Εξαρχής η οικογένεια των NC διέπρεψε χάρη στο σούπερ οικονομικό μοτέρ, τα αραιότατα
διαστήματα συντήρησης και τη γραμμική της απόδοση. Ο πρακτικότατος χώρος για
ένα full face κράνος στην περιοχή που κανονικά θα έπρεπε να
υπάρχει το ρεζερβουάρ και η υψηλότατη ποιότητα κατασκευής ήταν τα δύο ακόμη
στοιχεία που το έκαναν να ξεχωρίζει.
Η πιο πρόσφατη έκδοση των 750 κ.εκ. έχει πολλές περισσότερες
βελτιώσεις από απλώς 75 επιπλέον κυβικά εκατοστά. Επανασχεδιασμένη εξάτμιση,
μακρύτερες σχέσεις, σέλα με αποδοτικότερο αντιολισθητικό, μανέτα φρένου
ρυθμιζόμενη, LCD οθόνη με επιπλέον στιγμιαία και μέση κατανάλωση και
ένδειξη σχέσης στο κιβώτιο. Η όρθια θέση οδήγησης του NC είναι ιδανική για
καθημερινή χρήση αλλά και ταξίδια. Ο σούπερ οικονομικός κινητήρας απέκτησε
και δεύτερο αντικραδασμικό άξονα που εξομαλύνει ακόμη περισσότερο τους
ανεπιθύμητους κραδασμούς, ενώ η νέα διπίστονη δαγκάνα μπροστά πλέον δε
συνδυάζει το εμπρός με το πίσω φρένο. Το πολύ καλό σε λειτουργία
δικάναλο ABS -στον στάνταρ εξοπλισμό- αφήνει τον αναβάτη να
εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα φρένα του NC.
Το NC μέσα στην πόλη κινείται ταχύτατα χάρη στο
άριστο ζύγισμα, το μικρό πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Στον
αυτοκινητόδρομο είναι υποδειγματικά σταθερό μέχρι την τελική του και το μόνο
που θα περιορίσει την ταχύτητα ταξιδιού κοντά στα 140-150 χλμ./ώρα είναι η
κοντή ζελατίνα. Στον επαρχιακό εκπλήσσει ευχάριστα και θα κινηθεί πολύ πιο
γρήγορα από όσο δικαιολογούν τα επιμέρους τμήματά του. Παράλληλα η μέση
κατανάλωση συνεχίζει να εντυπωσιάζει στα μόλις 4,5 λίτρα για κάθε 100
χλμ. με ταχύτητες κοντά στα 140 χλμ./ώρα στο αυτοκινητόδρομο και σβέλτες
επιταχύνεις στην πόλη.
Ψύχραιμο και άνετο παντού το NC έτοιμο να σας
προσφέρει τις υπηρεσίες του όπως ένας καλός μπάτλερ. Για τους απαιτητικούς
υπάρχει και η έκδοση με το αυτόματο σειριακό κιβώτιο DCT, η οποία θα επιβαρύνει το NC750X κατά 900 ευρώ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Χωρητικότητα: |
745 κ.εκ. |
Ισχύς: |
54 ίπποι / 6.250
σαλ. |
Φρένα Ε (χλστ.): |
Δ/320, δαγ. 2 εμβόλων, ABS |
Φρένα Π (χλστ.): |
Δ /240, δαγ.1 εμβόλου, ABS |
Ρεζερβουάρ: |
14,1 λίτρα |
Βάρος: |
229 κιλά |
Τιμή (€): |
8.100 (DCT: 9.000) |
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025