Το F 650GS ήταν μια από τις καλύτερες μοτοσικλέτες στα μεσαία on-off. Η BMW αποφάσισε να το φρεσκάρει, έτσι μετονομάστηκε σε «700», αύξησε την ισχύ του, ανανεώθηκε σχεδιαστικά και βελτίωσε σημαντικά την ενεργητική του ασφάλεια αποκτώντας όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά καλούδια, στάνταρ ή προαιρετικά.
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 798 κ.εκ. με νέα
διαχείριση καυσίμου αποδίδει τέσσερις ίππους παραπάνω, 300 στροφές ψηλότερα,
ενώ αυξημένη είναι και η ροπή κατά 0,2 Kg.m, επίσης 1.000 σ.α.λ. ψηλότερα.
Αυτός που έχει μείνει ίδιος και απαράλλαχτος είναι ο απόλυτα φιλικός χαρακτήρας
του. Η ευστροφία και η ελαστικότητά του εξακολουθούν να εντυπωσιάζουν, όπως
άλλωστε και η κατανάλωσή που δεν θα ξεπεράσει τα 5 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτές
συνθήκες.
Στην πόλη θυμίζει
μικρότερη μοτοσικλέτα, χάρη το εξαιρετικό ζύγισμα και τον πολύ καλό μοχλό που
δίνει το τιμόνι. Στον επαρχιακό, το 700 GS είναι μια πραγματική αποκάλυψη.
Θα κινηθεί πολύ γρήγορα, θα αλλάξει κατεύθυνση με μεγάλη ευκολία και θα πάρει
εντυπωσιακές κλίσεις, όπου το επιτρέπει ο δρόμος. Όλα αυτά θα τα κάνει με
ηρεμία δίνοντας στον αναβάτη την εντύπωση ότι δεν προσπαθεί. Σε πολύωρη οδήγηση
στην εθνική οι βαρύτεροι ίσως νιώσουν τη σέλα να τους κουράζει πιο γρήγορα από
το αναμενόμενο. Ο ανανεωμένος κινητήρας βέβαια, αν και ακολουθεί την «ψύχραιμη»
φιλοσοφία της υπόλοιπης κατασκευής, μπορεί να στείλει τη βελόνα του ταχύμετρου
πάνω από τα 210 χλμ./ώρα σε ευνοϊκές συνθήκες και να σας φτάσει στον προορισμό
σας μια ώρα αρχύτερα. Περιττό να πούμε ότι, ακόμη και σε αυτές τις ταχύτητες, η
ευθυβολία της μοτοσικλέτας είναι υποδειγματική. Μια ψηλότερη ζελατίνα,
θεωρείται απαραίτητη, καθώς με την κοντή που φέρει από το εργοστάσιο, οι
ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο περιορίζονται στα 130 χλμ./ώρα. .
Το F 700 GS είναι μια
πραγματική μοτοσικλέτα πολλαπλών ρόλων που δεν θα πει όχι σε τίποτα. Ακόμη και
στο χώμα θα δείξει τον πραγματικό on-off χαρακτήρα της και θα κινηθεί με
απόλυτη ασφάλεια.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Χωρητικότητα: |
798 κ.εκ. |
Ισχύς: |
75 ίπποι/7.300
σ.α.λ. |
Φρένα Ε (χλστ.): |
2Δ/300, δαγ. 2 εμβόλων, ABS |
Φρένα Π (χλστ.): |
Δ/265, δαγ.2 εμβόλων, ABS |
Ρεζερβουάρ: |
16 λίτρα |
Βάρος: |
209 κιλά |
Τιμή (ευρώ): |
9.200 |
Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
Best Moto by LS2 - Motul: Τα καλύτερα λιπαντικά της χρονιάς
Yamaha XMAX 125 & 300 με δώρο 200 ευρώ σε κιτ γνήσιων αξεσουάρ
2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
Α2 Adventure που κοστίζουν κάτω από 6.000 ευρώ
Ευρωπαϊκά Vs Ιαπωνικά: Έχουν διαφορές ή όλα έχουν γίνει ίδια;
Εξοπλισμός αναβάτη και μοτοσυκλέτας
Best Moto by LS2 - SHOEI: Τα καλύτερα κράνη της χρονιάς
Νέα 450 Rally Replica από την ΚΤΜ
QJMOTOR Test Ride Week για SVT 650 και MTX 125
Best Moto by LS2 - Michelin: Τα καλύτερα ελαστικά του 2023
Δικύλινδρες GASGAS με κινητήρα από KTM 790 έπιασε ο κατασκοπικός φακός
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr