LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Κινητήρας

Διαβάστηκε από 42.527 αναγνώστες (09/12/2025)
Ο κινητήρας του Bobber GV125 EVO Supreme είναι ένας υδρόψυκτος τετράχρονος V-Twin 124,7 cc σε διάταξη 60 μοιρών με βελντιλατέρ, χαρακτηριστικό που το διαφοροποιεί από την πλειονότητα των μονοκύλινδρων
3 Φωτογραφίες »

Ο κινητήρας του Bobber GV125 EVO Supreme είναι ένας υδρόψυκτος τετράχρονος V-Twin 124,7 cc σε διάταξη 60 μοιρών με βελντιλατέρ, χαρακτηριστικό που το διαφοροποιεί από την πλειονότητα των μονοκύλινδρων μοντέλων της κατηγορίας.

Ο κινητήρας του Bobber GV125 EVO Supreme είναι ένας υδρόψυκτος τετράχρονος V-Twin 124,7 cc σε διάταξη 60 μοιρών με βελντιλατέρ, χαρακτηριστικό που το διαφοροποιεί από την πλειονότητα των μονοκύλινδρων μοντέλων της κατηγορίας. Η επιλογή της Hyosung να χρησιμοποιήσει δικύλινδρο V-Twin σε ένα 125άρι δεν είναι απλώς αισθητική ή marketing· αποτελεί βασικό στοιχείο της ταυτότητάς του, καθώς προσφέρει πιο ισορροπημένη λειτουργία και πιο «γεμάτη» μηχανική παρουσία. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 14 ίππους στις 10.250 rpm, ενώ το σύστημα EFI ηλεκτρονικού ψεκασμού φροντίζει για σταθερή τροφοδοσία και γραμμική απόδοση σε όλο το φάσμα λειτουργίας. Το κιβώτιο των 5 σχέσεων συνεργάζεται με το σύνολο χωρίς απότομες αλλαγές, ενώ η εκκίνηση γίνεται ηλεκτρικά μέσω μίζας. Η Hyosung έχει δώσει προσοχή και στη συνολική συμπαγή κατασκευή του κινητήρα, με εμφανείς ενισχύσεις και προσεγμένη διάταξη γύρω από το μπλοκ ώστε να υποστηρίζει το bobber στυλ χωρίς να περιορίζει τη λειτουργικότητα.


Η επιλογή της Hyosung να χρησιμοποιήσει δικύλινδρο V-Twin σε ένα 125άρι δεν είναι απλώς αισθητική ή marketing· αποτελεί βασικό στοιχείο της ταυτότητάς του, καθώς προσφέρει πιο ισορροπημένη λειτουργία και πιο «γεμάτη» μηχανική παρουσία.

Η επιλογή της Hyosung να χρησιμοποιήσει δικύλινδρο V-Twin σε ένα 125άρι δεν είναι απλώς αισθητική ή marketing· αποτελεί βασικό στοιχείο της ταυτότητάς του, καθώς προσφέρει πιο ισορροπημένη λειτουργία και πιο «γεμάτη» μηχανική παρουσία.

 

Σελίδα 1Hyosung GV 125 EVO Supreme V-Twin - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο Δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
AUTOAGORA