Το F 650GS ήταν μια από τις καλύτερες μοτοσικλέτες στα μεσαία on-off. Η BMW αποφάσισε να το φρεσκάρει, έτσι μετονομάστηκε σε «700», αύξησε την ισχύ του, ανανεώθηκε σχεδιαστικά και βελτίωσε σημαντικά την ενεργητική του ασφάλεια αποκτώντας όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά καλούδια, στάνταρ ή προαιρετικά.
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 798 κ.εκ. με νέα
διαχείριση καυσίμου αποδίδει τέσσερις ίππους παραπάνω, 300 στροφές ψηλότερα,
ενώ αυξημένη είναι και η ροπή κατά 0,2 Kg.m, επίσης 1.000 σ.α.λ. ψηλότερα.
Αυτός που έχει μείνει ίδιος και απαράλλαχτος είναι ο απόλυτα φιλικός χαρακτήρας
του. Η ευστροφία και η ελαστικότητά του εξακολουθούν να εντυπωσιάζουν, όπως
άλλωστε και η κατανάλωσή που δεν θα ξεπεράσει τα 5 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτές
συνθήκες.
Στην πόλη θυμίζει
μικρότερη μοτοσικλέτα, χάρη το εξαιρετικό ζύγισμα και τον πολύ καλό μοχλό που
δίνει το τιμόνι. Στον επαρχιακό, το 700 GS είναι μια πραγματική αποκάλυψη.
Θα κινηθεί πολύ γρήγορα, θα αλλάξει κατεύθυνση με μεγάλη ευκολία και θα πάρει
εντυπωσιακές κλίσεις, όπου το επιτρέπει ο δρόμος. Όλα αυτά θα τα κάνει με
ηρεμία δίνοντας στον αναβάτη την εντύπωση ότι δεν προσπαθεί. Σε πολύωρη οδήγηση
στην εθνική οι βαρύτεροι ίσως νιώσουν τη σέλα να τους κουράζει πιο γρήγορα από
το αναμενόμενο. Ο ανανεωμένος κινητήρας βέβαια, αν και ακολουθεί την «ψύχραιμη»
φιλοσοφία της υπόλοιπης κατασκευής, μπορεί να στείλει τη βελόνα του ταχύμετρου
πάνω από τα 210 χλμ./ώρα σε ευνοϊκές συνθήκες και να σας φτάσει στον προορισμό
σας μια ώρα αρχύτερα. Περιττό να πούμε ότι, ακόμη και σε αυτές τις ταχύτητες, η
ευθυβολία της μοτοσικλέτας είναι υποδειγματική. Μια ψηλότερη ζελατίνα,
θεωρείται απαραίτητη, καθώς με την κοντή που φέρει από το εργοστάσιο, οι
ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο περιορίζονται στα 130 χλμ./ώρα. .
Το F 700 GS είναι μια
πραγματική μοτοσικλέτα πολλαπλών ρόλων που δεν θα πει όχι σε τίποτα. Ακόμη και
στο χώμα θα δείξει τον πραγματικό on-off χαρακτήρα της και θα κινηθεί με
απόλυτη ασφάλεια.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Χωρητικότητα: |
798 κ.εκ. |
Ισχύς: |
75 ίπποι/7.300
σ.α.λ. |
Φρένα Ε (χλστ.): |
2Δ/300, δαγ. 2 εμβόλων, ABS |
Φρένα Π (χλστ.): |
Δ/265, δαγ.2 εμβόλων, ABS |
Ρεζερβουάρ: |
16 λίτρα |
Βάρος: |
209 κιλά |
Τιμή (ευρώ): |
9.200 |
Honda CBR 650R E-Clutch - Test
QJMOTOR FORT 350 EVO: Νέο GT scooter με 30 ίππους και premium εξοπλισμό
Τα 400άρια scooter με τα καλύτερα φρένα
Η SYM ετοιμάζει για την EICMA 2025 Crossover μοτοσυκλέτα και Scooter
Κουβέρτα OG Pro για scooter: Ο σύμμαχός σου τον χειμώνα
YAMAHA XMAX 300– Κάνε Test Ride το scooter που πάντα ονειρευόσουν!
Daytona FLERT 110: Μοντέρνος σχεδιασμός με κινητήρα Euro 5 και δώρο το Top Box
Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμο 350 ευρώ για παράνομη δέσμευση θέσης στάθμευσης
Ανήλικοι δικάβαλο με πατίνι και χωρίς κράνος στη μέση της εθνικής
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2026: Από 1 έως 5 Απριλίου στο Metropolitan Expo
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.