Χάρη στη νέα σχεδίαση των φέρινκ η R1 παραπέμπει ακόμα περισσότερο στην Μ1 των Moto GP, ενώ η αεροδυναμική βελτιώθηκε κατά 5%.

Χάρη στη νέα σχεδίαση των φέρινκ η R1 παραπέμπει ακόμα περισσότερο στην Μ1 των Moto GP, ενώ η αεροδυναμική βελτιώθηκε κατά 5%.

Το κάθετο led και οι μεγάλες οπές συνεχίζουν να είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του πίσω μέρους.

Το κάθετο led και οι μεγάλες οπές συνεχίζουν να είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του πίσω μέρους.

Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

  • Χάρη στη νέα σχεδίαση των φέρινκ η R1 παραπέμπει ακόμα περισσότερο στην Μ1 των Moto GP, ενώ η αεροδυναμική βελτιώθηκε κατά 5%.
  • Το κάθετο led και οι μεγάλες οπές συνεχίζουν να είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του πίσω μέρους.
  • Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

Εκ πρώτης όψης η νέα R1 δεν διαφέρει αισθητά από το μοντέλο που αντικαθιστά αφού συνεχίζει να βασίζεται στην M1 των Moto GP, αρκεί όμως μια πιο προσεκτική ματιά για να εντοπίσεις τις διαφορές που δεν έγιναν μόνο για λόγους αισθητικής ανανέωσης. Το φέρινγκ διαφοροποιείται αρκετά ξεκινώντας από το μπροστινό τμήμα όπου συναντάμε δύο έντονα νεύρα που κατεβαίνουν χαμηλά μέχρι την εισαγωγή του αέρα η οποία κατασκευάζεται πλέον από αλουμίνιο . Διαθέτει νέα φώτα θέσης led που θυμίζουν αρκετά τα αντίστοιχα του R6, με τους κεντρικούς προβολείς από κάτω να μην προεξέχουν αισθητά όπως στην προηγούμενη γενιά. Οι αλλαγές συνεχίζονται στο πλάι, καθώς το φέρινγκ ενσωματώνεται με την σχεδίαση του ρεζερβουάρ, ενώ το κάτω μέρος στην περιοχή της εξάτμισης  κατασκευάζεται πλέον από τιτάνιο. Όλα τα παραπάνω είχαν σαν αποτέλεσμα την βελτίωση της αεροδυναμικής κατά 5 % παρότι η ζελατίνα είναι ελαφρώς ψηλότερη με σκοπό να παρέχει καλύτερη κάλυψη στον αναβάτη. 
Στο πίσω μέρος συνεχίζει να ξεχωρίζει το κάθετο LED φανάρι όπως και οι μεγάλες οπές που είναι από τα κύρια χαρακτηριστικά στην πίσω όψη της R1. Η μοτοσυκλέτα θα διατίθεται σε δύο χρωματισμούς, τον κλασσικό μπλε της Yamaha (συνδυάζεται με γρι ματ σε ουρά, μπροστινό φτερό και αυτοκόλλητα) αλλά και τελείως μαύρο, ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι στο επίπεδο που περιμένεις από την κορυφαία μοτοσυκλέτα της Ιαπωνικής εταιρίας,  αφού τόσο στα υλικά όσο και στην βαφή δεν έχει γίνει κανένας συμβιβασμός.
 

Το κάθετο led και οι μεγάλες οπές συνεχίζουν να είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του πίσω μέρους.

Το κάθετο led και οι μεγάλες οπές συνεχίζουν να είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του πίσω μέρους.

Kοινοποίησε το »

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ