Μεταξύ των τριών CB500, το “X” έχει την πιο άνετη θέση οδήγησης, η απόσταση της σέλας από το έδαφος δεν εμποδίζει τα πόδια από το να φτάνουν στο έδαφος με ευκολία, η σέλα έχει άφθονο χώρο και ποιοτική αντιολισθητική επένδυση, το τιμόνι είναι εργονομικά άριστο. Το CB500X, αν και στην πραγματικότητα έχει ελάχιστες διαφορές από τα “R” και “F”, έχει έναν εντελώς ξεχωριστό χαρακτήρα, αφενός λόγω διαφορετικής θέσης οδήγησης και αφετέρου χάρη στις αυξημένες κατά 20 χλστ. διαδρομές των αναρτήσεων.
Ο νέος υγρόψυκτος
κινητήρας του σχεδιάστηκε με γνώμονα το χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης και
φυσικά την απόλυτα φιλική απόδοση της ισχύος. Στην πράξη, ο ιδιαίτερα
πολιτισμένος εν σειρά δικύλινδρος απολαμβάνει μιας απόλυτα γραμμικής καμπύλης
ισχύος, τροφοδοτούμενος από έναν αψεγάδιαστο ψεκασμό με αποτέλεσμα να ξέρεις
κάθε στιγμή πού βρίσκονται τα όρια του πίσω τροχού, ενώ στα συν του
προσμετράται η εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Εμπιστοσύνη εμπνέει και
το πιρούνι που πληροφορεί επίσης σωστά με τα μικρά γλιστρήματα, να έρχονται
πάντα κατόπιν προειδοποίησης. Εξαιρετικό αποδεικνύεται και το ABS στη
λειτουργία του επεμβαίνοντας πάντα την κατάλληλη στιγμή και εμπνέοντας
εμπιστοσύνη.
Σε μια αγορά που
τρέφει ιδιαίτερη εκτίμηση στα on-off, το CB500X -που δεν είναι πραγματικά και
τόσο off- έχει τα φόντα να διαπρέψει, με το ABS στον στάνταρ εξοπλισμό και μια τιμή που το
καθιστά άνετα value for money μοτοσικλέτα.
|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
|
Χωρητικότητα: 471
κ.εκ. |
|
Ισχύς: 47 hp / 8.500 σαλ. |
|
Φρένα Ε (χλστ.): Δ/320, δαγ. 2 εμβόλων, ABS |
|
Φρένα Π (χλστ.): Δ
/240, δαγ.1 εμβόλου, ABS |
|
Ρεζερβουάρ: 17,3 λίτρα |
|
Βάρος: 195 κιλά |
|
Τιμή (ευρώ): 6.750 |
Yamaha: Τρικύλινδρο Tenere στον ορίζοντα και πιθανή επιστροφή YZF-R1
BMW C 400 X: Ευελιξία 300αριου σε συσκευασία mega scooter
«Παραλύει» η Ελλάδα από τα 54 μπλόκα αγροτών – Σχέδια για νέα κλιμάκωση
Michelin Aramid (B4-0714), ιμάντας μετάδοσης για Piaggio Beverly 250-300
Icoma Tatamel: Το ηλεκτρικό σκούτερ–βαλίτσα που θυμίζει Transformer
Morbidelli T502X: Με 19 ίντσες τροχό εμπρός , 47,6 ίππους και τιμή 5.800 ευρώ
BMW 2026: Νέα χρώματα και μικρές αναβαθμίσεις στη γκάμα
Με τόσο ακραίο μποτιλιάρισμα, γιατί δεν έχουμε γεμίσει μοτοσυκλέτες;
Μπουφάν Oxford Rockland – 4 Εποχών, 3 σε 1 για Απόλυτη Προστασία
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.