Το ανανεωμένο V-Strom πέρασε από αυστηρή δίαιτα και, ενώ διαφέρει ελάχιστα σε διαστάσεις έναντι του παλιού, δείχνει σημαντικά μικρότερο σε άμεση αντιπαράθεση. Η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί ελαφρά, με τον αναβάτη ελαφρώς ψηλότερα στη νέα σέλα. Αν είστε κοντά στα 1,85 μ. θα βρείτε τη θέση ιδανική, αν και η… ποδοκίνητη όπισθεν έχει γίνει λίγο πιο δύσκολη.
Η ενίσχυση στις χαμηλομεσαίες στροφές, η βελτίωση της
περιβαλλοντικής απόδοσης και τα υψηλότερα επίπεδα πολιτισμένης λειτουργίας,
ήταν σημεία αιχμής για την ανανέωση του γνωστού V2 κινητήρα. Νέο προφίλ για τον
εκκεντροφόρο εισαγωγής, ένα αντί για δύο ελατήρια στις βαλβίδες, διπλά μπουζί,
σώματα ψεκασμού με διπλές πεταλούδες (SDTV) και σύστημα Idle Speed Control
(TI-ISC) που διαρκώς ρυθμίζει το ρελαντί, νέα πιστόνια, κύλινδροι με
ηλεκτροχημική επεξεργασία (SCEM), νέος στρόφαλος, νέο γρανάζι πρωτεύουσας
μετάδοσης, νέο μικρότερο σε διαστάσεις ψυγείο. Αλλαγές έχουμε και στο κιβώτιο
ταχυτήτων, το οποίο φέρει νέο μηχανισμό σύμπλεξης και αποσύμπλεξης, νέο μηχανισμό
για την αλλαγή ταχυτήτων και πιο ήσυχο σε λειτουργία συμπλέκτη. Στον αντίποδα
το αλουμινένιο πλαίσιο και οι αναρτήσεις του V-Strom δεν άλλαξαν, ενώ στον
τομέα των φρένων η πιο σημαντική αλλαγή αφορά στην τοποθέτηση της νέας μονάδας
ABS που ζυγίζει 800 γραμμάρια λιγότερο από την προηγούμενη.
Η μοτοσικλέτα διατηρεί την ικανότητα να ταξιδέψει ξεκούραστα
για ώρες με υψηλές ταχύτητες. Ο κινητήρας καταφέρνει επίσης να ξεχωρίσει με τη
λειτουργία του, καθώς οι υψίσυχνοι κραδασμοί έχουν εξαλειφθεί σχεδόν πλήρως και
δίνει την αίσθηση ότι στροφάρει και αναπνέει πιο ελεύθερα. Αισθητό είναι και το
ελαφρύ «φούσκωμα» της καμπύλης της ροπής στο χαμηλομεσαίο φάσμα στροφών, ενώ
ξεχωρίζει το βελούδινο κιβώτιο ταχυτήτων με την αθόρυβη λειτουργία του.
Το ανανεωμένο V-Strom συνεχίζει να αποτελεί μία ολοκληρωμένη
πρόταση στη μεσαία κατηγορία. Μακάρι μόνο η Suzuki να είχε συμπεριλάβει στην ανανέωση και το πιρούνι του
πετυχημένου της on-off. Τότε θα μιλούσαμε για
τζακπότ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Χωρητικότητα: |
645 κ.εκ. |
Ισχύς: |
68 ίπποι / 8.800 σαλ. |
Φρένα Ε (χλστ.): |
2Δ/310, δαγ. 2 εμβόλων, ABS |
Φρένα Π (χλστ.): |
Δ/260, δαγ.1 εμβόλου, ABS |
Ρεζερβουάρ: |
20 λίτρα |
Βάρος: |
215 κιλά |
Τιμή (ευρώ): |
7.995 (XT: 8.995) |
5 300άρια scooter με την χαμηλότερη κατανάλωση
Keeway: Το XDV 125 EVO PRO έφτασε μαζί του και το ανανεωμένο Vieste 125 E5+
QJMOTOR SRT 600SX 2025: Ήρθε πλήρως εξοπλισμένο με τιμή 5.695 ευρώ
Αγοράζω με κλειστά μάτια ή περιμένω να βγάλει κουσούρια;
Daytona Invador 125: Φρένα ABS, Traction control και κάμερα καταγραφής
Voge SR16 ACC με νέες προσθήκες στον εξοπλισμό του
Επένδυση 25 εκατ. ευρώ για live κλήσεις στους δρόμους
Η Honda χτύπησε το απόλυτο ρεκόρ παραγωγής με 500 εκατομμύρια
Daytona Monster 125: «Tέρας» αυτονομίας με 18.8 λίτρα χωρητικότητας καυσίμου
Voge DS525X: Πιο «ροπάτο» στις χαμηλές και με νέα LCD οθόνη
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr