• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η δοκιμή του Kymco AK 550

    Οδηγώντας: Aριστες εντυπώσεις

     

    Πολλοί αναβάτες επιλέγουν την κατηγορία των mega scooter, καθώς συνδυάζει την άνεση με την σπορ συμπεριφορά. Η Kymco αφουγκράστηκε αυτούς που ζητούσαν να παρουσιάσει κάτι ξεχωριστό και κάπως έτσι βρισκόμαστε σήμερα πάνω στη σέλα του ΑΚ 550. Παρεμπιπτόντως είναι άνετη και δεν κουράζει σε πολύωρη παραμονή, ενώ διαθέτει και ρυθμιζόμενο μαξιλαράκι για να φτιάξει ο καθείς την ιδανική γι αυτόν θέση. Φαρδύ τιμόνι με λογότυπο ΑΚ, πάτωμα με κλίση 45 μοίρες που δίνει τη δυνατότητα και για μια πιο τουριστική και ξεκούραστη θέση οδήγησης και  χαμηλό κέντρο βάρους. Ο ψηφιακός πίνακας με τις 3 οθόνες μοιάζει με cockpit αεροπλάνου αλλά οι ενδείξεις είναι δυσδιάκριτες στο φως του ηλίου και δεν βγάζεις εύκολα άκρη.

    Ένας κεντρικός διακόπτης δίνει πρόσβαση στο χώρο αποσκευών κάτω από τη σέλα, την τάπα του ρεζερβουάρ καθώς και την εκκίνηση του κινητήρα αφού το κλειδί βρίσκεται στην τσέπη, ελέω keyless system. Ποιος είπε ότι το σπορ δεν συμβαδίζει με την πολυτέλεια; Τον ήχο από την εξάτμιση μόνο διακριτικό δεν τον λες, και χρειάστηκε να αλλαχτούν 64 συστήματα εξατμίσεων μέχρι να καταλήξουν στο συγκεκριμένο, που ακούγεται σαν V2. Είπατε τίποτα;  Οδηγικά, το ΑΚ 550 αφήνει άριστες εντυπώσεις από την πρώτη κιόλας επαφή μαζί του. Στις χαμηλές πτήσεις μέσα στην πόλη είναι φιλικό, η σκληρότητα της ανάρτησης είναι τόσο-όσο ώστε να μην ενοχλεί και το συνολικό βάρος των 230 κιλών δεν προβληματίζει στους ελιγμούς και τις αλλαγές κατευθύνσεων. Μόνο οι καθρέπτες, που προεξέχουν έξω από το σώμα του scooter, χρειάζονται προσοχή στην κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα. 

    Η ροπή του κινητήρα είναι απολαυστική και από τη στιγμή που θα εμπιστευτείς το καλοζυγισμένο πλαίσιο, θα σε ανταμείψει με γενναίες επιταχύνσεις και απολαυστική συμπεριφορά σε ανοιχτά και κλειστά στριφτερά κομμάτια. Εκεί μπαίνουν στο παιχνίδι και οι καλορυθμισμένες αναρτήσεις που από την μια απορροφούν τους κραδασμούς σε περάσματα πάνω από λακκούβες και ανωμαλίες του οδοστρώματος μεταφέροντας άνεση, από την άλλη προσφέρουν σταθερότητα και πρόσφυση σε κάθε περίσταση, συνεισφέροντας στην ομοιογένεια του συνόλου. Τα φρένα είναι αρκετά δυνατά και επιβραδύνουν πειστικά το μεγάλο scooter. Έχουν προοδευτική αίσθηση και δεν γίνονται απότομα, ενώ το ABS λειτουργεί άψογα, χωρίς να παρεμβαίνει άσκοπα. Ένα mega scooter έχει φτιαχτεί για να μπορεί να καλύψει εκτός των άλλων και μακρινές αποστάσεις. Στον ανοιχτό δρόμο η ποιότητα κύλισης του ΑΚ 550 είναι κορυφαία, απόρροια του νέου αλουμινένιου πλαισίου, που δεν μεταφέρει κραδασμούς και ταλαντώσεις στον οδηγό. Ο κινητήρας αρέσκεται να δουλεύει ψηλά και η δύναμη του, επαρκεί για άνετες προσπεράσεις στον αυτοκινητόδρομο, εκεί όπου παραμένει ακλόνητο μέχρι την τελική των 175+ χιλιομέτρων / ώρα. Τα πρώτα 50 έρχονται σε 2,6 δεύτερα με την διαδικασία 0-100 να ολοκληρώνεται σε 6,7 δευτερόλεπτα.  Ο χρόνος για τις ρεπρίζ 50-100 είναι 4,3 δεύτερα.

    Η μέση κατανάλωση άγγιξε τα 5,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Αυτό μεταφράζεται σε αυτονομία περίπου280 χιλιομέτρων για κάθε γέμισμα του 15λιτρου ρεζερβουάρ. Το ΑΚ φαίνεται να μπαίνει με το δεξί στην κατηγορία των scooter μεγάλου κυβισμού, παρουσιάζοντας μια εξαιρετική πρόταση.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • pan

      Άσε μας ρε fanouri !! Το ΑΚ σε πείραξε?? το Τ-μαχ που κοστίζει 3000€ παραπάνω και που και εκείνο δεν περνάει τα 162 - 164 η πραγματική του τελική δεν σε πειράζει !!! Όσο για το bmw και αυτό από κάτω Kymco είναι και εξάλλου είναι και 100 cc παραπάνω άσε που είναι ακριβό όπως και το Τ-μαχ !!! μην το αγοράζεις αν δε σου κάνει!! Ήθελες κάτι να πεις και συ !!

        8
    • fanourios

      δηλωσατε 176 χλμ τελικης ταχυτητας.. σαφως εννοειται αυτα που βλεπετε στο κοντερ του AK.. η πραγματικη του τελικη γνωριζετε ποια ειναι??? βαση το οποιον δοκιμων εχουν γινει και αναρτηθει σε σαιτ.. μετα βιας ακουμπαει τα 162χλμ πραγματικης τελικης...!! νομιζω οτι τελικα δεν ειναι και τοσο τουρινγκ που διαρκως ονομαζεται.. επισης κανενα απο τα περιοδικα της ελλαδας δεν αναφερει την ιπποδυναμη που φτανει στον τροχο του AK και εννοω την πραγματικη.. 46 47 αλογα καποια σαιτ εξωτερικου λενε.. αν ειναι εφικτο θα παρακαλουσα θερμα να απαντησετε σε ολα μου τα ερωτηματα... ημουν ετοιμος να αγορασω ΑΚ ... ειμαι υποψηφιος αγοραστης μεγκα σκουτερ σπορτ.. και τεινω προς αγορα του bmw c 650 sport highline.. ειναι πολυ πιο κοντα σε αυτα που δηλωνει η bmw.. και σε ιπποδηναμη.. οσο για την τελικη 180 με περιοριστη ταχυτητας!! ευχαριστω εκ τον προτερων..

        3

    KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ