Το ανανεωμένο V-Strom πέρασε από αυστηρή δίαιτα και, ενώ διαφέρει ελάχιστα σε διαστάσεις έναντι του παλιού, δείχνει σημαντικά μικρότερο σε άμεση αντιπαράθεση. Η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί ελαφρά, με τον αναβάτη ελαφρώς ψηλότερα στη νέα σέλα. Αν είστε κοντά στα 1,85 μ. θα βρείτε τη θέση ιδανική, αν και η… ποδοκίνητη όπισθεν έχει γίνει λίγο πιο δύσκολη.
Η ενίσχυση στις χαμηλομεσαίες στροφές, η βελτίωση της
περιβαλλοντικής απόδοσης και τα υψηλότερα επίπεδα πολιτισμένης λειτουργίας,
ήταν σημεία αιχμής για την ανανέωση του γνωστού V2 κινητήρα. Νέο προφίλ για τον
εκκεντροφόρο εισαγωγής, ένα αντί για δύο ελατήρια στις βαλβίδες, διπλά μπουζί,
σώματα ψεκασμού με διπλές πεταλούδες (SDTV) και σύστημα Idle Speed Control
(TI-ISC) που διαρκώς ρυθμίζει το ρελαντί, νέα πιστόνια, κύλινδροι με
ηλεκτροχημική επεξεργασία (SCEM), νέος στρόφαλος, νέο γρανάζι πρωτεύουσας
μετάδοσης, νέο μικρότερο σε διαστάσεις ψυγείο. Αλλαγές έχουμε και στο κιβώτιο
ταχυτήτων, το οποίο φέρει νέο μηχανισμό σύμπλεξης και αποσύμπλεξης, νέο μηχανισμό
για την αλλαγή ταχυτήτων και πιο ήσυχο σε λειτουργία συμπλέκτη. Στον αντίποδα
το αλουμινένιο πλαίσιο και οι αναρτήσεις του V-Strom δεν άλλαξαν, ενώ στον
τομέα των φρένων η πιο σημαντική αλλαγή αφορά στην τοποθέτηση της νέας μονάδας
ABS που ζυγίζει 800 γραμμάρια λιγότερο από την προηγούμενη.
Η μοτοσικλέτα διατηρεί την ικανότητα να ταξιδέψει ξεκούραστα
για ώρες με υψηλές ταχύτητες. Ο κινητήρας καταφέρνει επίσης να ξεχωρίσει με τη
λειτουργία του, καθώς οι υψίσυχνοι κραδασμοί έχουν εξαλειφθεί σχεδόν πλήρως και
δίνει την αίσθηση ότι στροφάρει και αναπνέει πιο ελεύθερα. Αισθητό είναι και το
ελαφρύ «φούσκωμα» της καμπύλης της ροπής στο χαμηλομεσαίο φάσμα στροφών, ενώ
ξεχωρίζει το βελούδινο κιβώτιο ταχυτήτων με την αθόρυβη λειτουργία του.
Το ανανεωμένο V-Strom συνεχίζει να αποτελεί μία ολοκληρωμένη
πρόταση στη μεσαία κατηγορία. Μακάρι μόνο η Suzuki να είχε συμπεριλάβει στην ανανέωση και το πιρούνι του
πετυχημένου της on-off. Τότε θα μιλούσαμε για
τζακπότ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Χωρητικότητα: |
645 κ.εκ. |
Ισχύς: |
68 ίπποι / 8.800 σαλ. |
Φρένα Ε (χλστ.): |
2Δ/310, δαγ. 2 εμβόλων, ABS |
Φρένα Π (χλστ.): |
Δ/260, δαγ.1 εμβόλου, ABS |
Ρεζερβουάρ: |
20 λίτρα |
Βάρος: |
215 κιλά |
Τιμή (ευρώ): |
7.995 (XT: 8.995) |
Zeno Emara: Ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με μόλις 1.200 ευρώ
Kawasaki Z900 και Z900 SE 2026: Η επιστροφή του super naked!
Νέο Kymco Agility S 125i Euro5+: Με νέο κινητήρα και τιμή 2545 ευρώ
Skyrider X6 : Η πρώτη ιπτάμενη μοτοσυκλέτα βγήκε στο δρόμο!
Μπορείς να αποφύγεις τα νεύρα όταν οδηγάς;
Test μποτάκι IXON Bull Vented: Καλοκαιρινό, αναπνέον & πανεύκολο στο βάλε-βγάλε
Νέα όρια ταχύτητας ανάλογα το όχημα και πρόστιμα μέχρι 2000 ευρώ
VarEVolt: Μπαταρία που φορτίζει σε 18 δευτερόλεπτα!
17ο Hand Shift Rally: Το ραντεβού των «χειροκίνητων» κλασικών επιστρέφει στη Ναυπακτία
Ξεκινά η χιλιομετρική χρέωση με αναλογική τιμολόγηση στα διόδια
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr