• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο δρόμο

 

Αν το καλοσκεφθείς, τα μεσαία κυβικά είναι η χρυσή τομή για αυτούς που θέλουν να τα κάνουν όλα. Δεν έχουν το δυσβάστακτο κόστος χρήσης των μεγαλύτερων σε κυβισμό μοντέλων, ενώ υπερέχουν σε δυνατότητες και απόδοση των μικρότερων σε κυβισμό μοντέλων συγκαταλέγοντας παράλληλα τον τουρισμό στο παλμαρε των δυνατοτήτων τους. Ακριβώς αυτές οι περγαμηνές συνοδεύουν και την έλευση του Voge 500DS στην Ελληνική αγορά.Το εργονομικό τρίγωνο σχεδιάστηκε να προσφέρει άνεση και πράγματι ο αναβάτης δεν ια αργήσει να βολευτεί στην αφράτη σέλα. Τα χέρια έρχονται σε φυσιολογικές γωνίες, το τιμόνι έχει το σωστό μέγεθος και ο κορμός εναποτίθεται σε όρθια ξεκούραστη θέση. Παράλληλα, οι ρυθμιζόμενες μανέτες μεγιστοποιούν τα επίπεδα εξατομίκευσης.Το 500DS είναι μια μοτοσυκλέτα καθημερινής χρήση με σαφή προορισμό το αστικό πεδίο, εκεί όπου θα κινηθεί σαν αίλουρος ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Ακόμα και σε έντονο μποτιλιάρισμα η σχετικά στενή σιλουέτα του και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού σε βοηθούν να υπερκεράσεις τα εμπόδια με ευκολία.Πολύτιμος σύμμαχος και το ελαστικό μοτέρ με τη σωστή κλιμάκωση που τραβάει δυνατά από τις χαμηλές στροφές και κάνει τον χειρισμό του DS παιχνίδι.Το να ξεχαστείς με μια ταχύτητα πάνω ή το να ξεκινήσεις με 2ρα στο κατά τα άλλα σφιχτό σε λειτουργία σασμάν είναι κάτι που μπορεί να συμβεί συχνά, αφού η ροπή από χαμηλά και η απόκριση του γκαζιού, μεταφράζεται σε άμεση επιτάχυνση με ότι σχέση και αν έχεις κουμπωμένη.  Αν συνυπολογίσουμε και την απουσία κραδασμών, τότε μιλάμε για βελούδινη λειτουργία που δεν κουράζει στην πολύωρη χρήση. Είτε αυτό είναι μέσα στην πόλη είτε εκτός αυτής.Στον αυτοκινητόδρομο η ποιότητα κύλισης παραπέμπει σε μεγαλύτερο μοντέλο και κρατώντας ταχύτητες των 120-140 χλμ./ώρα και την ζελατίνα στην ψηλή της θέση, τα μακρινά ταξίδια μπαίνουν στην TO DO LIST, αφού και οι δυνατότητες φόρτωσης είναι μεγάλες, ιδιαίτερα στην έκδοση με το τριβάλιτσο.

Το πολύ καλό σετάρισμα των αναρτήσεων προσφέρει στιβαρή λειτουργία που όμως δεν κουράζει και κουράρει ικανοποιητικά λακκούβες και κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Το ομοιογενές σύνολο προσφέρει πρόσφυση παντού χάρη στα πολύ καλά PirelliAngel, είναι απόλυτα σταθερό ακόμα και στην τελική των 170+ χλμ./ώρα, ενώ η ουδέτερη συμπεριφορά στο όριο δίνει αυτοπεποίθηση στον αναβάτη όταν ανεβάσει ρυθμούς σε στριφτερά κομμάτια. Η διαδρομή των αναρτήσεωνεξασφαλίζει καλή πρόσφυση ενώ αφήνει περιθώριο στο 500DSνα κινηθεί και σε χωμάτινα μονοπάτια χωρίς προβλήματα. Αν και ο 17αρης μπροστινός τροχός δείχνει την προτίμησή του κυρίως σεα σφάλτινο τερέν. Πολύ καλή η συμπεριφορά του συστήματος πέδησης ειδικά στη συνεχόμενη πίεση όπου δεν εμφανίζει κανένα σημάδι κόπωσης. ΟΙ δαγκάνες της Nissin προσφέρουν δύναμη και ασφάλεια σε κάθε πάτημα της δεξιάς μανέτας. Ευχάριστη έκπληξη το πίσω φρένο που έχει ισχύ και βοηθάει ουσιαστικά στην διαδικασία της επιβράδυνσης χωρίς να περιορίζεται σε διακοσμητικό ρόλο. Το ABS παραμένει διακριτικό και ενεργοποιείται μόνο όταν υπάρξει ανάγκη σε ολισθηρές καταστάσεις. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις