
Moto Guzzi V50: Το απροβλημάτιστο Ιταλικό καμάρι των 70s
Τρίτη, 2 Δεκεμβρίου 2025
Γεννήθηκε στα 70s και έγινε γνωστή για την αντοχή και το χαμηλό βάρος.
Τρείς γενιές στο σύνολο: V50 , V50 II και V50 III με 45 ίππους....

Γεννήθηκε στα 70s και έγινε γνωστή για την αντοχή και το χαμηλό βάρος.
Τρείς γενιές στο σύνολο: V50 , V50 II και V50 III με 45 ίππους....

MASK Architects: Στόχος του Concept είναι μια ανεξάρτητη μοτοσυκλέτα.
Αναδιπλούμενα φωτοβολταϊκά “φτερά” και λειτουργία χωρίς δίκτυο ...

Πήρε μια τρακαρισμένη Panigale 200 ίππων και ξεκίνησε η μεταμόρφωση.
Με ερπύστρια από snowmobile και μπροστινή ανάρτηση Ducati....

Δίχρονος κινητήρας 500 κυβικών με 60 άλογα.
Aμεση, απρόβλεπτη και βίαιη απόκριση στο γκάζι....

Η Red Bull έστησε κυνήγη στη πίστα με τον Jonas Folger.
To Drone 1 έχει τελική 350 χλμ/ώρα και κάνει τα 100-300 σε 2 sec!...

Στις αρχές της δεκαετίας του 80 η Kawasaki δημιούργησε το GPZ900R.
Το πρώτο Superbike που έσπασε το φράγμα των 240χλμ/ώρα....

Μια πιστάδικη μοτοσυκλέτα στους δρόμους.
Δίχρονος V κινητήρας 250cc με 45 ίππους και αναρτήσεις Showa....

Σύλληψη πρώην Stuntman για την κλοπή κοσμημάτων των 88 εκατ. ευρώ.
Ο ύποπτος είναι γνωστός στη γειτονιά για τα ακροβατικά του με μοτοσυκλέτες....

Ο Jonny Davies σπάει το φράγμα των 200 χλμ/ώρα καθισμένος πάνω στο ρεζερβουάρ.
Η πρώτη προσπάθεια ήταν στα 117 μίλια αλλά δεν το έβαλε κάτω....

Η Yamaha υπόσχεται το πιο φουτουριστικό περίπτερο της έκθεσης.
MOTOROiD:Λ – Η μοτοσυκλέτα που μαθαίνει μόνη της.
PROTO BEV & Hybrid Co...

Τα 80s ήταν η εποχή που όλα επιτρεπόντουσαν αρκεί να έχεις φαντασία.
Η Owosso Motor Car έφτιαξε μόλις 326 κομμάτια....

Μια Diavel V4 έγινε η βάση για το project της Anima.
Όλο το περίβλημα είναι από ανθρακονήματα και το φέρινγκ καλύπτει τα πιρούνια....

Ο χαρακτηριστικός ήχος “νινινινινινι” που σήκωνε στο πόδι γειτονιές.
Εργαλείο για παιχνίδι-πείραγμα με εξατμίσεις Polini και σωθικά ...

Τη δεκαετία του 50 γεννήθηκε το πρώτο Γερμανικό maxi scooter.
Δίχρονο μοτέρ με 6,5 άλογα και τρείς ταχύτητες στο τιμόνι....

Γεννήθηκε μετά τον Β παγκόσμιο μέσα στην κατοχή
Δίχρονος και τετράχρονος κινητήρας με 3 ταχύτητες...

Tην δεκαετία του 80 γεννήθηκαν οι θρύλοι – τέρατα!
1986: Η πρώτη γενιά σκάει αέρο-ελαιόψυκτη και με 128 άλογα....

Πήραν μια GasGas και την μετέτρεψαν σε ξύλινη μοτοσυκλέτα
Το ξύλο δεν άντεξε τα φορτία και έδειξε τα όριά του από τις πρώτες βόλτες...

Γεννημένο για να χωράει στο πορτ-μπαγκάζ του Honda City.
Μια pop κουλτούρα γεμάτη καμπάνιες πάνω σε δύο τροχούς....

Όταν η Honda τόλμησε να αλλάξει τους κανόνες.
Με μεταξόνιο που έφτανε την Gold Wing....

Αγωνιστικό με πινακίδες και φώτα.
250cc δίχρονο μοτέρ με 40 άλογα.
Αφιερωμένη στην Ιαπωνία και παρα-εισαγωγές στην Ευρώπη....
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.