Ανέβα, βάλε μπροστά, και φύγε. Το R nineT καταφέρνει να αποστάξει την ουσία της
μοτοσικλέτας, που αποτελείται από μία απλή λέξη. Βόλτα. Πάρτε αυτή τη λέξη, και
βάλτε τη στη δική σας πρόταση, με τους δικούς σας επιθετικούς (ή και
αμυντικούς) προσδιορισμούς. «Γρήγορη», «σβέλτη», «χαλαρή», «απολαυστική»,
«μεγάλη», «μικρή», «τρελαμένη», «παντού», «στην άσφαλτο», «εκτός δρόμου»,
«χωρίς προορισμό», «για τη βόλτα», «για τσιγάρα», «για καφέ», «για το άγνωστο»,
«για το γραφείο και πίσω», «για την άκρη του κόσμου». Χαρακτήρας που ανέχεται -και
προωθεί- την παραμετροποίηση, την ιδιωτική, προσωπική ματιά, την άποψη, και τη
γενικότερη αναζήτηση. Για τους ψαγμένους, αλλά και για όσους ψάχνονται ακόμα.
Μια μοτοσικλέτα πραγματικός χαμαιλέοντας, που παίρνει υπόσταση μέσα από τη δική
σας ματιά και άποψη, μέσα από τον δικό σας τρόπο οδήγησης και custom αντίληψης. Ένα ακριβό malt απόσταγμα, με δυνατή γεύση ενενήντα
ετών, που διαρκεί. Και διαρκεί. Και διαρκεί…
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Υ/Ψ,4Β/Κ, EEK |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.170 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
101x73 |
Συμπίεση (:1) |
12,5 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
110/7.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
12,13/6.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός BMS-K+ |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
18 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
6,1 |
Βάρος (kg, γεμάτο) |
222 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
210 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Ανάποδο πιρούνι 46 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Paralever |
Διαδρομή |
120 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 320, 4E, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 265, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό Π |
180/55-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος x Πλάτος
x
Ύψος (χλστ.) |
2.220
x
890 x Δ.Α.
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.475 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
Y |
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση |
Y |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
ASUS ADV125 – Το νέο Adventure Scooter έφτασε στην Ελλάδα!
Είναι τα αυτόματα κιβώτια το μέλλον της μοτοσυκλέτας;
Πεζοδρομημένα κέντρα: Οι διανομείς απ έξω, οι φορτωτές μέσα – Πού είναι η λογική;
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Test Shoei GT-Air 3: Το απόλυτο Touring κράνος της ιαπωνικής μάρκας (+Βίντεο)
SYM Arctic Route 2025 part 3 – Στον προθάλαμο της Αλάσκας
Moto Guzzi: Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο εργοστάσιο!
Yamaha R1 με ενεργούς αεραγωγούς: Νέα πατέντα για αεροδυναμική και ψύξη μαζί
Κυρανάκης : Επιβράβευση στους δήμους που βοηθούν στην εφαρμογή του νέου ΚΟΚ
Νέο Beverly 310 & 400: Δύναμη, στυλ και τεχνολογία Euro5+ στη Piaggio Λυμπερόπουλος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr