To εμπρόσθιο φρένο συνεργάζεται με το πίσω, χάρη στο CBS. Οι μεγάλοι τροχοί (ο μπροστινός 16 ιντσών) υπογράφουν μια άριστη οδηγική συμπεριφορά.

To εμπρόσθιο φρένο συνεργάζεται με το πίσω, χάρη στο CBS. Οι μεγάλοι τροχοί (ο μπροστινός 16 ιντσών) υπογράφουν μια άριστη οδηγική συμπεριφορά.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

    Για το 2021 το SH Mode αλλάζει ριζικά όσον αφορά την φιλοσοφία του πλαισίου. H κατασκευή από σωλήνες ατσαλιού, δίνει την θέση της σε πλαίσιο από πρεσαριστά τμήματα, το οποίο πετυχαίνει μείωση βάρους κατά 8%, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Η γεωμετρία, οι μικρές διαστάσεις (το μήκος του δεν ξεπερνά τα 2 μέτρα και το μεταξόνιο είναι μόλις 1.305 χιλιοστά) αλλά και το πολύ μικρό βάρος του μοντέλου στα 118 κιλά γεμάτο, συμβάλλουν όλα στην μεγάλη ευελιξία και την τελική ευχρηστία, όπως δηλώνει χαρακτηριστικά η Honda.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω, που ρυθμίζεται σε προφόρτιση ελατηρίου. Την πέδηση αναλαμβάνουν ένας δίσκος 220 χιλιοστών εμπρός και ένα ταμπούρο διαμέτρου 130 χιλιοστών πίσω. Το μοντέλο εξοπλίζεται με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS, με το οποίο η μανέτα του πίσω φρένου ενεργοποιεί και το εμπρόσθιο ως ένα βαθμό, για εξισορρόπηση της δύναμης. Στις μετρήσεις μας, το σύστημα απέδωσε πολύ καλά, πετυχαίνοντας ακινητοποίηση από τα 80 χλμ/ώρα σε 28,9 μέτρα.
     

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!