• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο Marc Marquez γυμνάζεται πολύ σκληρά, αλλά είναι παγκόσμιος πρωταθλητής! Πόσο πρέπει να γυμνάζεστε εσείς, αν οδηγείτε μοτοσυκλέτα;

Πόσο γυμνασμένος πρέπει να είσαι για να οδηγείς μοτοσυκλέτα;

 

Πως συνδυάζεται η οδήγηση μοτοσυκλέτας με την γυμναστική; Σε ποια σημεία του σώματος πρέπει να επικεντρώνεσαι, όταν ασκείσαι; Διάβασε τα όλα εδώ.

Όσο αστείο και αν ακούγεται ίσως, σε κάποιους, η οδήγηση μοτοσυκλέτας είναι από μόνη της μια εξαιρετική αερόβια άσκηση. Ειδικά κατά την οδήγηση σε αυξημένους ρυθμούς, ο αναβάτης χάνει κιλά, ιδρώνει και η καρδιά του λειτουργεί σε αυξημένους ρυθμούς. Είναι αλήθεια ότι η οδήγηση μοτοσυκλέτας έχει σωματικές απαιτήσεις, φυσικά όχι απαγορευτικές, αλλά σημαντικές σε κάποια σημεία.

Πόσο λοιπόν γυμνασμένοι πρέπει να είστε, αν οδηγείτε μοτοσυκλέτα; Η απάντηση είναι...εξαρτάται! Αν οδηγείτε κάνοντας μη απαιτητικές διαδρομές, μια μέση φυσική κατάσταση κάνει την δουλειά, στην συντριπτική πλειοψηφία των περιστάσεων. Αν από την άλλη, αρέσκεστε στην συστηματική οδήγηση μοτοσυκλέτας και θέλετε να την τελειοποιήσετε ως τεχνική, να κάποια σημεία που ίσως σας ενδιαφέρει να προσέξετε.
  1. Ο δυνατός κορμός είναι προσόν: Για έναν αναβάτη μοτοσυκλέτας, η ενδυνάμωση των μυών του κορμού πρέπει να είναι προτεραιότητα, αν αποφασίσει να γυμναστεί κατάλληλα. Ο λόγος; Οι μύες στον κορμό μπορούν να υποστηρίξουν το βάρος του αναβάτη πάνω στην μοτοσυκλέτα, αφήνοντας πιο ελεύθερα τα χέρια και τα πόδια. Επιπλέον, ο καλά γυμνασμένος κορμός βελτιώνει την αναπνοή και προστατεύει περισσότερο την σπονδυλική στήλη, από τραυματισμούς. Πρόκειται για σκήσεις μέγιστης σημασίας.
  2. Κάνε διατάσεις: Οι διατάσεις βελτιώνουν την κινητικότητα του σώματος και ειδικά των άκρων, την ελαστικότητα των μυών και των αρθρώσεων και άρα, μπορούν να κάνουν την οδήγηση πολύ πιο ξεκούραστη και να προλάβουν τραυματισμούς. Ειδικά αν έχετε σκοπό να οδηγήσετε πολύ ή έντονα, μια σουίτα διατάσεων είναι ότι πρέπει για ενεργοποιήσετε το σώμα σας.
  3. Μην επικεντρώνεστε στα χέρια! Τα χέρια μπορεί να είναι το πιο δελεαστικό ή και εύκολο κομμάτι του σώματος να γυμνάσεις, ωστόσο η επιμονή στις ασκήσεις χεριών μπορεί να φανεί κακή επιλογή για έναν μοτοσυκλετιστή. Αυτό συμβαίνει διότι τα χέρια «πρήζονται» και η κυκλοφορία του αίματος δυσχεραίνεται, οδηγώντας ίσως σε κόπωση ή μουδιάσματα. ¶λλωστε, δεν χρειάζεται μυική δύναμη στα χέρια, για να οδηγήσεις μια μοτοσυκλέτα, αλλά χαλαρότητα, ευκολία κινήσεων και έλεγχος.
  4. Καθίσματα και ξανά καθίσματα! Δεν είναι τυχαίο που κορυφαίοι αθλητές, όπως ο Valentino Rossi, επιλέγουν να κάνουν πολλά καθίσματα και διατάσεις κατά αυτόν τον τρόπο. Έτσι, δυναμώνουν οι μύες του χαμηλού κορμού, τα πόδια και οι γλουτοί, αφήνοντας έτσι πιο χαλαρά τα χέρια κατά την οδήγηση, που είναι το ζητούμενο. Ειδικά αν αρέσκεστε στην γρήγορη ή την αγωνιστική οδήγηση στην πίστα, τα γυμνασμένα πόδια είναι πολύ σημαντικά.

 

COOL NEWS - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ