Η έλλειψη του Telelever μπροστά, και η αντικατάσταση του με ένα ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά έκανε πιο άμεσο, πιο παιχνιδιάρικο, και πιο εύπεπτο το look, αλλά και το κράτημα και τη γενικότερη συμπεριφορά του R nineT. Το κτηνώδες πιρούνι των 46 χιλιοστών, που προέρχεται από S 1000 RR, μπορεί να μη ρυθμίζεται, έχει όμως άριστη προ-ρυθμισμένη απόδοση, που ισορροπεί με μαεστρία ανάμεσα στη σφιχτή -αλλά όχι ανυποχώρητη- αίσθηση, και στην άνεση.
Παράλληλα με τις διαστάσεις του, το χρυσό χρώμα του πιρουνιού χτυπάει αμέσως στο μάτι, και αποτελεί over-engineered εξάρτημα, που συνάδει με τη χειροποίητη custom αισθητική της μοτοσικλέτας. Ο άξονας πίσω, συν το κλασικό paralever «σφραγίζουν» τη μοτοσικλέτα με ένα ακόμη βαυαρικό σήμα κατατεθέν, χαρίζοντας επιπλέον πόντους στην αραιή συντήρηση του συστήματος τελικής μετάδοσης του R nineT.
Το μονό πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται εύκολα ως προς την προφόρτιση, δίχως εργαλεία, από ένα καλαίσθητο μεταλλικό διακόπτη. Η διαδρομή σε αμφότερα τα άκρα της μοτοσικλέτας είναι 120 χλστ. Η BMW αναφέρει, πως η πίσω ζάντα των 5.5 ιντσών μπορεί να αντικατασταθεί από μια φαρδύτερη 6 ιντσών, αν έτσι θέλει ο εκάστοτε… βελτιωτής.
Τα ελαστικά δεν είναι tubeless, ενώ οι διαστάσεις τους είναι 120/70-17 και 180/55-17. Ένα σημείο που ίσως το… παράκαναν οι Βαυαροί είναι τα φρένα, καθώς αν το πιρούνι του S 1000 RR αποτελεί over-engineered εξάρτημα, τότε τα φρένα είναι τουλάχιστον… διαστημικά.
Οι διπλές ακτινικές monoblock δαγκάνες των 4 εμβόλων μπροστά, με τα μεταλλικά σωληνάκια, και το στάνταρ δικάναλο ABS προσφέρουν μεν φοβερό φρενάρισμα, τόσο σε αίσθηση όσο και δύναμη, αλλά είναι στο όριο της αισθητικής υπερβολής. Πίσω, το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένας δίσκος 265 χλστ.
Μεσαία Sport Touring με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Διάφανη, φιμέ ή φωτοχρωμική ζελατίνα
KTM 990 RC R: Στην παραγωγή τον Οκτώβριο του 2025 με νέα γενιά μοντέλων
Βαλβίδες: Ο ταχύρυθμος παλμός του κινητήρα κάθε μοτοσυκλέτας
Έσκασε η πρώτη καταγραφή παράβασης με κάμερα ΑΙ στη Θεσσαλονίκη
Χωρίς πινακίδες η Αττική: Έλλειψη τσίγκου «παγώνει» την κυκλοφορία νέων οχημάτων
Ταξινομήσεις Αύγουστος 2025: 8 στους 10 αναβάτες επέλεξαν scooter
LETBE: Δώρο βαλίτσα SHAD SH33 σε όλη τη γκάμα των scooter
Kawasaki Ninja H2 SX SE και 1100SX: Όλες οι αλλαγές για το 2026
Piaggio Liberty νέες προσφορές σε όλες τις εκδόσεις με όφελος μέχρι 500 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.