Πολύ καλά επιτελεί τον ρόλο της η σέλα, είτε χρησιμοποιείται από έναν είτε από δύο, με πολύ προσεγμένο σχήμα.

Πολύ καλά επιτελεί τον ρόλο της η σέλα, είτε χρησιμοποιείται από έναν είτε από δύο, με πολύ προσεγμένο σχήμα.

Το «κυκλικό» σχήμα του χώρου κάτω από την σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος κλειστού τύπου. Προσέξτε τους δύο «κώνους» μπροστά: Είναι γατζάκια για άλλα κράνη ή αντικείμενα.

Το «κυκλικό» σχήμα του χώρου κάτω από την σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος κλειστού τύπου. Προσέξτε τους δύο «κώνους» μπροστά: Είναι γατζάκια για άλλα κράνη ή αντικείμενα.

Το ντουλαπάκι ποδιάς αποδείχθηκε αρκετά πρακτικό. Φέρει και θύρα ρεύματος USB στο εσωτερικό του.

Το ντουλαπάκι ποδιάς αποδείχθηκε αρκετά πρακτικό. Φέρει και θύρα ρεύματος USB στο εσωτερικό του.

Το μεγάλο αναλογικό κοντέρ δείχνει διαχρονικό, ταιριάζοντας γάντι στον προσανατολισμό του SH Mode. Η οθόνη συμπληρώνει τις ανάγκες απεικόνισης ενδείξεων.

Το μεγάλο αναλογικό κοντέρ δείχνει διαχρονικό, ταιριάζοντας γάντι στον προσανατολισμό του SH Mode. Η οθόνη συμπληρώνει τις ανάγκες απεικόνισης ενδείξεων.

Επίπεδο πάτωμα, για ευκολότερη πρόσβαση και δυνατότητα μεταφοράς κι άλλων αντικειμένων. Φαίνεται και ο γάντζος.

Επίπεδο πάτωμα, για ευκολότερη πρόσβαση και δυνατότητα μεταφοράς κι άλλων αντικειμένων. Φαίνεται και ο γάντζος.

Τα χειριστήρια στο τιμόνι είναι, παραδοσιακά για Honda, πολύ καλής ποιότητας.

Τα χειριστήρια στο τιμόνι είναι, παραδοσιακά για Honda, πολύ καλής ποιότητας.

Τα χειριστήρια στο τιμόνι είναι, παραδοσιακά για Honda, πολύ καλής ποιότητας.

Τα χειριστήρια στο τιμόνι είναι, παραδοσιακά για Honda, πολύ καλής ποιότητας.

Ανεση-εργονομία
  • Πολύ καλά επιτελεί τον ρόλο της η σέλα, είτε χρησιμοποιείται από έναν είτε από δύο, με πολύ προσεγμένο σχήμα.
  • Το «κυκλικό» σχήμα του χώρου κάτω από την σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος κλειστού τύπου. Προσέξτε τους δύο «κώνους» μπροστά: Είναι γατζάκια για άλλα κράνη ή αντικείμενα.
  • Το ντουλαπάκι ποδιάς αποδείχθηκε αρκετά πρακτικό. Φέρει και θύρα ρεύματος USB στο εσωτερικό του.
  • Το μεγάλο αναλογικό κοντέρ δείχνει διαχρονικό, ταιριάζοντας γάντι στον προσανατολισμό του SH Mode. Η οθόνη συμπληρώνει τις ανάγκες απεικόνισης ενδείξεων.
  • Επίπεδο πάτωμα, για ευκολότερη πρόσβαση και δυνατότητα μεταφοράς κι άλλων αντικειμένων. Φαίνεται και ο γάντζος.
  • Τα χειριστήρια στο τιμόνι είναι, παραδοσιακά για Honda, πολύ καλής ποιότητας.
  • Τα χειριστήρια στο τιμόνι είναι, παραδοσιακά για Honda, πολύ καλής ποιότητας.
  • Ανεση-εργονομία

Ανεση-εργονομία

Τα πάντα γύρω από το SH Mode 125 είναι σχεδιασμένα γύρω από την ευχρηστία και την προσβασιμότητα, για αναβάτες κάθε ηλικίας, φύλου και σωματικής διάπλασης. Αρχής γενομένης από την σέλα, η απόσταση της από το έδαφος είναι μόλις 765 χιλιοστά, ενώ το επίπεδο πάτωμα έχει μεγαλώσει κατά 10 χιλιοστά προς τα εμπρός, για περισσότερο χώρο για τα πόδια. Η εργονομία της θέσης οδήγησης σε τοποθετεί «πάνω» στο scooter, με το τιμόνι να βρίσκεται στο ύψος της μέσης και να είναι αρκετά στενό, ώστε οι μανούβρες στα πυκνά περιβάλλοντα να είναι εύκολες. Παράλληλα, το ύψος της σέλας σε σχέση με το πάτωμα, οδηγούν σε μια ξεκούραστη στάση σώματος.


Το «κυκλικό» σχήμα του χώρου κάτω από την σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος κλειστού τύπου. Προσέξτε τους δύο «κώνους» μπροστά: Είναι γατζάκια για άλλα κράνη ή αντικείμενα.

Το «κυκλικό» σχήμα του χώρου κάτω από την σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος κλειστού τύπου. Προσέξτε τους δύο «κώνους» μπροστά: Είναι γατζάκια για άλλα κράνη ή αντικείμενα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


H σέλα χαρακτηρίζεται από αφρώδες μέτριας σκληρότητας που προσφέρει ικανοποιητική άνεση, όμως την διαφορά κάνει το σχήμα της: Έντονα κοψίματα για τα πόδια αλλά και σχηματισμός υποστήριξης στο πίσω μέρος, για την μέση του αναβάτη. Η θέση του συνεπιβάτη είναι εξίσου άνετη (όσο ο επιβαίνων δεν είναι ιδιαίτερα μεγαλόσωμος), ενώ τα πίσω αναδιπλούμενα μαρσπιέ και η σχάρα-χειρολαβή είναι ιδιαίτερα ευμεγέθη επωφελώντας την στήριξη.

Το ντουλαπάκι ποδιάς αποδείχθηκε αρκετά πρακτικό. Φέρει και θύρα ρεύματος USB στο εσωτερικό του.

Το ντουλαπάκι ποδιάς αποδείχθηκε αρκετά πρακτικό. Φέρει και θύρα ρεύματος USB στο εσωτερικό του.


Ο κύριος αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα μεγάλωσε, φτάνοντας τα 18,5 λίτρα. Μπορεί να φιλοξενήσει έως και ένα κράνος full-face, ενώ στο μπροστινό του μέρος βρίσκονται 2 κωνικά «κρεμαστράκια»: Σε αυτά, μπορείτε να βάλετε κράνος ή κάποια τσάντα/τσαντάκι, που θα ασφαλίσει με το κλείσιμο της σέλας. Νέο είναι το ντουλαπάκι στην ποδιά, το οποίο μάλιστα φέρει και θύρα παροχής ρεύματος USB, για φόρτιση κινητού και άλλες χρήσεις. Φυσικά, το επίπεδο πάτωμα πάντα είναι μια ακόμα λύση μεταφοράς αντικειμένων, ενώ φέρει και γάντζο για σακούλες ή τσάντες.

Το μεγάλο αναλογικό κοντέρ δείχνει διαχρονικό, ταιριάζοντας γάντι στον προσανατολισμό του SH Mode. Η οθόνη συμπληρώνει τις ανάγκες απεικόνισης ενδείξεων.

Το μεγάλο αναλογικό κοντέρ δείχνει διαχρονικό, ταιριάζοντας γάντι στον προσανατολισμό του SH Mode. Η οθόνη συμπληρώνει τις ανάγκες απεικόνισης ενδείξεων.


Το νέο SH Mode 125 φέρει σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί, κάτι που σύμφωνα με την Honda αυξάνει την καθημερινή πρακτικότητα αφού δεν χρειάζεται να... βάζεις και να βγάζεις το κλειδί στον διακόπτη σε κάθε στάση! Τέλος, τα όργανα αποτελούνται από ένα αναλογικού τύπου ταχύμετρο που μονοπωλεί το βλέμμα, ενώ οι υπόλοιπες ενδείξεις εμφανίζονται σε μια LCD οθόνη. Αν την φωτίσει απευθείας ο ήλιος, οι ενδείξεις μπορεί να γίνουν λίγο δυσανάγνωστες, όμως σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει πρόβλημα και ο τρόπος απεικόνισης ικανοποιεί.

Επίπεδο πάτωμα, για ευκολότερη πρόσβαση και δυνατότητα μεταφοράς κι άλλων αντικειμένων. Φαίνεται και ο γάντζος.

Επίπεδο πάτωμα, για ευκολότερη πρόσβαση και δυνατότητα μεταφοράς κι άλλων αντικειμένων. Φαίνεται και ο γάντζος.

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!