέλη, την «οπλίζεις» έτσι ώστε να είναι έτοιμη για χρήση με το τόξο. Εν πάσει περιπτώσει, λέγεται «ποιητική άδεια». ;) Ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια :)

        11