Η έναρξη της έκθεσης γίνεται με ένα πολύ σημαντικό μοντέλο της Aprilia. Η RS 660 είναι η πρώτη από μια ολοκαίνουρια γκάμα μοτοσυκλετών, σε απάντηση της ανάγκης για διασκεδαστικές, εύχρηστες και απολαυστικές μοτοσυκλέτες, τόσο στην καθημερινή οδήγηση στον δρόμο, όσο και στις περιστασιακές επισκέψεις σε αγωνιστικές πίστες.
Η RS 660 ανεβάζει τον σπορ χαρακτήρα σε νέο επίπεδο, εστιάζοντας στην τέλεια αναλογία ισχύος προς βάρος, που συναρπάζει χωρίς κανένα συμβιβασμό στην ευκολία χειρισμού και καθιστά τη μοτοσυκλέτα προσιτή σε αναβάτες κάθε εμπειρίας. Είναι μια μοναδικής σχεδίασης μοτοσυκλέτα που διατηρεί τις αξίες της Aprilia σε ό,τι αφορά την τεχνολογική και στυλιστική πρωτοπορία, όπως είναι εμφανές ακόμη και στο χρώμα της. Η Aprilia ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που έσπασε το μαύρο-κόκκινο μονοπώλιο, με τα εκπληκτικά χρώματα της δεκαετίας του 1990. Τώρα επιστρέφει στον ηγετικό της ρόλο στο στυλ, παρουσιάζοντας το νέο χρώμα Acid Gold της RS 660 – ένα χρώμα που εμφανίζεται για πρώτη φορά στον κόσμο της μοτοσυκλέτας – που προσθέτει μια νέα προοπτική στη σπορ αισθητική και θέτει νέα δεδομένα στη σχεδίαση των υψηλής απόδοσης σπορ μοτοσυκλετών.
Η RS 660 αντανακλά την απόλαυση και την καθημερινή διασκέδαση που μπορεί να προσφέρει μια σπορ μοτοσυκλέτα. Μια νέα σπορ φιλοσοφία, μια πολύπλευρη μοτοσυκλέτα – είτε για καθημερινή μετακίνηση, είτε για δυναμική οδήγηση – που προσφέρει τη συναρπαστική αίσθηση που απαιτεί κάθε αναβάτης. Η RS 660 φέρνει, για πρώτη φορά στην κατηγορία της, προηγμένη τεχνολογία που προέρχεται από την εμπειρία της Aprilia στους παγκόσμιους αγώνες, η οποία πλέον είναι διαθέσιμη για διασκέδαση στον δρόμο. Μια μοναδική φόρμουλα για μέγιστη απόλαυση, με βάρος που δεν ξεπερνά τα 183 κιλά σε κατάσταση λειτουργίας και ένα πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων APRC, που θα ήταν κορυφαίο ακόμα και για μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού.
Η Aprilia RS 660 ξεχωρίζει με το εκπληκτικό της στυλ και υποδηλώνει τις γραμμές των μελλοντικών σπορ μοντέλων της Aprilia. Η σχεδίαση είναι καινοτόμα, εκλεπτυσμένη και αυθεντικά σπορ. Ο κύριος στόχος του Aprilia Style Centre ήταν να δημιουργήσει δυναμικά, μοντέρνα σχήματα με μικρές επιφάνειες, χωρίς όμως η σχεδίαση να γίνεται ακραία. Να προσφέρει δηλαδή, μια αίσθηση ευρυχωρίας και άνεσης στον οδηγό και τον συνεπιβάτη, ακόμη και αν πρόκειται για μια σπορ μοτοσυκλέτα, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί το χαμηλό βάρος και τη λεπτή σιλουέτα. Τα κύρια μέρη του φέρινγκ ακολουθούν την χαρακτηριστική σπορ γραμμή της Aprilia και συνδυάζονται τέλεια με τη μονάδα τριπλών προβολέων LED και τα περιμετρικά φώτα DRL, τοποθετημένα στο προφίλ των δύο κεντρικών προβολέων, που κάνουν την RS 660, ευδιάκριτη σε όλες τις συνθήκες φωτισμού. Τα φλας έχουν ενσωματωθεί στα δύο DRL, συμβάλλοντας στις πολύ μικρές διαστάσεις του μπροστινού μέρους. Το σύστημα φωτισμού περιλαμβάνει επίσης χαρακτηριστικά που κάνουν την οδήγηση ακόμα πιο ασφαλή, όπως είναι ο αισθητήρας φωτός, όπου σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού ενεργοποιείται αυτόματα η μεσαία σκάλα των φώτων. Τα φλας διαθέτουν λειτουργία αυτόματης ακύρωσης και αναβοσβήνουν σε περίπτωση έντονου φρεναρίσματος ανάγκης. Τέλος, χάρη στη λειτουργία “bending lights” (φώτα στροφής), καθένα από τα δύο πλευρικά φώτα διαθέτει πρόσθετους λαμπτήρες που, χάρη στην αδρανειακή πλατφόρμα, φωτίζουν αυτόματα την εσωτερική πλευρά της στροφής, ενισχύοντας την ορατότητα όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται υπό κλίση.
H Aprilia RS 660 διαθέτει ένα διπλό φέρινγκ με ενσωματωμένα αεροδυναμικά βοηθήματα, μια εξαιρετικά προηγμένη λύση που επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Aprilia για διαρκή έρευνα στον τομέα της αεροδυναμικής.
Η μελέτη αυτών των επιφανειών δύο διαστάσεων, για να επιτευχθεί συνδυασμός σχεδίασης και λειτουργικότητας, αποδείχθηκε ιδιαίτερα απαιτητική. Η αποδοτικότητα αρχικά αναλύθηκε με τη βοήθεια του υπολογιστικού λογισμικού CFD (Computational Fluid Dynamics), στη συνέχεια σε αερο-σήραγγα, ενώ η τελική ανάλυση έγινε με δοκιμές στον δρόμο και την πίστα. Η έμπνευση προέρχεται ξεκάθαρα από τους αγώνες ταχύτητας. Μια από τις λειτουργίες του δύο στρωμάτων φέρινγκ είναι η βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται η άνεση του αναβάτη, μέσω της προστασίας από την πίεση του αέρα και της εκτροπής της ροής του καυτού αέρα που φτάνει σε αυτόν, από τον κινητήρα και το ψυγείο. Η RS 660 διαθέτει τέλεια εργονομία. Η θέση οδήγησης σχεδιάστηκε ειδικά για σπορ καθημερινή οδήγηση, σύμφωνα με την κουλτούρα της Aprilia στη σχεδίαση μοτοσυκλετών, η οποία βασίζεται διαχρονικά στην πλήρη ενσωμάτωση του αναβάτη. Το τρίγωνο σέλας, μαρσπιέ και τιμονιού είναι άψογα σχεδιασμένο για κάθε ύψους αναβάτες. Παρέχει άνεση και ευρυχωρία, με μια θέση οδήγησης που δεν είναι ιδιαίτερα εμπροσθοβαρής και δεν επιβάλει μεγάλο λύγισμα των ποδιών, λόγω ψηλά τοποθετημένων μαρσπιέ. Ο αναβάτης μπορεί να απολαμβάνει μια θέση που εγγυάται μέγιστο έλεγχο και την ελάχιστη δυνατή καταπόνηση σε μεγάλες αποστάσεις, στοιχεία που κάνουν την RS 660, ιδανική για γρήγορη δυναμική οδήγηση, αλλά και για καθημερινή μετακίνηση.
Η σέλα διαθέτει πολύ άνετο αφρώδες υλικό και κωνικές πλευρές για να διευκολύνει την πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος, ώστε να είναι εύκολοι οι χειρισμοί όταν δεν κινείται η μοτοσυκλέτα. Το μεγάλου μεγέθους σελάκι συνεπιβάτη είναι τοποθετημένο στην ουρά και το σχήμα του αντλεί έμπνευση από την οικογένεια V4, ενώ το κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη που διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό επιτρέπει τη δημιουργία μονόσελου.
Η επιλογή τοποθέτησης της εξάτμισης κάτω από τον κινητήρα προσέφερε μεγαλύτερη ελευθερία στην τοποθέτηση των μαρσπιέ του συνεπιβάτη και στη βελτίωση της άνεσής του. Το ρεζερβουάρ γεμίζει με 15 λίτρα καυσίμου και συμβάλει στο λεπτό προφίλ της μοτοσυκλέτας, επιτρέποντας στον αναβάτη να κάθεται άνετα και παράλληλα να απολαμβάνει μεγάλη προστασία πίσω από το φέρινγκ. Ακολουθώντας την παράδοση των σπορ μοντέλων της Aprilia, η RS 660 έχει σχεδιαστεί ειδικά, για εύκολη αφαίρεση εξαρτημάτων όταν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί στην πίστα, όπως οι καθρέπτες, τα μαρσπιέ συνεπιβάτη και η βάση της πινακίδας κυκλοφορίας.
Η ικανότητα της Aprilia στην κατασκευή πλαισίων υψηλών προδιαγραφών είναι θρυλική. Η έκφραση «είναι Aprilia» αποτελεί εγγύηση για την ποιότητα σχεδιασμού και κατασκευής, την αίσθηση και την αποδοτικότητα στην οδήγηση. Ακολουθώντας πιστά αυτή την παράδοση, η RS 660 είναι εξοπλισμένη με μια εκπληκτική, ολοκαίνουρια κατασκευή που εστιάζει στο χαμηλό βάρος. Περιλαμβάνει πλαίσιο και ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο με μοναδικά χαρακτηριστικά για τη συγκεκριμένη κατηγορία. Οι διαστάσεις του πλαισίου ευνοούν την ευελιξία: χάρη στο μεταξόνιο των 1370 χιλ. και την κλίση του λαιμού του τιμονιού κατά 24,1°, η RS 660 έχει εξαιρετικές δυνατότητες χειρισμού, οι οποίες συνδυάζονται με όλα τα χαρακτηριστικά ακριβείας και την αίσθηση που παρέχει το μπροστινό σύστημα των μοτοσυκλετών που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Νοάλε.
Το πλαίσιο αποτελείται από διπλές πλευρικές δοκούς, οι οποίες είναι βιδωμένες στην περιοχή του λαιμού του τιμονιού και το πίσω μέρος. Ο κινητήρας χρησιμοποιείται ως δομικό στοιχείο και συμβάλει στη δημιουργία μιας ελαφριάς, μικρών διαστάσεων κατασκευής. Για να γίνει το πλαίσιο, ακόμη πιο ελαφρύ και αποδοτικό, η άρθρωση του ψαλιδιού βρίσκεται πάνω στον κινητήρα. Αυτό είναι ένα monobloc στοιχείο που χαρακτηρίζεται από το σημαντικό του μήκος, το οποίο συνέβαλε στη μέγιστη πρόσφυση και επέτρεψε την προσαρμογή των δύο ασύμμετρων μπράτσων του ψαλιδιού, που αποτελούν τυπική τεχνική επιλογή στην ιστορία της Aprilia RS. Ο τρόπος τοποθέτησης του ρυθμιζόμενου πίσω αμορτισέρ επέτρεψε εξαιρετική προοδευτικότητα, ακόμη και χωρίς την εφαρμογή οποιουδήποτε αρθρωτού συνδέσμου. Επέτρεψε επίσης, περαιτέρω μείωση του βάρους.
Στη σχεδίαση του πλαισίου, οι σχεδιαστές της Aprilia έδωσαν μεγάλη σημασία στην περιοχή του λαιμού του τιμονιού, για να εξασφαλίσουν την απαραίτητη ανθεκτικότητα στον δρόμο και την πίστα, διατηρώντας παράλληλα πολύ μικρή ακτίνα στροφής, προς διευκόλυνση της καθημερινής οδήγησης.
Το πλαίσιο ολοκληρώνεται με το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι Kayaba με ανεστραμμένα καλάμια 41 χιλ. και το σύστημα πέδησης που αποτελείται από ένα ζεύγος ατσάλινων δίσκων διαμέτρου 320 χιλ. στον μπροστινό τροχό με δύο ακτινικές δαγκάνες και ακτινική αντλία στο τιμόνι, που έχουν κατασκευαστεί από την Brembo. Η RS 660 είναι εφοδιασμένη με υψηλής απόδοσης ελαστικά Pirelli Diablo Rosso Corsa II σε διαστάσεις 120/70 ZR 17 μπροστά και 180/55 ZR 17 πίσω, τα οποία εγγυώντα την ασφάλεια και τη διασκέδαση στον δρόμο, αλλά και την εξαιρετική πρόσφυση που απαιτείται για βέλτιστες επιδόσεις στην πίστα. Το κράτημα, η ευελιξία και οι μικρές διαστάσεις της RS 660, συνδυάζονται με την απόδοση του κινητήρα για μοναδική οδηγική εμπειρία στις στροφές, με ελάχιστη καταπόνηση για τον αναβάτη.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Aprilia Tuareg Rally 660 - Test
Yamaha Tracer 7 2026: Έρχεται με αυτόματο κιβώτιο Y-AMT
Νέα Ducati Multistrada V4 Rally 2026: Έρχεται με 170 άλογα και βελτιώσεις στην αεροδυναμική
Retro μοτοσυκλέτες Α κατηγορίας με λιγότερα από 10.000 ευρώ
Μεσαία scooter με το μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Καλη ενημερωση..