Στο Δρόμο

Στις χαμηλές ταχύτητες, μέσα στην πόλη, το τιμόνι δείχνει «βαρύτερο» από τα συνηθισμένα της κατηγορίας. Αυτό οφείλεται στον συνδυασμό μεγάλων ελαστικών, γεωμετρίας και συνολικού βάρους. Δεν είναι κάτι που σε κουράζει αλλά δεν ενδείκνυται για μεγάλες μανούβρες.
Από την πρώτη στιγμή που ανεβαίνεις πάνω στο Hyosung Bobber GV125 EVO Supreme, αντιλαμβάνεσαι ότι δεν πρόκειται για ένα συνηθισμένο 125άρι. Η αίσθηση που σου δίνει είναι περισσότερο «ώριμη» και «γεμάτη», σαν να οδηγείς κάτι μεγαλύτερο σε κυβισμό και όγκο. Το χαμηλό ύψος σέλας και το φαρδύ τιμόνι σε τοποθετούν σε μια στάση οδήγησης που θυμίζει αυθεντικό bobber, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας γίνεται αισθητό αμέσως – όχι αρνητικά, αλλά σαν μια παρουσία που σε κάνει να νιώθεις ότι έχεις κάτι στιβαρό κάτω από εσένα.

Από πλευράς επιδόσεων με βάση τις δικές μας μετρήσεις είδαμε τα εξής αποτελέσματα: 5,3 δευτερόλεπτα για τα 0–50 km/h, 15,6 δευτερόλεπτα για τα 0–80 km/h και 40–80 km/h σε 11,9 δευτερόλεπτα.
Ο V-Twin 125 είναι ίσως το στοιχείο που προσφέρει τον περισσότερο χαρακτήρα. Έχει έναν μοναδικό τρόπο να ξεδιπλώνει στις χαμηλές και μεσαίες στροφές που κάνει την καθημερινή μετακίνηση πιο «ζωντανή». Η λειτουργία του κινητήρα είναι ομαλή, χωρίς έντονους κραδασμούς, και η συνεργασία με το κιβώτιο των 5 σχέσεων είναι σωστή, με καθαρές αλλαγές και γραμμική απόδοση. Από πλευράς επιδόσεων με βάση τις δικές μας μετρήσεις είδαμε τα εξής αποτελέσματα: 5,3 δευτερόλεπτα για τα 0–50 km/h, 15,6 δευτερόλεπτα για τα 0–80 km/h και 40–80 km/h σε 11,9 δευτερόλεπτα. Τα νούμερα αυτά για την κατηγορία του και τη φιλοσοφία του μοντέλου προσφέρουν ικανοποιητική επιτάχυνση στην πόλη.
. Στα υψηλότερα όρια της ταχύτητάς του που είναι κοντά στα 100χλμ/ώρα, δεν έχει αστάθεια στο δρόμο ή νευρικότητα, όπως συμβαίνει με πολλά 125 cc. Αντίθετα, «πατάει» πολύ σταθερά στο δρόμο, με τον συνδυασμό πλαισίου, ελαστικών και βάρους να προσφέρει μια συμπεριφορά που εμπνέει εμπιστοσύνη. Δεν είναι φτιαγμένο για επιθετική οδήγηση ή σπορ διάθεση — είναι όμως φτιαγμένο για να πηγαίνει «σιγουράκι», χωρίς απρόοπτα και χωρίς εκπλήξεις, κάτι που είναι σημαντικό για τον αναβάτη που αναζητά μια πιο premium εμπειρία στην κατηγορία των 125 cc.
Τα φρένα, με τον εμπρός δίσκο 270 mm και τον πίσω 250 mm, συνοδευόμενα από ABS της Bosch, αποδίδουν εξαιρετικά για την κατηγορία. Η μέτρησή μας στα 29,6 μέτρα από τα 80 km/h στο μηδέν επιβεβαιώνει την αποτελεσματικότητά τους. Το εμπρός σύστημα έχει δυνατό δάγκωμα και προοδευτικότητα, ενώ το ABS επεμβαίνει διακριτικά, προσθέτοντας επίπεδα ασφάλειας που ανεβάζουν συνολικά την εμπειρία. Στο πίσω φρένο, η αίσθηση είναι πιο ήπια, όπως αναμένεται από bobber φιλοσοφίας, αλλά η συνδυαστική λειτουργία των δύο είναι απόλυτα ικανοποιητική.
Η κατανάλωση που μετρήσαμε στα 3,4 L/100 km είναι λίγο υψηλότερη από το μέσο όρο των 125 cc, αλλά δικαιολογημένη λόγω βάρους, αεροδυναμικής και διάστασης ελαστικών. Δεν αποτελεί απαγορευτικό νούμερο για καθημερινή χρήση αλλά είναι κάτι που πρέπει να γνωρίζει ο αναβάτης.
Συνολικά, στον δρόμο το Bobber GV125 EVO Supreme δείχνει πως δεν θέλει να είναι «ένα ακόμη 125». Θέλει να έχει χαρακτήρα και ένα ξεχωριστό set-up που θυμίζει αρκετά μεγαλύτερη κατηγορία και έναν τρόπο λειτουργίας που απευθύνεται σε αναβάτες που δεν ψάχνουν απλώς την πρακτική πλευρά του δίτροχου, αλλά θέλουν και μια δόση προσωπικότητας στις καθημερινές τους διαδρομές.
| Σελίδα 1 | Hyosung GV 125 EVO Supreme V-Twin - Test |
| Σελίδα 2 | Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής |
| Σελίδα 3 | Aνεση – Εργονομία |
| Σελίδα 4 | Κινητήρας |
| Σελίδα 5 | Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα |
| Σελίδα 6 | Στο Δρόμο |
| Σελίδα 7 | Συμπέρασμα |
| Σελίδα 8 | Τεχνικά χαρακτηριστικά |



