Το ανανεωμένο V-Strom πέρασε από αυστηρή δίαιτα και, ενώ διαφέρει ελάχιστα σε διαστάσεις έναντι του παλιού, δείχνει σημαντικά μικρότερο σε άμεση αντιπαράθεση. Η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί ελαφρά, με τον αναβάτη ελαφρώς ψηλότερα στη νέα σέλα. Αν είστε κοντά στα 1,85 μ. θα βρείτε τη θέση ιδανική, αν και η… ποδοκίνητη όπισθεν έχει γίνει λίγο πιο δύσκολη.
Η ενίσχυση στις χαμηλομεσαίες στροφές, η βελτίωση της
περιβαλλοντικής απόδοσης και τα υψηλότερα επίπεδα πολιτισμένης λειτουργίας,
ήταν σημεία αιχμής για την ανανέωση του γνωστού V2 κινητήρα. Νέο προφίλ για τον
εκκεντροφόρο εισαγωγής, ένα αντί για δύο ελατήρια στις βαλβίδες, διπλά μπουζί,
σώματα ψεκασμού με διπλές πεταλούδες (SDTV) και σύστημα Idle Speed Control
(TI-ISC) που διαρκώς ρυθμίζει το ρελαντί, νέα πιστόνια, κύλινδροι με
ηλεκτροχημική επεξεργασία (SCEM), νέος στρόφαλος, νέο γρανάζι πρωτεύουσας
μετάδοσης, νέο μικρότερο σε διαστάσεις ψυγείο. Αλλαγές έχουμε και στο κιβώτιο
ταχυτήτων, το οποίο φέρει νέο μηχανισμό σύμπλεξης και αποσύμπλεξης, νέο μηχανισμό
για την αλλαγή ταχυτήτων και πιο ήσυχο σε λειτουργία συμπλέκτη. Στον αντίποδα
το αλουμινένιο πλαίσιο και οι αναρτήσεις του V-Strom δεν άλλαξαν, ενώ στον
τομέα των φρένων η πιο σημαντική αλλαγή αφορά στην τοποθέτηση της νέας μονάδας
ABS που ζυγίζει 800 γραμμάρια λιγότερο από την προηγούμενη.
Η μοτοσικλέτα διατηρεί την ικανότητα να ταξιδέψει ξεκούραστα
για ώρες με υψηλές ταχύτητες. Ο κινητήρας καταφέρνει επίσης να ξεχωρίσει με τη
λειτουργία του, καθώς οι υψίσυχνοι κραδασμοί έχουν εξαλειφθεί σχεδόν πλήρως και
δίνει την αίσθηση ότι στροφάρει και αναπνέει πιο ελεύθερα. Αισθητό είναι και το
ελαφρύ «φούσκωμα» της καμπύλης της ροπής στο χαμηλομεσαίο φάσμα στροφών, ενώ
ξεχωρίζει το βελούδινο κιβώτιο ταχυτήτων με την αθόρυβη λειτουργία του.
Το ανανεωμένο V-Strom συνεχίζει να αποτελεί μία ολοκληρωμένη
πρόταση στη μεσαία κατηγορία. Μακάρι μόνο η Suzuki να είχε συμπεριλάβει στην ανανέωση και το πιρούνι του
πετυχημένου της on-off. Τότε θα μιλούσαμε για
τζακπότ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Χωρητικότητα: |
645 κ.εκ. |
Ισχύς: |
68 ίπποι / 8.800 σαλ. |
Φρένα Ε (χλστ.): |
2Δ/310, δαγ. 2 εμβόλων, ABS |
Φρένα Π (χλστ.): |
Δ/260, δαγ.1 εμβόλου, ABS |
Ρεζερβουάρ: |
20 λίτρα |
Βάρος: |
215 κιλά |
Τιμή (ευρώ): |
7.995 (XT: 8.995) |
5 scooter 300 κ.εκ. έως 4.600 ευρώ
Kove 800X Rally: Η ελαφρύτερη Adventure της κατηγορίας της με 95 ίππους και τιμή 8.895 ευρώ
«Κλείδωσε» το όνομα Doki για το ηλεκτρικό maxi scooter από Kymco και Harley
SYM CLBCU: 125cc scooter με κατανάλωση 1,9λτ/100χλμ, CBS και μεγάλους χώρους
Τι την θες την αξιοπιστία, αφού καταλήγεις σε αυτό που σου αρέσει;
ZONTES ICELAND TOUR 2025 – Part 6
Electromove - Spring 2025 «GO ELECTRIC»
Διέσχισε τη λίμνη Como με μοτοσυκλέτα!
Οι μονοκύλινδρες BMW 313 κ.εκ. παραμένουν Euro5 ―έρχεται η δικύλινδρη F450
CFMOTO 700MT: Στη 2η γενιά με νέα εργονομία και πλουσιότερο εξοπλισμό
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr