Η ελληνική αγορά έχει παραδοσιακή λατρεία στα on-off, είτε μιλάμε για τότε που οι δρόμοι
γέμιζαν με αερόψυκτα μονοκύλινδρα ΧΤ και των XR, ως και την εποχή που μοντέλα όπως τα Transalp, Africa Twin, Super Tenere έχτιζαν τον θρύλο
τους. Ενδεχομένως να έχει να κάνει με την ευκολία που ο Έλληνας μπορεί να
πατήσει χώμα όπου και όποτε θέλει δίχως νομικούς περιορισμούς, ακόμη πιο
πιθανός λόγος είναι το οδικό δίκτυο που συχνά θυμίζει περισσότερο ειδική
διαδρομή του Ντακάρ παρά εθνικό ή επαρχιακό δρόμο (πόσα χρόνια γράφουμε την ίδια
ατάκα χωρίς να παύει να παραμένει επίκαιρη;), η ουσία πάντως είναι πως οι
μοτοσικλέτες διπλής χρήσης μας πάνε και τους πάμε. Οι μεγαλύτερες διαδρομές
αναρτήσεων είναι ένα σημαντικό στοιχείο ασφάλειας απέναντι σε απρόβλεπτα
οδοστρώματα και οι κατασκευαστές μας έχουν κάνει τη σπουδαία χάρη να εξοπλίζουν
τις μοτοσικλέτες τους με ολοένα και πιο αξιόλογο και εύχρηστο εξοπλισμό.
Την τελευταία δεκαετία αυτή η κατηγορία έχει αναπτυχθεί σε
πολύ μεγάλο βαθμό σε όλον τον κόσμο, καθώς τα πλεονεκτήματά της ξεπερνούν τη
στεγνή περιγραφή των ικανοτήτων τους, έχει όμως παράλληλα και εξελιχθεί σε
περισσότερο ασφάλτινη. Δεν είναι πολλοί εκείνοι που θα πάρουν τη μοτοσικλέτα
τους για να σχεδιάσουν μια χωμάτινη εξόρμηση, αλλά όλοι θα εκτιμήσουν την όρθια
και ξεκούραστη θέση οδήγησης, ειδικά αν η ζωή τους περιλαμβάνει κάμποσα
χιλιόμετρα, όσο ασφάλτινα κι αν είναι. Σημαντικότατο είναι και το γεγονός της
άνεσης του συνεπιβάτη, ειδικά όταν αυτός είναι «αυτή», παρομοίως εκτιμητέα
είναι η μεγάλη δυνατότητα φόρτωσης. Ας μην ξεχνάμε δε τον παράγοντα μάρκετινγκ,
καθώς στον χώρο των αυτοκινήτων το status symbol ονομάζεται SUV
και η αντίστοιχη δίκυκλο πρόταση δεν είναι άλλη από τις μεγάλες on-off.
Αν δεν έχεις τη δυνατότητα να ξεφουρνίσεις τα 15+ χιλιάρικα
που σου ζητούν οι βασίλισσες της περιπέτειας, οι πιο προσιτές εναλλακτικές της
μεσαίας κατηγορίας σου κλείνουν πονηρά το μάτι και σου θυμίζουν πως ο όγκος δεν
κοστίζει παραπάνω, ακόμη κι έτσι στο φανάρι θα τους κοιτάς όλους αφ΄ υψηλού και
οι αυτοκινητάδες θα βλέπουν μόνο τα πόδια σου στα φανάρια.
Η σημερινή παρουσίαση περιλαμβάνει πέντε Adventure μοτοσικλέτες
με σημαντικό εύρος τιμής και απόδοσης, αλλά με παρόμοιο εύρος ικανοτήτων. Θα
μπορούσαμε μάλιστα να πούμε πως αυτό που ακολουθεί δεν είναι πέντε μεσαίες on-off μοτοσικλέτες, αλλά πέντε ιστορίες
επιτυχίας.
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025