Εξαρχής η οικογένεια των NC διέπρεψε χάρη στο σούπερ οικονομικό μοτέρ, τα αραιότατα
διαστήματα συντήρησης και τη γραμμική της απόδοση. Ο πρακτικότατος χώρος για
ένα full face κράνος στην περιοχή που κανονικά θα έπρεπε να
υπάρχει το ρεζερβουάρ και η υψηλότατη ποιότητα κατασκευής ήταν τα δύο ακόμη
στοιχεία που το έκαναν να ξεχωρίζει.
Η πιο πρόσφατη έκδοση των 750 κ.εκ. έχει πολλές περισσότερες
βελτιώσεις από απλώς 75 επιπλέον κυβικά εκατοστά. Επανασχεδιασμένη εξάτμιση,
μακρύτερες σχέσεις, σέλα με αποδοτικότερο αντιολισθητικό, μανέτα φρένου
ρυθμιζόμενη, LCD οθόνη με επιπλέον στιγμιαία και μέση κατανάλωση και
ένδειξη σχέσης στο κιβώτιο. Η όρθια θέση οδήγησης του NC είναι ιδανική για
καθημερινή χρήση αλλά και ταξίδια. Ο σούπερ οικονομικός κινητήρας απέκτησε
και δεύτερο αντικραδασμικό άξονα που εξομαλύνει ακόμη περισσότερο τους
ανεπιθύμητους κραδασμούς, ενώ η νέα διπίστονη δαγκάνα μπροστά πλέον δε
συνδυάζει το εμπρός με το πίσω φρένο. Το πολύ καλό σε λειτουργία
δικάναλο ABS -στον στάνταρ εξοπλισμό- αφήνει τον αναβάτη να
εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα φρένα του NC.
Το NC μέσα στην πόλη κινείται ταχύτατα χάρη στο
άριστο ζύγισμα, το μικρό πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Στον
αυτοκινητόδρομο είναι υποδειγματικά σταθερό μέχρι την τελική του και το μόνο
που θα περιορίσει την ταχύτητα ταξιδιού κοντά στα 140-150 χλμ./ώρα είναι η
κοντή ζελατίνα. Στον επαρχιακό εκπλήσσει ευχάριστα και θα κινηθεί πολύ πιο
γρήγορα από όσο δικαιολογούν τα επιμέρους τμήματά του. Παράλληλα η μέση
κατανάλωση συνεχίζει να εντυπωσιάζει στα μόλις 4,5 λίτρα για κάθε 100
χλμ. με ταχύτητες κοντά στα 140 χλμ./ώρα στο αυτοκινητόδρομο και σβέλτες
επιταχύνεις στην πόλη.
Ψύχραιμο και άνετο παντού το NC έτοιμο να σας
προσφέρει τις υπηρεσίες του όπως ένας καλός μπάτλερ. Για τους απαιτητικούς
υπάρχει και η έκδοση με το αυτόματο σειριακό κιβώτιο DCT, η οποία θα επιβαρύνει το NC750X κατά 900 ευρώ.
|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας: |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
|
Χωρητικότητα: |
745 κ.εκ. |
|
Ισχύς: |
54 ίπποι / 6.250
σαλ. |
|
Φρένα Ε (χλστ.): |
Δ/320, δαγ. 2 εμβόλων, ABS |
|
Φρένα Π (χλστ.): |
Δ /240, δαγ.1 εμβόλου, ABS |
|
Ρεζερβουάρ: |
14,1 λίτρα |
|
Βάρος: |
229 κιλά |
|
Τιμή (€): |
8.100 (DCT: 9.000) |
Yamaha: Τρικύλινδρο Tenere στον ορίζοντα και πιθανή επιστροφή YZF-R1
BMW C 400 X: Ευελιξία 300αριου σε συσκευασία mega scooter
«Παραλύει» η Ελλάδα από τα 54 μπλόκα αγροτών – Σχέδια για νέα κλιμάκωση
Michelin Aramid (B4-0714), ιμάντας μετάδοσης για Piaggio Beverly 250-300
Icoma Tatamel: Το ηλεκτρικό σκούτερ–βαλίτσα που θυμίζει Transformer
Morbidelli T502X: Με 19 ίντσες τροχό εμπρός , 47,6 ίππους και τιμή 5.800 ευρώ
BMW 2026: Νέα χρώματα και μικρές αναβαθμίσεις στη γκάμα
Με τόσο ακραίο μποτιλιάρισμα, γιατί δεν έχουμε γεμίσει μοτοσυκλέτες;
Μπουφάν Oxford Rockland – 4 Εποχών, 3 σε 1 για Απόλυτη Προστασία
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.