Το ανανεωμένο V-Strom πέρασε από αυστηρή δίαιτα και, ενώ διαφέρει ελάχιστα σε διαστάσεις έναντι του παλιού, δείχνει σημαντικά μικρότερο σε άμεση αντιπαράθεση. Η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί ελαφρά, με τον αναβάτη ελαφρώς ψηλότερα στη νέα σέλα. Αν είστε κοντά στα 1,85 μ. θα βρείτε τη θέση ιδανική, αν και η… ποδοκίνητη όπισθεν έχει γίνει λίγο πιο δύσκολη.
Η ενίσχυση στις χαμηλομεσαίες στροφές, η βελτίωση της
περιβαλλοντικής απόδοσης και τα υψηλότερα επίπεδα πολιτισμένης λειτουργίας,
ήταν σημεία αιχμής για την ανανέωση του γνωστού V2 κινητήρα. Νέο προφίλ για τον
εκκεντροφόρο εισαγωγής, ένα αντί για δύο ελατήρια στις βαλβίδες, διπλά μπουζί,
σώματα ψεκασμού με διπλές πεταλούδες (SDTV) και σύστημα Idle Speed Control
(TI-ISC) που διαρκώς ρυθμίζει το ρελαντί, νέα πιστόνια, κύλινδροι με
ηλεκτροχημική επεξεργασία (SCEM), νέος στρόφαλος, νέο γρανάζι πρωτεύουσας
μετάδοσης, νέο μικρότερο σε διαστάσεις ψυγείο. Αλλαγές έχουμε και στο κιβώτιο
ταχυτήτων, το οποίο φέρει νέο μηχανισμό σύμπλεξης και αποσύμπλεξης, νέο μηχανισμό
για την αλλαγή ταχυτήτων και πιο ήσυχο σε λειτουργία συμπλέκτη. Στον αντίποδα
το αλουμινένιο πλαίσιο και οι αναρτήσεις του V-Strom δεν άλλαξαν, ενώ στον
τομέα των φρένων η πιο σημαντική αλλαγή αφορά στην τοποθέτηση της νέας μονάδας
ABS που ζυγίζει 800 γραμμάρια λιγότερο από την προηγούμενη.
Η μοτοσικλέτα διατηρεί την ικανότητα να ταξιδέψει ξεκούραστα
για ώρες με υψηλές ταχύτητες. Ο κινητήρας καταφέρνει επίσης να ξεχωρίσει με τη
λειτουργία του, καθώς οι υψίσυχνοι κραδασμοί έχουν εξαλειφθεί σχεδόν πλήρως και
δίνει την αίσθηση ότι στροφάρει και αναπνέει πιο ελεύθερα. Αισθητό είναι και το
ελαφρύ «φούσκωμα» της καμπύλης της ροπής στο χαμηλομεσαίο φάσμα στροφών, ενώ
ξεχωρίζει το βελούδινο κιβώτιο ταχυτήτων με την αθόρυβη λειτουργία του.
Το ανανεωμένο V-Strom συνεχίζει να αποτελεί μία ολοκληρωμένη
πρόταση στη μεσαία κατηγορία. Μακάρι μόνο η Suzuki να είχε συμπεριλάβει στην ανανέωση και το πιρούνι του
πετυχημένου της on-off. Τότε θα μιλούσαμε για
τζακπότ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Χωρητικότητα: |
645 κ.εκ. |
Ισχύς: |
68 ίπποι / 8.800 σαλ. |
Φρένα Ε (χλστ.): |
2Δ/310, δαγ. 2 εμβόλων, ABS |
Φρένα Π (χλστ.): |
Δ/260, δαγ.1 εμβόλου, ABS |
Ρεζερβουάρ: |
20 λίτρα |
Βάρος: |
215 κιλά |
Τιμή (ευρώ): |
7.995 (XT: 8.995) |
Honda CBR 650R E-Clutch - Test
QJMOTOR FORT 350 EVO: Νέο GT scooter με 30 ίππους και premium εξοπλισμό
Τα 400άρια scooter με τα καλύτερα φρένα
Η SYM ετοιμάζει για την EICMA 2025 Crossover μοτοσυκλέτα και Scooter
Κουβέρτα OG Pro για scooter: Ο σύμμαχός σου τον χειμώνα
YAMAHA XMAX 300– Κάνε Test Ride το scooter που πάντα ονειρευόσουν!
Daytona FLERT 110: Μοντέρνος σχεδιασμός με κινητήρα Euro 5 και δώρο το Top Box
Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμο 350 ευρώ για παράνομη δέσμευση θέσης στάθμευσης
Ανήλικοι δικάβαλο με πατίνι και χωρίς κράνος στη μέση της εθνικής
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2026: Από 1 έως 5 Απριλίου στο Metropolitan Expo
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.