LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Aνεση – Εργονομία

Διαβάστηκε από 42.533 αναγνώστες (09/12/2025)
Η θέση οδήγησης του Bobber GV125 EVO Supreme είναι χαμηλή και απόλυτα προσανατολισμένη στο bobber ύφος, φέρνοντας τον αναβάτη κοντά στο τιμόνι και στο κέντρο της μοτοσυκλέτας.
7 Φωτογραφίες »

Η θέση οδήγησης του Bobber GV125 EVO Supreme είναι χαμηλή και απόλυτα προσανατολισμένη στο bobber ύφος, φέρνοντας τον αναβάτη κοντά στο τιμόνι και στο κέντρο της μοτοσυκλέτας.

Η θέση οδήγησης του Bobber GV125 EVO Supreme είναι χαμηλή και απόλυτα προσανατολισμένη στο bobber ύφος, φέρνοντας τον αναβάτη κοντά στο τιμόνι και στο κέντρο της μοτοσυκλέτας. Η σέλα της έκδοσης EVO είναι μονόσελη, με επίπεδη σχεδίαση και διακριτικές ραφές, ενισχύοντας την κλασική αισθητική του μοντέλου. Παρά το compact μέγεθός της, η Hyosung έχει δώσει έμφαση στο προφίλ και στη στήριξη ώστε ο αναβάτης να έρχεται σε σωστή επαφή με τη μοτοσυκλέτα.


Παρά το compact μέγεθός της, η Hyosung έχει δώσει έμφαση στο προφίλ και στη στήριξη ώστε ο αναβάτης να έρχεται σε σωστή επαφή με τη μοτοσυκλέτα.

Παρά το compact μέγεθός της, η Hyosung έχει δώσει έμφαση στο προφίλ και στη στήριξη ώστε ο αναβάτης να έρχεται σε σωστή επαφή με τη μοτοσυκλέτα.

Για όσους χρειάζονται μεγαλύτερη πρακτικότητα, υπάρχει και η διαθέσιμη διπλή σέλα, η οποία προσφέρει επιπλέον χώρο και επιτρέπει μεταφορά συνεπιβάτη. Το τιμόνι είναι φαρδύ, με θέση που παραπέμπει σε αυθεντικό bobber set–up, ενώ τα μαρσπιέ βρίσκονται σε μεσαία (mid-mounted) διάταξη, προσφέροντας πιο φυσική τοποθέτηση ποδιών σε σχέση με τις πιο «extreme» cruiser γεωμετρίες.
Ο συνολικός εργονομικός χαρακτήρας του μοντέλου στοχεύει στο να δημιουργεί μια «γεμάτη» στάση οδήγησης, με όλα τα χειριστήρια σε εύκολα προσβάσιμες θέσεις. Το ύψος σέλας στα 710 mm διευκολύνει ένα μεγάλο εύρος αναβατών, ενώ το φαρδύ τιμόνι και τα μεγάλα ελαστικά καθορίζουν το αποτύπωμα της μοτοσυκλέτας στην πόλη.

Η σέλα της έκδοσης EVO είναι μονόσελη, με επίπεδη σχεδίαση και διακριτικές ραφές, ενισχύοντας την κλασική αισθητική του μοντέλου.

Η σέλα της έκδοσης EVO είναι μονόσελη, με επίπεδη σχεδίαση και διακριτικές ραφές, ενισχύοντας την κλασική αισθητική του μοντέλου.

 
 

 Το τιμόνι είναι φαρδύ, με θέση που παραπέμπει σε αυθεντικό bobber set–up, ενώ τα μαρσπιέ βρίσκονται σε μεσαία (mid-mounted) διάταξη, προσφέροντας πιο φυσική τοποθέτηση ποδιών σε σχέση με τις πιο «extreme» cruiser γεωμετρίες.

Το τιμόνι είναι φαρδύ, με θέση που παραπέμπει σε αυθεντικό bobber set–up, ενώ τα μαρσπιέ βρίσκονται σε μεσαία (mid-mounted) διάταξη, προσφέροντας πιο φυσική τοποθέτηση ποδιών σε σχέση με τις πιο «extreme» cruiser γεωμετρίες.

Στο κέντρο του τιμονιού βρίσκεται ο νέος LCD πίνακας οργάνων, ο οποίος διατηρεί το minimal bobber αισθητικό προφίλ, αλλά προσφέρει σαφή και ευανάγνωστη πληροφόρηση. Οι ενδείξεις του (ταχύμετρο, καύσιμο, χιλιομετρητές και βασικές λειτουργίες) εμφανίζονται καθαρά, ενώ ο φωτισμός του βοηθά στην ανάγνωση ακόμη και υπό δυνατό ήλιο. Είναι μια προσθήκη που αναβαθμίζει τη χρηστικότητα χωρίς να «βαραίνει» οπτικά τον σχεδιασμό. Τέλος το ρεζερβουάρ 12,5 λίτρων προσφέρει πολύ καλή αυτονομία για την κατηγορία των 125 κυβικών, ενώ οι διαστάσεις του συμβάλλουν στη χαρακτηριστική σιλουέτα της μοτοσυκλέτας.
 

Ο συνολικός εργονομικός χαρακτήρας του μοντέλου στοχεύει στο να δημιουργεί μια «γεμάτη» στάση οδήγησης, με όλα τα χειριστήρια σε εύκολα προσβάσιμες θέσεις.

Ο συνολικός εργονομικός χαρακτήρας του μοντέλου στοχεύει στο να δημιουργεί μια «γεμάτη» στάση οδήγησης, με όλα τα χειριστήρια σε εύκολα προσβάσιμες θέσεις.

Σελίδα 1Hyosung GV 125 EVO Supreme V-Twin - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο Δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
AUTOAGORA