Η έλλειψη του Telelever μπροστά, και η αντικατάσταση του με ένα ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά έκανε πιο άμεσο, πιο παιχνιδιάρικο, και πιο εύπεπτο το look, αλλά και το κράτημα και τη γενικότερη συμπεριφορά του R nineT. Το κτηνώδες πιρούνι των 46 χιλιοστών, που προέρχεται από S 1000 RR, μπορεί να μη ρυθμίζεται, έχει όμως άριστη προ-ρυθμισμένη απόδοση, που ισορροπεί με μαεστρία ανάμεσα στη σφιχτή -αλλά όχι ανυποχώρητη- αίσθηση, και στην άνεση.
Παράλληλα με τις διαστάσεις του, το χρυσό χρώμα του πιρουνιού χτυπάει αμέσως στο μάτι, και αποτελεί over-engineered εξάρτημα, που συνάδει με τη χειροποίητη custom αισθητική της μοτοσικλέτας. Ο άξονας πίσω, συν το κλασικό paralever «σφραγίζουν» τη μοτοσικλέτα με ένα ακόμη βαυαρικό σήμα κατατεθέν, χαρίζοντας επιπλέον πόντους στην αραιή συντήρηση του συστήματος τελικής μετάδοσης του R nineT.
Το μονό πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται εύκολα ως προς την προφόρτιση, δίχως εργαλεία, από ένα καλαίσθητο μεταλλικό διακόπτη. Η διαδρομή σε αμφότερα τα άκρα της μοτοσικλέτας είναι 120 χλστ. Η BMW αναφέρει, πως η πίσω ζάντα των 5.5 ιντσών μπορεί να αντικατασταθεί από μια φαρδύτερη 6 ιντσών, αν έτσι θέλει ο εκάστοτε… βελτιωτής.
Τα ελαστικά δεν είναι tubeless, ενώ οι διαστάσεις τους είναι 120/70-17 και 180/55-17. Ένα σημείο που ίσως το… παράκαναν οι Βαυαροί είναι τα φρένα, καθώς αν το πιρούνι του S 1000 RR αποτελεί over-engineered εξάρτημα, τότε τα φρένα είναι τουλάχιστον… διαστημικά.
Οι διπλές ακτινικές monoblock δαγκάνες των 4 εμβόλων μπροστά, με τα μεταλλικά σωληνάκια, και το στάνταρ δικάναλο ABS προσφέρουν μεν φοβερό φρενάρισμα, τόσο σε αίσθηση όσο και δύναμη, αλλά είναι στο όριο της αισθητικής υπερβολής. Πίσω, το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένας δίσκος 265 χλστ.
BMW Titan: Το πιο εξωπραγματικό R1300 R που έχει υπάρξει ποτέ
Νέες Kawasaki KX250, KX450 για το 2026 και σε enduro έκδοση X
Εκτός από τη τσέπη, φορτίζουν και την ψυχή;
ASUS ADV125: Νεο adventure scooter 125cc με υβριδική τεχνολογία
Test Ride στα νέα Piaggio, Vespa, Aprilia & Moto Guzzi στην Πάτρα
Ducati Scrambler : Εναλλακτικό καλοκαιρινό χρηματοδοτικό «διαβατήριο» χωρίς τόκους!
Yamaha XMAX 300: Γιορτάζει 20 Χρόνια με νέα μειωμένη τιμή στα 6.390 ευρώ!
Μηδενική ανοχή της Τροχαίας και 3.959 κλήσεις για κράνος σε μία εβδομάδα
Ελαστικά Dunlop Trailmax Raid 90/90-21 & 150/70-18
Κάλυμμα σέλας Nord 3DM (80-51)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr