Μεταξύ των τριών CB500, το “X” έχει την πιο άνετη θέση οδήγησης, η απόσταση της σέλας από το έδαφος δεν εμποδίζει τα πόδια από το να φτάνουν στο έδαφος με ευκολία, η σέλα έχει άφθονο χώρο και ποιοτική αντιολισθητική επένδυση, το τιμόνι είναι εργονομικά άριστο. Το CB500X, αν και στην πραγματικότητα έχει ελάχιστες διαφορές από τα “R” και “F”, έχει έναν εντελώς ξεχωριστό χαρακτήρα, αφενός λόγω διαφορετικής θέσης οδήγησης και αφετέρου χάρη στις αυξημένες κατά 20 χλστ. διαδρομές των αναρτήσεων.
Ο νέος υγρόψυκτος
κινητήρας του σχεδιάστηκε με γνώμονα το χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης και
φυσικά την απόλυτα φιλική απόδοση της ισχύος. Στην πράξη, ο ιδιαίτερα
πολιτισμένος εν σειρά δικύλινδρος απολαμβάνει μιας απόλυτα γραμμικής καμπύλης
ισχύος, τροφοδοτούμενος από έναν αψεγάδιαστο ψεκασμό με αποτέλεσμα να ξέρεις
κάθε στιγμή πού βρίσκονται τα όρια του πίσω τροχού, ενώ στα συν του
προσμετράται η εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Εμπιστοσύνη εμπνέει και
το πιρούνι που πληροφορεί επίσης σωστά με τα μικρά γλιστρήματα, να έρχονται
πάντα κατόπιν προειδοποίησης. Εξαιρετικό αποδεικνύεται και το ABS στη
λειτουργία του επεμβαίνοντας πάντα την κατάλληλη στιγμή και εμπνέοντας
εμπιστοσύνη.
Σε μια αγορά που
τρέφει ιδιαίτερη εκτίμηση στα on-off, το CB500X -που δεν είναι πραγματικά και
τόσο off- έχει τα φόντα να διαπρέψει, με το ABS στον στάνταρ εξοπλισμό και μια τιμή που το
καθιστά άνετα value for money μοτοσικλέτα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Χωρητικότητα: 471
κ.εκ. |
Ισχύς: 47 hp / 8.500 σαλ. |
Φρένα Ε (χλστ.): Δ/320, δαγ. 2 εμβόλων, ABS |
Φρένα Π (χλστ.): Δ
/240, δαγ.1 εμβόλου, ABS |
Ρεζερβουάρ: 17,3 λίτρα |
Βάρος: 195 κιλά |
Τιμή (ευρώ): 6.750 |
5 scooter 300 κ.εκ. έως 4.600 ευρώ
Kove 800X Rally: Η ελαφρύτερη Adventure της κατηγορίας της με 95 ίππους και τιμή 8.895 ευρώ
«Κλείδωσε» το όνομα Doki για το ηλεκτρικό maxi scooter από Kymco και Harley
SYM CLBCU: 125cc scooter με κατανάλωση 1,9λτ/100χλμ, CBS και μεγάλους χώρους
Τι την θες την αξιοπιστία, αφού καταλήγεις σε αυτό που σου αρέσει;
ZONTES ICELAND TOUR 2025 – Part 6
Electromove - Spring 2025 «GO ELECTRIC»
Διέσχισε τη λίμνη Como με μοτοσυκλέτα!
Οι μονοκύλινδρες BMW 313 κ.εκ. παραμένουν Euro5 ―έρχεται η δικύλινδρη F450
CFMOTO 700MT: Στη 2η γενιά με νέα εργονομία και πλουσιότερο εξοπλισμό
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr