Η έλλειψη του Telelever μπροστά, και η αντικατάσταση του με ένα ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά έκανε πιο άμεσο, πιο παιχνιδιάρικο, και πιο εύπεπτο το look, αλλά και το κράτημα και τη γενικότερη συμπεριφορά του R nineT. Το κτηνώδες πιρούνι των 46 χιλιοστών, που προέρχεται από S 1000 RR, μπορεί να μη ρυθμίζεται, έχει όμως άριστη προ-ρυθμισμένη απόδοση, που ισορροπεί με μαεστρία ανάμεσα στη σφιχτή -αλλά όχι ανυποχώρητη- αίσθηση, και στην άνεση.
Παράλληλα με τις διαστάσεις του, το χρυσό χρώμα του πιρουνιού χτυπάει αμέσως στο μάτι, και αποτελεί over-engineered εξάρτημα, που συνάδει με τη χειροποίητη custom αισθητική της μοτοσικλέτας. Ο άξονας πίσω, συν το κλασικό paralever «σφραγίζουν» τη μοτοσικλέτα με ένα ακόμη βαυαρικό σήμα κατατεθέν, χαρίζοντας επιπλέον πόντους στην αραιή συντήρηση του συστήματος τελικής μετάδοσης του R nineT.
Το μονό πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται εύκολα ως προς την προφόρτιση, δίχως εργαλεία, από ένα καλαίσθητο μεταλλικό διακόπτη. Η διαδρομή σε αμφότερα τα άκρα της μοτοσικλέτας είναι 120 χλστ. Η BMW αναφέρει, πως η πίσω ζάντα των 5.5 ιντσών μπορεί να αντικατασταθεί από μια φαρδύτερη 6 ιντσών, αν έτσι θέλει ο εκάστοτε… βελτιωτής.
Τα ελαστικά δεν είναι tubeless, ενώ οι διαστάσεις τους είναι 120/70-17 και 180/55-17. Ένα σημείο που ίσως το… παράκαναν οι Βαυαροί είναι τα φρένα, καθώς αν το πιρούνι του S 1000 RR αποτελεί over-engineered εξάρτημα, τότε τα φρένα είναι τουλάχιστον… διαστημικά.
Οι διπλές ακτινικές monoblock δαγκάνες των 4 εμβόλων μπροστά, με τα μεταλλικά σωληνάκια, και το στάνταρ δικάναλο ABS προσφέρουν μεν φοβερό φρενάρισμα, τόσο σε αίσθηση όσο και δύναμη, αλλά είναι στο όριο της αισθητικής υπερβολής. Πίσω, το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένας δίσκος 265 χλστ.
Brabus 1XXX R Μυστηριώδες και εντυπωσιακό με βάση KTM 1390 Super Duke R Evo
Τα 5 πιο δυνατά Adventure κάτω από 1.000cc με 21 τροχό
Ducati Panigale V4 Tricolore Italia: Εξωτική, αναβαθμισμένη, συλλεκτική και εξαντλημένη
Αλλάζεις λάστιχα ένα-ένα; Λάθος!
Test μπουφάν 4 εποχών Furygun Brooks: Το φοράς όλο το χρόνο
Τεχνολογία της Honda από τα 70s ανασύρει η Ferrari, με νέες πατέντες και δυνατότητες
Τέλος στις aftermarket εξατμίσεις; Τι ισχύει;
Triumph Speed 400: Μια κατηγορία από μόνο του
Daytona Virtus 300: Ένα Scooter με Adventure στοιχεία
Ταξινομήσεις Φεβρουαρίου 2025 - Μοτοσυκλέτες: Πρώτη με 4 μοντέλα στην λίστα η CFMOTO
Ταξινομήσεις Φεβρουαρίου 2025: Ξαναπαίρνει τα πάνω της η αγορά με 27% αύξηση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr