LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Διαβάστηκε από 42.523 αναγνώστες (09/12/2025)
Στο εμπρός μέρος υπάρχει ανεστραμμένο πιρούνι USD, στοιχείο που ανεβάζει τον εξοπλισμό του μοντέλου πάνω από τα συνηθισμένα για την κατηγορία των 125 cc.
5 Φωτογραφίες »

Στο εμπρός μέρος υπάρχει ανεστραμμένο πιρούνι USD, στοιχείο που ανεβάζει τον εξοπλισμό του μοντέλου πάνω από τα συνηθισμένα για την κατηγορία των 125 cc.

Το Bobber GV125 EVO Supreme βασίζεται σε ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, επιλογή που ταιριάζει στη φιλοσοφία των bobber μοντέλων και προσφέρει στιβαρή δομή για την υποστήριξη του V-Twin κινητήρα και των φαρδιών ελαστικών. Το μεταξόνιο των 1.425 mm και το χαμηλό ύψος σέλας διαμορφώνουν τη χαρακτηριστική γεωμετρία του μοντέλου, με μακρύ προφίλ και χαμηλό κέντρο μάζας.


Το Bobber GV125 EVO Supreme βασίζεται σε ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, επιλογή που ταιριάζει στη φιλοσοφία των bobber μοντέλων και προσφέρει στιβαρή δομή για την υποστήριξη του V-Twin κινητήρα και των φαρδιών ελαστικών.

Το Bobber GV125 EVO Supreme βασίζεται σε ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, επιλογή που ταιριάζει στη φιλοσοφία των bobber μοντέλων και προσφέρει στιβαρή δομή για την υποστήριξη του V-Twin κινητήρα και των φαρδιών ελαστικών.

Στο εμπρός μέρος υπάρχει ανεστραμμένο πιρούνι USD, στοιχείο που ανεβάζει τον εξοπλισμό του μοντέλου πάνω από τα συνηθισμένα για την κατηγορία των 125 cc. Πίσω, η Hyosung τοποθετεί διπλή ανάρτηση με ελατήρια και ρυθμιζόμενη προφόρτιση, διατηρώντας το κλασικό bobber look. Ο συνδυασμός μπροστινής USD και διπλών πίσω αμορτισέρ υποστηρίζει το αυξημένο βάρος του μοντέλου και ολοκληρώνει ένα προσεγμένο σύνολο.
Ο τροχός εμπρός φορά ελαστικό 120/80-16, ενώ ο πίσω τροχός διαθέτει φαρδύτερο ελαστικό 150/80-15, επιλογή που ορίζει μεγάλο μέρος της οπτικής ταυτότητας του μοντέλου.

Το μεταξόνιο των 1.425 mm και το χαμηλό ύψος σέλας διαμορφώνουν τη χαρακτηριστική γεωμετρία του μοντέλου, με μακρύ προφίλ και χαμηλό κέντρο μάζ

Το μεταξόνιο των 1.425 mm και το χαμηλό ύψος σέλας διαμορφώνουν τη χαρακτηριστική γεωμετρία του μοντέλου, με μακρύ προφίλ και χαμηλό κέντρο μάζ

Στον τομέα της πέδησης, το EVO Supreme εξοπλίζεται με εμπρός δίσκο 270 mm με τριπίστονη δαγκάνα και πίσω δίσκο 250 mm, ενώ και στους δύο τροχούς υπάρχει ABS της Bosch. Ο εξοπλισμός φρένων ακολουθεί υψηλότερες προδιαγραφές από αυτές που συναντώνται τυπικά στα 125 cc και ενισχύει το τεχνικό επίπεδο του μοντέλου.
 

Πίσω, η Hyosung τοποθετεί διπλή ανάρτηση με ελατήρια και ρυθμιζόμενη προφόρτιση, διατηρώντας το κλασικό bobber look. Ο συνδυασμός μπροστινής USD και διπλών πίσω αμορτισέρ υποστηρίζει το αυξημένο βάρος του μοντέλου και ολοκληρώνει ένα προσεγμένο σύνολο.

Πίσω, η Hyosung τοποθετεί διπλή ανάρτηση με ελατήρια και ρυθμιζόμενη προφόρτιση, διατηρώντας το κλασικό bobber look. Ο συνδυασμός μπροστινής USD και διπλών πίσω αμορτισέρ υποστηρίζει το αυξημένο βάρος του μοντέλου και ολοκληρώνει ένα προσεγμένο σύνολο.

Σελίδα 1Hyosung GV 125 EVO Supreme V-Twin - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο Δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
AUTOAGORA