Το μεγάλο εμπρός φρένο κάνει θαύματα επιβράδυνσης ξεχωρίζοντας από τα υπόλοιπα παπιά. Η 3πίστονη δαγκάνα ενεργοποιείται και από το πεντάλ του πίσω φρένου, μέσω CBS.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

    Το πλαίσιο ακολουθεί πιστά την πεπατημένη των παπιών, που αποτελεί όμως και την χρυσή τομή κόστους και απόδοσης: Ατσάλινος σωλήνας «ραχοκοκαλιά», που συνεργάζεται με ένα ατσάλινο ψαλίδι, ενισχυμένο στο κάτω του μέρος με έναν επιπλέον σωλήνα για μεγαλύτερη ακαμψία. Οι αναρτήσεις αποτελούν επίσης δοκιμασμένες επιλογές, με τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω, τα οποία ρυθμίζονται στην προφόρτιση. Εκεί που το Velos-R ξεχωρίζει, είναι στα φρένα. Εξοπλίζεται με δίσκους εμπρός και πίσω, ενώ ο μπροστινός δίσκος έχει διάμετρο 276 χιλιοστά και είναι ο μεγαλύτερος της κατηγορίας, κάτι που κάνει την διαφορά υποκειμενικά (στην αίσθηση), όσο και αντικειμενικά, μιας και οι μετρήσεις ακινητοποίησης για το Velos-R ικανοποίησαν πλήρως. Με 34,8 μέτρα απόστασης στο φρενάρισμα από τα 80 χλμ/ώρα στα 0, η επίδοση κρίνεται πολύ καλή. Ρόλο στην καλή εικόνα των φρένων παίζει και το σύστημα CBS που το Velos έχει. Η εμπρός δαγκάνα των 3 εμβόλων ενεργοποιείται σε ένα βαθμό, με την πίεση του πεντάλ του πίσω φρένου, διαμοιράζοντας την ισχύ πέδησης.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

    • Στέφανος

      17 Iουνίου 2019. Του Αγίου Πνεύματος σήμερα και ο αρθρογράφος εργάζεται για να μας πει ότι τη φαρέτρα την ...οπλίζουμε.

        23
      • Mototriti

        Απάντηση: Όταν γεμίζεις την φαρέτρα με βέλη, την «οπλίζεις» έτσι ώστε να είναι έτοιμη για χρήση με το τόξο. Εν πάσει περιπτώσει, λέγεται «ποιητική άδεια». ;) Ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια :)

          11