Κάθεσαι στη λεπτή σέλα, πατάς κάτω εύκολα, και τα χειριστήρια έρχονται φυσικά σε κράτημα / πάτημα. Οι διακόπτες είναι οι γνωστοί εργονομικοί της BMW. Ρυθμίζεις τις μανέτες, εύκολα, σε όποια από τις 4 θέσεις σε βολεύει. Γυρίζεις το κλειδί στο διακόπτη, και μετά τους διαγνωστικούς ελέγχους πιέζεις τη μίζα. Κλασικός boxer ήχος γεμίζει την ατμόσφαιρα. Έτοιμος για βόλτα. Και τι βόλτα! Καβάλα σε μια από τις πιο διασκεδαστικές ever μοτοσικλέτες με boxer κινητήρα, που σε γεμίζει εμπιστοσύνη με τις δυνατότητες της, αλλά και σκέψεις με το πώς να περάσεις τη μέρα σου. Δουλειά; Ναι, αλλά… μήπως να έκανες μια παράκαμψη πρώτα, να ανέβεις λίγο από Πεντέλη; Μήπως μια Πάρνηθα; Να περάσεις από βασιλικά κτήματα, και να γυρίσεις από Αφίδνες πίσω, έχοντας κάνει μια απολαυστική βόλτα μέσα στο δάσος; Πλαίσιο και αναρτήσεις συνηγορούν στο άριστο κράτημα του R nineT, κράτημα που λάμπει σε επαρχιακό, αριστεύει στην πόλη και στα κακά ελληνικά οδοστρώματα, ενώ η μοτοσικλέτα αποδεικνύεται βράχος στα πολλά.
Μπορεί να μην αποτελεί την πιο ευέλικτη μοτοσικλέτα της κατηγορίας, από την άλλη όμως τα καταφέρνει άριστα παντού, ακόμα και στο μποτιλιάρισμα, δίχως να κουράζει αναβάτη και συνεπιβάτη. Τραβάει δυνατά από όλες τις στροφές, και συμπεριφέρεται το ίδιο καλά σε χαλαρές βόλτες, όσο και σβέλτες sport εξορμήσεις. Θα πάει ακόμα και σε χώμα, διασκεδάζοντας σας με ελεγχόμενες πλαγιολισθήσεις, και αίσθηση άριστου ελέγχου. Γενικά, το R nineT εντυπωσιάζει ευχάριστα παντού, και σε βάζει σε πειρασμό να… διασκεδάσεις, καθώς ο χαρακτήρας του αποτελεί το αντίθετο της συνηθισμένης σήμερα απόλυτης εξειδίκευσης! Πιστεύεις πως μπορεί να κάνει τα πάντα, και εύκολα βρίσκεσαι να δοκιμάζεις πράγματα που δεν θα σκεφτόσουν καν να επιχειρήσεις με μια πιο στοχευμένη κατασκευή. Χώμα; Παιχνίδι; Σουζάκια; Πλαγιολισθήσεις; Αλματάκια; Κοντρίτσες; Καταλήγεις να οδηγείς λες και βρίσκεσαι πάνω σε καλό παλιό… εντουράκι / σκραμπλεράκι / ακόμα και παπάκι, ένα δίτροχο που τα κάνει όλα, δίχως συστολές, αναστολές, φόβους και ανασφάλειες. 'Ασφαλτος, χώμα, καλντερίμι, πέτρα, επαρχιακός, πόλη κι εθνική, εσένα το ίδιο σου κάνει. Βόλτα να ‘ναι, κι όπου / όπως να ‘ναι. Μια μοτοσικλέτα που αντί να σε καλουπώνει, σου παρέχει την απόλυτη ελευθερία για το «πώς» και για το «που» θα κινηθείς. Είναι δυνατόν να μην την αγαπήσεις μετά από αυτό;
ASUS ADV125 – Το νέο Adventure Scooter έφτασε στην Ελλάδα!
Είναι τα αυτόματα κιβώτια το μέλλον της μοτοσυκλέτας;
Πεζοδρομημένα κέντρα: Οι διανομείς απ έξω, οι φορτωτές μέσα – Πού είναι η λογική;
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Test Shoei GT-Air 3: Το απόλυτο Touring κράνος της ιαπωνικής μάρκας (+Βίντεο)
SYM Arctic Route 2025 part 3 – Στον προθάλαμο της Αλάσκας
Moto Guzzi: Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο εργοστάσιο!
Yamaha R1 με ενεργούς αεραγωγούς: Νέα πατέντα για αεροδυναμική και ψύξη μαζί
Κυρανάκης : Επιβράβευση στους δήμους που βοηθούν στην εφαρμογή του νέου ΚΟΚ
Νέο Beverly 310 & 400: Δύναμη, στυλ και τεχνολογία Euro5+ στη Piaggio Λυμπερόπουλος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr