Οδηγώντας
Ευελιξία, πολύ υψηλή ποιότητα κύλισης και καλή συμπεριφορά από αναρτήσεις και φρένα, για το SH Mode 125.

Ευελιξία, πολύ υψηλή ποιότητα κύλισης και καλή συμπεριφορά από αναρτήσεις και φρένα, για το SH Mode 125.

  • Οδηγώντας
  • Ευελιξία, πολύ υψηλή ποιότητα κύλισης και καλή συμπεριφορά από αναρτήσεις και φρένα, για το SH Mode 125.

Οδηγώντας

Το SH Mode είναι σχεδιασμένο με στόχο να διασχίζεις σε καθημερινή βάση την αστική κόλαση, αλλά να παραμένεις στυλάτος και να χαμογελάς, ρίχνοντας μια τελευταία ματιά όταν παρκάρεις. Ξεκινάς τις διαδρομές σου και το πρώτο που προσέχει κανείς, είναι η εκκίνηση χωρίς παραδοσιακή μίζα –χαρακτηριστικό του συστήματος Start-Stop. Ο κινητήρας παίρνει ζωή άμεσα λειτουργώντας αθόρυβα, ενώ κατά την κίνηση διατηρεί το επίπεδο κραδασμών πολύ χαμηλά σε όλο το φάσμα λειτουργίας.


Ευελιξία, πολύ υψηλή ποιότητα κύλισης και καλή συμπεριφορά από αναρτήσεις και φρένα, για το SH Mode 125.

Ευελιξία, πολύ υψηλή ποιότητα κύλισης και καλή συμπεριφορά από αναρτήσεις και φρένα, για το SH Mode 125.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση και το SH Mode επιταχύνει στις αστικές ταχύτητες χωρίς κανέναν δισταγμό. Πολύ καλή χαρακτηρίζεται η ρύθμιση του CVT, που υποστηρίζει τον κινητήρα στις επιταχύνσεις εν κινήσει, χωρίς να επιτρέπει μεγάλη αύξηση των στροφών και άρα, της κατανάλωσης. Στην πράξη, οι εκκινήσεις αλλά και οι ρεπρίζ έχουν μια δόση «σπιρτάδας», που κάνει αισθητά πιο ευχάριστη την εμπειρία του SHMode, ενώ η επιτάχυνση δείχνει να παραμένει το ίδιο «ζωηρή», είτε ανοίγετε από τα 30 είτε από τα 60 χλμ/ώρα δείχνοντας τις δυνατότητες ενός καλομελετημένου συνδυασμού κινητήρα-μετάδοσης. Το Start-stop λειτουργεί επίσης απροβλημάτιστα εκκινώντας τον κινητήρα σε «χρόνο dt», σαν να μην είχε σβήσει ποτέ.

Οι μεγάλοι τροχοί του SH Mode εξασφαλίζουν συμπεριφορά σε επίπεδα μεγάλου scooter. Η σταθερότητα του στην ευθεία είναι παροιμιώδης και η αίσθηση στις στροφές εμπνέει εμπιστοσύνη, με αισθητά υψηλό κράτημα που το αισθάνεσαι ήδη από την είσοδο. Η ελαφριά αίσθηση στους χειρισμούς είναι κάτι αυτονόητο, μιας και δεν έχουμε να κάνουμε μόνο με ένα καλορυθμισμένο, αλλά και με ένα πολύ ελαφρύ όχημα.

Οι αναρτήσεις είναι μαλακά ρυθμισμένες, με αποτέλεσμα τα επίπεδα άνεσης να είναι υψηλά ακόμα και σε πιο δύσκολες συνθήκες. Το μονό αμορτισέρ πίσω λειτουργεί καλύτερα από πολλά συστήματα διπλού αμορτισέρ που έχουμε δοκιμάσει, ενώ ανάλογα με την χρήση που κάνετε ίσως χρειαστεί να αυξήσετε προφόρτιση στο ελατήριο, αφού η αρχική ρύθμιση είναι αρκετά μαλακή. Στην πέδηση, το σύστημα δισκόφρενου-ταμπούρου μας απέδειξε την ισχύ του στις μετρήσεις μας και στην πράξη, η εξισορρόπηση ισχύος εμπρός-πίσω από την αριστερή μανέτα είναι πολύ καλή αποφεύγοντας αποτελεσματικά τα μπλοκαρίσματα. Το εμπρόσθιο φρένο λειτουργεί θαυμάσια αυξάνοντας την αισθητή δύναμη πέδησης όταν απαιτείται. Θα θέλαμε λίγο καλύτερη αίσθηση και μικρότερες διαδρομές μανέτας (ειδικά στην αριστερή), όμως η συνολική εικόνα δεν χαλά επ ουδενί από αυτή την παρατήρηση.

Μια ευχάριστη έκπληξη περιμένει τον χρήστη του SH Mode στον  αυτοκινητόδρομο, στην οποία πρωταγωνιστεί η ρύθμιση της CVT μετάδοσης: Από τα 70 χλμ και πάνω ο κινητήρας δίνει την αίσθηση ότι συνδέεται απευθείας με τον πίσω τροχό, με αποτέλεσμα την εύκολη κίνηση σε ταχύτητες εθνικής αλλά και άνετη επίτευξη της τελικής των 110 χλμ/ώρα στο κοντέρ.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!