Η έλλειψη του Telelever μπροστά, και η αντικατάσταση του με ένα ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά έκανε πιο άμεσο, πιο παιχνιδιάρικο, και πιο εύπεπτο το look, αλλά και το κράτημα και τη γενικότερη συμπεριφορά του R nineT. Το κτηνώδες πιρούνι των 46 χιλιοστών, που προέρχεται από S 1000 RR, μπορεί να μη ρυθμίζεται, έχει όμως άριστη προ-ρυθμισμένη απόδοση, που ισορροπεί με μαεστρία ανάμεσα στη σφιχτή -αλλά όχι ανυποχώρητη- αίσθηση, και στην άνεση.
Παράλληλα με τις διαστάσεις του, το χρυσό χρώμα του πιρουνιού χτυπάει αμέσως στο μάτι, και αποτελεί over-engineered εξάρτημα, που συνάδει με τη χειροποίητη custom αισθητική της μοτοσικλέτας. Ο άξονας πίσω, συν το κλασικό paralever «σφραγίζουν» τη μοτοσικλέτα με ένα ακόμη βαυαρικό σήμα κατατεθέν, χαρίζοντας επιπλέον πόντους στην αραιή συντήρηση του συστήματος τελικής μετάδοσης του R nineT.
Το μονό πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται εύκολα ως προς την προφόρτιση, δίχως εργαλεία, από ένα καλαίσθητο μεταλλικό διακόπτη. Η διαδρομή σε αμφότερα τα άκρα της μοτοσικλέτας είναι 120 χλστ. Η BMW αναφέρει, πως η πίσω ζάντα των 5.5 ιντσών μπορεί να αντικατασταθεί από μια φαρδύτερη 6 ιντσών, αν έτσι θέλει ο εκάστοτε… βελτιωτής.
Τα ελαστικά δεν είναι tubeless, ενώ οι διαστάσεις τους είναι 120/70-17 και 180/55-17. Ένα σημείο που ίσως το… παράκαναν οι Βαυαροί είναι τα φρένα, καθώς αν το πιρούνι του S 1000 RR αποτελεί over-engineered εξάρτημα, τότε τα φρένα είναι τουλάχιστον… διαστημικά.
Οι διπλές ακτινικές monoblock δαγκάνες των 4 εμβόλων μπροστά, με τα μεταλλικά σωληνάκια, και το στάνταρ δικάναλο ABS προσφέρουν μεν φοβερό φρενάρισμα, τόσο σε αίσθηση όσο και δύναμη, αλλά είναι στο όριο της αισθητικής υπερβολής. Πίσω, το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένας δίσκος 265 χλστ.
Triumph Rocket 3 Storm R - Test
Νέος ΚΟΚ: Υπέρβαση ή εκσυγχρονισμός; - Η Ελλάδα σε δύο στρατόπεδα!
Peugeot Pulsion Evo 125: Το νέο GT scooter με αυτονομία 440 χιλιομέτρων
Honda CMX1100 Rebel 2026: Θα παρουσιαστεί στην EICMA ανανεωμένη!
Panther Racing: Η φοιτητική ομάδα του ΑΠΘ στην Ισπανία για το MotoStudent 2025!
Πώς να γλιτώσεις χρήματα αλλάζοντας συνήθειες πάνω στη μοτοσυκλέτα
TAILG F52: Δεν χρειάζεται δίπλωμα , έχει 65 χλμ αυτονομία και αρχική τιμή στα 1398 ευρώ
Μεσαία Adventure με 21 ίντσες τροχό μπροστά και τα καλύτερα φρένα έως 13.000 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.