• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η μεγαλύτερη αναβάθμιση αφορά τον 19άρη μπροστινό τροχό, χάρη στον οποίο βελτιώθηκε ο χειρισμός στις εκτός δρόμου διαδρομές.

    Η άποψή μας

     

    Σε μια εφΆ όλης της ύλης παρουσίαση, οδηγώντας σε άσφαλτο και χώμα, το μήνυμα είναι ξεκάθαρο. Η ομοιογένεια και η φιλικότητα που αποτελεί την σημαία της μεσαίας σειράς των CB, για μια ακόμα φορά δίνει το στίγμα, σε όποιον αναζητάει ένα δίτροχο καθημερινής μετακίνησης χωρίς περιορισμούς.  Στα δύο νέα μοντέλα του 2019, υπάρχουν διακριτές διάφορες που αναβαθμίζουν την οδηγική συμπεριφορά και την ευκολία προς όφελος του αναβάτη. Ο βελτιωμένος κινητήρας που συνεργάζεται με νέο συμπλέκτη υποβοήθησης-ολίσθησης, η νέα ανάρτηση και τα πλήρως ψηφιακά όργανα, είναι οι βασικότερες αλλαγές που μοιράζεται η πλατφόρμα των CB. Το γυμνό F έχει περισσότερο ασφάλτινο προσανατολισμό και είναι κατάλληλο για όσους αναζητούν ένα προσιτό και διασκεδαστικό Streetfighter για τις καθημερινές τους διαδρομές, κρατώντας παράλληλα το κόστος χρήσης σε χαμηλά επίπεδα. Το Χ έγινε ακόμα πιο περιπετειώδες, διατηρώντας αλλά και διανθίζοντας όλα εκείνα τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά που το ανέδειξαν, ως την πιο καλοπουλημένη μοτοσυκλέτα στη χώρα μας. Τώρα, με την προσθήκη του τροχού 19 ιντσών, οι εκτός δρόμου δυνατότητες έχουν αυξηθεί, με αποτέλεσμα το Χ να αποτελεί μια  all-round μοτοσικλέτα που κάνει κυριολεκτικά τα πάντα καλά, εντός και εκτός δρόμου, όλη μέρα, κάθε μέρα. Η φρεσκαρισμένη μεσαία σειρά των CB έχει βελτιωθεί αισθητά και περιλαμβάνει μοτοσικλέτες που αποτελούν την ιδανική επιλογή, είτε ως entry level για κατόχους  Α2 διπλώματος αλλά και όσων αναζητούν ένα user friendly μοντέλο προτού περάσουν σε μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσικλέτες, είτε  ως καθημερινοί σύντροφοι με πολλαπλές ιδιότητες που κάνουν εύκολη τη ζωή του αναβάτη. Ο τίτλος του κειμένου λοιπόν, συμπίπτει με το στόχο που έχει θέσει η Honda να γεμίσει τις καθημερινές σου διαδρομές με μια μόνιμη οδηγική ευφορία. 


    Κινητήρας CB 500 XCB 500F
    Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ, 8β4T, 2K, Υ/Ψ, 8β
    Κυβισμός (κ.εκ.) 471471
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)67 X 66,867 X 66,8
    Συμπίεση (:1)10.710.7
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 47,5/8.50047,5/8.500
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 4,4/7.0004,4/7.000
    Τροφοδοσία Ηλ.ΨεκασμόςΗλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17.417
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)Δ/ΑΔ/Α
    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) Δ/ΑΔ/Α
       
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα CB 500 XCB 500F
    Τύπος Ατσάλινο σωληνωτόΑτσάλινο σωληνωτό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό 41χιλΤηλεσκοπικό 41χιλ
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Pro-link, ΠΕPro-link, ΠΕ
    Φρένα Ε (χλστ.)Δ/320, 2Ε, ABSΔ/320, 2Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.)Δ/240, 1Ε, ABSΔ/240, 1Ε, ABS
       
    Τροχοί - Ελαστικά CB 500 XCB 500F
    Ελαστικό Ε110/80-19120/70-17
    Ελαστικό Π160/60-17160/60-17
       
    Διαστάσεις / Βάρος CB 500 XCB 500F
    Μήκος (χλστ.)21532080
    Πλάτος (χλστ.)813790
    Μεταξόνιο (χλστ.)14451410
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.)830785
    Βάρος (κιλά) 195189
       
    Εξοπλισμός CB 500 XCB 500F
    ABS / Ρυθμ.N/ON/O
    Τraction Control / Ρυθμ. O/OO/O
    ΣτροφόμετροNN
    Immobilizer NN
    Yπολογιστής ταξιδιού NN
    Μερικός χιλιομετρητής NN
    Ένδειξη βενζίνης NN
    Δείκτης θερμοκρασίας NN
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος OO
    Ζελατίνα / Ρυθμ. N/NO/O
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦO/OO/O
    Πλάγιο σταντ NN
    Κεντρικό σταντ OO
    Χειρολαβές / Σχάρα N/ON/O
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π O/NO/N

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ