Εξαρχής η οικογένεια των NC διέπρεψε χάρη στο σούπερ οικονομικό μοτέρ, τα αραιότατα
διαστήματα συντήρησης και τη γραμμική της απόδοση. Ο πρακτικότατος χώρος για
ένα full face κράνος στην περιοχή που κανονικά θα έπρεπε να
υπάρχει το ρεζερβουάρ και η υψηλότατη ποιότητα κατασκευής ήταν τα δύο ακόμη
στοιχεία που το έκαναν να ξεχωρίζει.
Η πιο πρόσφατη έκδοση των 750 κ.εκ. έχει πολλές περισσότερες
βελτιώσεις από απλώς 75 επιπλέον κυβικά εκατοστά. Επανασχεδιασμένη εξάτμιση,
μακρύτερες σχέσεις, σέλα με αποδοτικότερο αντιολισθητικό, μανέτα φρένου
ρυθμιζόμενη, LCD οθόνη με επιπλέον στιγμιαία και μέση κατανάλωση και
ένδειξη σχέσης στο κιβώτιο. Η όρθια θέση οδήγησης του NC είναι ιδανική για
καθημερινή χρήση αλλά και ταξίδια. Ο σούπερ οικονομικός κινητήρας απέκτησε
και δεύτερο αντικραδασμικό άξονα που εξομαλύνει ακόμη περισσότερο τους
ανεπιθύμητους κραδασμούς, ενώ η νέα διπίστονη δαγκάνα μπροστά πλέον δε
συνδυάζει το εμπρός με το πίσω φρένο. Το πολύ καλό σε λειτουργία
δικάναλο ABS -στον στάνταρ εξοπλισμό- αφήνει τον αναβάτη να
εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα φρένα του NC.
Το NC μέσα στην πόλη κινείται ταχύτατα χάρη στο
άριστο ζύγισμα, το μικρό πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Στον
αυτοκινητόδρομο είναι υποδειγματικά σταθερό μέχρι την τελική του και το μόνο
που θα περιορίσει την ταχύτητα ταξιδιού κοντά στα 140-150 χλμ./ώρα είναι η
κοντή ζελατίνα. Στον επαρχιακό εκπλήσσει ευχάριστα και θα κινηθεί πολύ πιο
γρήγορα από όσο δικαιολογούν τα επιμέρους τμήματά του. Παράλληλα η μέση
κατανάλωση συνεχίζει να εντυπωσιάζει στα μόλις 4,5 λίτρα για κάθε 100
χλμ. με ταχύτητες κοντά στα 140 χλμ./ώρα στο αυτοκινητόδρομο και σβέλτες
επιταχύνεις στην πόλη.
Ψύχραιμο και άνετο παντού το NC έτοιμο να σας
προσφέρει τις υπηρεσίες του όπως ένας καλός μπάτλερ. Για τους απαιτητικούς
υπάρχει και η έκδοση με το αυτόματο σειριακό κιβώτιο DCT, η οποία θα επιβαρύνει το NC750X κατά 900 ευρώ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Χωρητικότητα: |
745 κ.εκ. |
Ισχύς: |
54 ίπποι / 6.250
σαλ. |
Φρένα Ε (χλστ.): |
Δ/320, δαγ. 2 εμβόλων, ABS |
Φρένα Π (χλστ.): |
Δ /240, δαγ.1 εμβόλου, ABS |
Ρεζερβουάρ: |
14,1 λίτρα |
Βάρος: |
229 κιλά |
Τιμή (¤): |
8.100 (DCT: 9.000) |
5 300άρια scooter με την χαμηλότερη κατανάλωση
Keeway: Το XDV 125 EVO PRO έφτασε μαζί του και το ανανεωμένο Vieste 125 E5+
QJMOTOR SRT 600SX 2025: Ήρθε πλήρως εξοπλισμένο με τιμή 5.695 ευρώ
Αγοράζω με κλειστά μάτια ή περιμένω να βγάλει κουσούρια;
Daytona Invador 125: Φρένα ABS, Traction control και κάμερα καταγραφής
Voge SR16 ACC με νέες προσθήκες στον εξοπλισμό του
Επένδυση 25 εκατ. ευρώ για live κλήσεις στους δρόμους
Η Honda χτύπησε το απόλυτο ρεκόρ παραγωγής με 500 εκατομμύρια
Daytona Monster 125: «Tέρας» αυτονομίας με 18.8 λίτρα χωρητικότητας καυσίμου
Voge DS525X: Πιο «ροπάτο» στις χαμηλές και με νέα LCD οθόνη
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr